Pomocy, zniszczylo mi silnik.

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

arturo
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 314
Rejestracja: pn mar 26, 2007 01:11
Lokalizacja: Podlaskie
Kontakt:

Post autor: arturo » wt mar 09, 2010 23:32

Moim zdaniem przez 60km nie wytrze się tak krzywka to po pierwsze, a po drugie ja bym się zapytał jak te "barany" ten rozrząd wymieniali, że wcześniej nic nie zauważyli (skoro twierdzą że to nie ich wina). Prawidłowo przy wymianie paska powinno się zablokować wał rozrządu liniałem a żeby to zrobić to trza zdjąć pokrywę rozrządu. Chyba że wymieniali na "flamaster" jak większość partackich zakładów z mechanikami od "siedmiu boleści".



Awatar użytkownika
Cinek
_
_
Posty: 1738
Rejestracja: ndz lis 28, 2004 14:52
Lokalizacja: Bytom
Kontakt:

Post autor: Cinek » śr mar 10, 2010 09:46

mogli źle ustawić rozrząd, byś może jeden zawór sie zawiesił. wg mnie pasowałoby zdjąć głowice i sprawdzić, czy czasem sie nie skrzywił.


viewtopic.php?f=86&t=432970 końca nie ma nigdy...

Awatar użytkownika
21Golfista21
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 717
Rejestracja: ndz lut 15, 2009 14:00
Lokalizacja: Strzelin

Post autor: 21Golfista21 » śr mar 10, 2010 09:50

właśnie, właśnie jak wymieniali na flamaster to powinieneś widzieć ślady na pasku czy na kołach, a jeśli nie na flamaster to musieli zdejmować pokrywę wałka rozrządu i blokować wałek.


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=351409 nowy nabytek
to nie, że ja się boję prędkości to prędkość boi się mnie :D

Ron2n
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 21
Rejestracja: ndz gru 27, 2009 03:00
Lokalizacja: Boston

Post autor: Ron2n » śr mar 10, 2010 23:27

Cinek pisze:mogli źle ustawić rozrząd, byś może jeden zawór sie zawiesił. wg mnie pasowałoby zdjąć głowice i sprawdzić, czy czasem sie nie skrzywił.
Czy to mozliwe aby jeden zawor wyskoczyl? Slyszalem ze to sie zdarza ale jest to rzadkoscia. Mechanicy z tego zakladu w ktorym wymienialem rozrzad powiedzieli ze to mozliwe.
21Golfista21 pisze:właśnie, właśnie jak wymieniali na flamaster to powinieneś widzieć ślady na pasku czy na kołach, a jeśli nie na flamaster to musieli zdejmować pokrywę wałka rozrządu i blokować wałek.
Nie mam pojecia jaka metoda znaczyli przy wymianie, jak tylko bede przy aucie zobacze to.

Powiedzcie mi czy to mozliwe aby zawor wyskoczyl?



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14242
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » śr mar 10, 2010 23:33

Ron2n pisze:Powiedzcie mi czy to mozliwe aby zawor wyskoczyl?
W/g mnie niemożliwe,ponieważ zabezpieczenie jest osadzone w talerzyku z zatoczeniem i cały czas dociskane przez sprężyny...
Nie spotkałem się do tej pory (ani nie słyszałem) o takim przypadku.
Ostatnio zmieniony śr mar 10, 2010 23:35 przez Michał_1977, łącznie zmieniany 1 raz.


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14242
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » czw mar 11, 2010 00:01

maciek88 pisze:spytaj dlaczego to wyjęli
maciek88, oni tej szklanki nie wyjęli,tylko wałek ją "schrupał" i to właśnie w tym problem...


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
edzio
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3937
Rejestracja: pt cze 27, 2008 01:00

Post autor: edzio » czw mar 11, 2010 10:41

Ron2n pisze:Czy to mozliwe aby jeden zawor wyskoczyl? Slyszalem ze to sie zdarza ale jest to rzadkoscia. Mechanicy z tego zakladu w ktorym wymienialem rozrzad powiedzieli ze to mozliwe.
Tak jest to możliwe,gdy np.pęknie sprężyna zaworowa lub rozwali się popychacz .



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14242
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » czw mar 11, 2010 10:46

edzio pisze:Tak jest to możliwe,gdy np.pęknie sprężyna zaworowa lub rozwali się popychacz .
edzio, ale tam są po 2 sprężyny,właśnie w przypadku uszkodzenia jednej z nich nic nie powinno się stać,bo druga trzyma....
Ostatnio zmieniony czw mar 11, 2010 10:48 przez Michał_1977, łącznie zmieniany 1 raz.


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Ron2n
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 21
Rejestracja: ndz gru 27, 2009 03:00
Lokalizacja: Boston

Post autor: Ron2n » czw mar 11, 2010 11:46

Michaś_1977 pisze:edzio, ale tam są po 2 sprężyny,właśnie w przypadku uszkodzenia jednej z nich nic nie powinno się stać,bo druga trzyma....
Rozumiem przez to ze powodem takiego stanu nie moglbyc zawor, ktory wyskoczyl.



Awatar użytkownika
ciachotdi
diesel m@ster
diesel m@ster
Posty: 1121
Rejestracja: pt gru 05, 2008 15:05
Lokalizacja: Aalsmeer
Auto: Seat mii

Post autor: ciachotdi » czw mar 11, 2010 13:44

Prawidłowo przy wymianie paska powinno się zablokować wał rozrządu liniałem a żeby to zrobić to trza zdjąć pokrywę rozrządu. Chyba że wymieniali na "flamaster" jak większość partackich zakładów z mechanikami od "siedmiu boleści".


Dokładnie tak !!!!



woojas25
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 331
Rejestracja: śr wrz 21, 2005 23:46
Lokalizacja: z libiąża

Post autor: woojas25 » czw mar 11, 2010 15:03

moim zdaniem wszystkie powinny pójść na spacer a nie tylko jedna , jeżeli chodzi oczywiscie o kolizje z tłokami



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14242
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » czw mar 11, 2010 16:47

woojas25 pisze:moim zdaniem wszystkie powinny pójść na spacer a nie tylko jedna , jeżeli chodzi oczywiscie o kolizje z tłokami
Niekoniecznie...
Sąsiad robił oszczędności i sam wymienił rozrząd,przy czym śrubę koła pasowego przykręcił na sylikonie :panna: ...i długo nie pojeździł...ścięło klina koła pasowego,doszło do kolizji tłoków z zaworami i silnik staną.Później podobno jeszcze odpalił,ale kulał,tłukł się i nagle zgasł.
Głowicę już ja mu zdejmowałem i było tak samo jak tu-szklanki jednego baniaka rozwalone,a zawory pogięte wszystkie :P

Ja to widzę tak-rozrząd się przestawia,tłoki zaczynają walić w zawory,a w końcu rozrząd jest już na tyle przestawiony,że silnik wyhamowuje na zaworach danego cylindra i to właśnie one są najbardziej pogięte oraz uszkodzone szklanki... :bajer:
Ostatnio zmieniony czw mar 11, 2010 16:49 przez Michał_1977, łącznie zmieniany 1 raz.


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
21Golfista21
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 717
Rejestracja: ndz lut 15, 2009 14:00
Lokalizacja: Strzelin

Post autor: 21Golfista21 » czw mar 11, 2010 18:59

Ron2n pisze:
Cinek pisze:mogli źle ustawić rozrząd, byś może jeden zawór sie zawiesił. wg mnie pasowałoby zdjąć głowice i sprawdzić, czy czasem sie nie skrzywił.
Czy to mozliwe aby jeden zawor wyskoczyl? Slyszalem ze to sie zdarza ale jest to rzadkoscia. Mechanicy z tego zakladu w ktorym wymienialem rozrzad powiedzieli ze to mozliwe.
21Golfista21 pisze:właśnie, właśnie jak wymieniali na flamaster to powinieneś widzieć ślady na pasku czy na kołach, a jeśli nie na flamaster to musieli zdejmować pokrywę wałka rozrządu i blokować wałek.
Nie mam pojecia jaka metoda znaczyli przy wymianie, jak tylko bede przy aucie zobacze to.

Powiedzcie mi czy to mozliwe aby zawor wyskoczyl?
tak możliwe jest żeby zawór wyskoczył, sam przerabiałem taki temat!!!!!!


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=351409 nowy nabytek
to nie, że ja się boję prędkości to prędkość boi się mnie :D

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 126 gości