vw golf mk2 muli ;|

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
binekbnk
Grupa Podlasie
Grupa Podlasie
Posty: 1361
Rejestracja: wt mar 09, 2010 22:51
Lokalizacja: Sidra (Podlasie)
Kontakt:

vw golf mk2 muli ;|

Post autor: binekbnk » śr mar 10, 2010 22:59

Witam mam problem z moim golfem siedzi w nim silnik 1.6 benzyna gaznik ster. komputerem jest takie zjawisko kiedy ruszam lub nawet poprostu w miejscu dodaje raptownie gazu jest cos w stylu zgaszenia samochodu tak jakby go zalewalo gdy sie powoli wciska pedal gazu to idze ale slabo dopiero przy koncowych obrotach zaczyna mniej wiecej normalnie ciagnac jaka moze byc przyczyna prosze o porady :[ sprawdzalem katalizator wykrecalem myslalem ze moze to tego wina ale nie efekt jest tensam nawet bez calego wydechu. Z gory dzieki za pomocne posty. Pozdrawiam





http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=312127



Awatar użytkownika
Młody90
Forum Master
Forum Master
Posty: 1300
Rejestracja: wt lip 14, 2009 23:05
Lokalizacja: Zabrze
Kontakt:

Post autor: Młody90 » śr mar 10, 2010 23:04

cos wyczytalem przed chwila w jakims temacie bo ktos mial podobny problem - filtr paliwa ? sprawdzales?



Awatar użytkownika
binekbnk
Grupa Podlasie
Grupa Podlasie
Posty: 1361
Rejestracja: wt mar 09, 2010 22:51
Lokalizacja: Sidra (Podlasie)
Kontakt:

Post autor: binekbnk » śr mar 10, 2010 23:30

Nie jutro napewno sprawdze i zobaczymy ;]



Awatar użytkownika
Lipek81
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4677
Rejestracja: czw gru 01, 2005 12:20
Lokalizacja: Pruszcz Gdański
Kontakt:

Post autor: Lipek81 » śr mar 10, 2010 23:59

Uszkodzony potencjometr przepustnicy, albo zły kontakt na kostce - wystarczy poszukać - już kilka razy o tym pisałem.


- naprawa, odnowa i budowa od podstaw wiązek elektrycznych (także clean look);
- swapy silników;
- inne nietypowe usługi elektryczne, których warsztaty nie robią, albo biorą za nie kupę kasy :D
BARDZO niskie ceny, staranne wykonanie - szczegóły priv.

Awatar użytkownika
pytlex
+ 12 VWolt!
+ 12 VWolt!
Posty: 117
Rejestracja: wt paź 13, 2009 22:18
Lokalizacja: Lidzbark Warmiński

Post autor: pytlex » czw mar 11, 2010 18:58

Najprawdopodobniej padła ci membrana od nastawnika (ten element z wielozłączem) u mnie to bylo przyczyną takich samych objawów :)



Awatar użytkownika
Lipek81
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4677
Rejestracja: czw gru 01, 2005 12:20
Lokalizacja: Pruszcz Gdański
Kontakt:

Post autor: Lipek81 » czw mar 11, 2010 20:16

pytlex pisze:Najprawdopodobniej padła ci membrana od nastawnika
- nastawnik jest tylko po to, żeby utrzymać wolne obroty - przy dodaniu gazu nie ma żadnego wpływu na pracę gaźnika - jego trzpień w ogóle nie dotyka nawet zderzaka w półksiężycu. Jak zatem uszkodzony nastawnik może mieć wpływ na dławienie się silnika podczas przyspieszania, gdzie gaz jest wciśnięty?


- naprawa, odnowa i budowa od podstaw wiązek elektrycznych (także clean look);
- swapy silników;
- inne nietypowe usługi elektryczne, których warsztaty nie robią, albo biorą za nie kupę kasy :D
BARDZO niskie ceny, staranne wykonanie - szczegóły priv.

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 126 gości