Całkowity rozsyp golfa 3 Tdi

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

eman_sce
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 31
Rejestracja: pt lip 24, 2009 01:59
Lokalizacja: Dolnyślask

Całkowity rozsyp golfa 3 Tdi

Post autor: eman_sce » wt mar 09, 2010 15:06

Witam, posiadam taki problem z Golfem Mk3 Tdi Afn 110 km. 96 rok.

Najpierw nie mogłem odpalic, słabo świeciły się światełka zapłonu, przy przekręceniu kluczyka na zapłon podnosił sie poziom paliwa na wskaźniku a przy próbie kręcenia opadał na zero;/. podpięcie akumulatora nowego nic nie dało. Nie płynęło paliwo przy zapłonie.
W końcu udało się go odpalic na zaciąg, ale nie działały kierunkowskazy i w trakcie jazdy(odpalonym) słabo migały światełka zapłonu i padły wskaźniki wszystkie, prędkosciomierz temperatura, obroty, paliwo. po chwili jazdy obroty i paliwo wrocily do normy.
Gdy się zatrzymałem i chciałem wrzucic wsteczny, auto zgasło po wrzuceniu wstecznego. Juz nie odpaliło.

Było na warsztacie od piątku. dostaje je spowrotem z niczym, jedyne co mi powiedzizeli ze w aucie nie ma prądu.

Wcześniej nie miałem problemów z odpalaniem, całą zimę nawet przy minus 25 palil, a teraz przy roztopach wszystko sie posypało.

Prosze o jakiekolwiek rady.

[ Dodano: 09 Mar 2010 14:07 ]
ewentualnie dobrego mechanika w świebodzicach?

Bo raczej nie dam rady bez hamulców i świateł zaholowac go gdzieś dalej..

[ Dodano: 09 Mar 2010 14:09 ]
aha no i zaczał po odpaleniu wydawac taki dźwięk jak by silnik był zrobiony z 25 tysiecy małych dzwoneczków. - powiedzili mi jeszcze w warsztacie ze rozrzad jest w porządku.



Awatar użytkownika
BENITO
Forum Master
Forum Master
Posty: 1459
Rejestracja: śr mar 07, 2007 23:47
Lokalizacja: Wałbrzych Edgeworthstown IE
Kontakt:

Post autor: BENITO » wt mar 09, 2010 15:22

W Świebodzicach dobrego fachmana od elektryki nie znajdziesz, najwcześniej w Słotwinie.


Powrót do korzeni, GTD to jest to.

Awatar użytkownika
xxxGlaDxxx
...
...
Posty: 1200
Rejestracja: śr wrz 23, 2009 23:50
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: xxxGlaDxxx » wt mar 09, 2010 16:39

chcesz naprawde dobrego magika elektryka to proponuje auto do wroclawia zatargac :) ul. paczkowska, pan sebastian,dla niego nie ma rzeczy której sie nie da zrobic. no ale znowu do wroclawia troche masz daleko.



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14207
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » wt mar 09, 2010 16:49

Kurcze...może po prostu masa nie łączy... :bajer:
Sprawdź kabel masy idący z aku do nadwozia i do silnika.
Jak brakuje masy lub słabo łączy,to różne cyrki dzieją się...


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
xxxGlaDxxx
...
...
Posty: 1200
Rejestracja: śr wrz 23, 2009 23:50
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: xxxGlaDxxx » wt mar 09, 2010 16:52

kolego, mozesz przyblizyc gdzie jest masa w AAZ-cie ? bo koledze dzieja sie takie same cyrki :) a ja nigdy sie ukladem elektrycznym nie interesowalem i wszystko co w nim zwiazane jest dla mnie ciemną magią.



Awatar użytkownika
Maślak
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 237
Rejestracja: pn lip 24, 2006 15:18
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: Maślak » wt mar 09, 2010 22:16

xxxGlaDxxx, do skrzyni biegów tzn do tej sruby co sie silnik ze skrzynia skreca.



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14207
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » wt mar 09, 2010 22:28

Maślak pisze:do skrzyni biegów tzn do tej sruby co sie silnik ze skrzynia skreca.
Tak i jeszcze do nadwozia,chyba w okolicach aku...trzeba po kablu dojść i sprawdzić jak wygląda połączenie jak i sam kabel :bajer: ...


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
Maślak
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 237
Rejestracja: pn lip 24, 2006 15:18
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: Maślak » wt mar 09, 2010 22:46

tak jak kolega wyżej isc po kablu bo ja juz nie jedno w życiu widziałem co polak potrafi.............. :helm:



arturo
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 314
Rejestracja: pn mar 26, 2007 01:11
Lokalizacja: Podlaskie
Kontakt:

Post autor: arturo » wt mar 09, 2010 23:19

Sprawdź od akumulatora do silnika i od akumulatora do karoserii samochodu (musisz wyjąć aku i jego podstawę)



Awatar użytkownika
Przewodnik
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 228
Rejestracja: pt sie 11, 2006 22:22
Lokalizacja: Nowy Sącz
Kontakt:

Post autor: Przewodnik » wt mar 09, 2010 23:31

sprawdź skrzyneczkę z przekaźnikami http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=75824

poprawiałem ostatnio tam luty w 1.9 tdi który miał problemy z odpaleniem o dziwo nic nie było widąc gołym okiem po poprawieniu lutów auto pali od strzała.


NIE SZATA ZDOBI CZŁOWIEKA LECZ LOGO NA MASCE VW I WSZYSTKO JASNE !!!!
Sprzedam przednie wzmocnienie golf 4 bez klimy,

eman_sce
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 31
Rejestracja: pt lip 24, 2009 01:59
Lokalizacja: Dolnyślask

Post autor: eman_sce » czw mar 11, 2010 14:35

dzięki za wszystkie odpowiedzi :)


Holowania do wrocławia raczej odpada.

Ale na szczęscie nie będzie potrzebne.

dałem auto do innego mechanika - na drugi dzień było zrobione, dzisiaj idę odebrac.

Podobno, była to wina kostki w stacyjce.

30 zł kostka, 50 na robota.

Ale czy faktycznie wszystko działa to się dowiem jak odbiorę, napisze potem :)



arwam

Post autor: arwam » czw mar 11, 2010 17:13

eman_sce, sprawdź masę na silniku, przy akumulatorze, i w skrzynce bezpieczników
to mi wygląda właśnie na słabą ewentualnie brak masy.



eman_sce
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 31
Rejestracja: pt lip 24, 2009 01:59
Lokalizacja: Dolnyślask

Post autor: eman_sce » czw mar 11, 2010 17:14

xxxGlaDxxx pisze:kolego, mozesz przyblizyc gdzie jest masa w AAZ-cie ? bo koledze dzieja sie takie same cyrki :) a ja nigdy sie ukladem elektrycznym nie interesowalem i wszystko co w nim zwiazane jest dla mnie ciemną magią.

Jeżeli dzieją się takie same cyrki, to jedną z odpowiedzi moze byc własnie KOSTKA W STACYJCE.

Przynajmniej jak się faktycznie okazało, była to kostka.

po wymianie, do zycia wróciły, wskaźniki, kierunkowskazy, paliwo zaczęło płynąc.
Innymi słowy, auto zaczęło działac normalnie.

W moim przypadku jak się okazało, warsztat o którym pisałem wczesniej, gdzie nic mi nie powiedziano i się nie podjęli naprawy, zapomniał dokręcic śruby na przewodach do wtryskiwaczy. I jak już auto odpaliło, to po krótkiej przejażdce cała komora silnika i pol przodu auta było w ropie.

Po dokręceniu śrub w warsztacie który wymienił kostkę wszystko pięknie działa.


Swoja drogą fascynujące, ze jedni przez 3 dni nie umieją znaleź przyczyny i oddają auto w gorszym stanie niż się przywozi, a drudzy robią to w kilka chwil i jeszcze poprawiają błędy innych.


Morał taki.

Z czystym sumieniem mogę polecic, Warsztat DACAR

Pozdrawiam i dzięki za zainteresowanie.

[ Dodano: 11 Mar 2010 16:15 ]
arwam pisze:eman_sce, sprawdź masę na silniku, przy akumulatorze, i w skrzynce bezpieczników
to mi wygląda właśnie na słabą ewentualnie brak masy.

dzięki za odpowiedź.

Auto juz naprawione, opisałem co i jak było :) kOSTKA STACYJKI



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 84 gości