Panowie, przepraszam bo na pewno ten temat byl poruszany jednak na 10 jestem umowiony na regulacje gazu i wymiane filtru, ale nie wiem czy jest sens jechac. Chodzi o to, ze golfik pali mi w granicach 13l przy spokojnej jezdzie i 15~ przy ostrzejszej. Czy mozna w jakis sposob szybko samemu sprawdzic sonde? Nie mam VAGa... Bo jezeli sonda jest padnieta to nie ma sensu jechac na regulacje?
I czy swiece maja wplyw na spalanie? Bo z tego co mowil mechanik maja zle dobrana cieplote i sa lekko biale. Dzis mam zamiar je wymienic.
Prosze pilnie o pomoc bo za 45min musze wychodzic.
Dodam, ze samochod mam od niedawna i 1 spalanie (3/4 bylo w trasie) wyszlo ok 13. Wiem, ze zamiast kata mam wspawana rure.
Sonda lambda PILNE
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Sonda lambda PILNE
Ostatnio zmieniony czw mar 11, 2010 09:44 przez Tendi, łącznie zmieniany 1 raz.
Byl mk2 1.6PN jest mk3 2.0 GTI 2E
Tendi, regulacje gazu czyli ? obroty ?
jedz najpierw na VAG i bedziesz wiedzial co go boli a tak zaplacisz gazownikowi i na VAG'u
jedz najpierw na VAG i bedziesz wiedzial co go boli a tak zaplacisz gazownikowi i na VAG'u
Ostatnio zmieniony czw mar 11, 2010 09:49 przez Młody90, łącznie zmieniany 1 raz.
Obroty ma rowniotkie i na benz i na gazie. Przyspiesza tez OK. Regulacje mieszanki? Nie znam sie, chodzi o regulacje spalania. Bratu audi a3 po zakupie palila 13l silnik 1.8, pojechal na regulacje i spala mu w granicach 10 a mocy nie stracil.
Gaz mam BRC II generacji, 1,5 roczny.
Gaz mam BRC II generacji, 1,5 roczny.
Byl mk2 1.6PN jest mk3 2.0 GTI 2E
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
Tendi, jedź do gazownika, on sonde oceni interfejsem w czasie regulacji, jeśli będzie padnieta to nie będzie regulował, wymienisz sondę i umówisz sie drugi raz, a jeśli jest dobra załatwisz sprawę od razu.
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
oby tak bylo jak piszesz. Ja pojechalem do gazownika tylko po to by mi zdiagnozowal niskie obroty na LPG. Albo koles widzial ze jestem mlodyi i myslal ze glupi to powiedzial zebym przerzucil sie z powrotem na wtryskPaweł Marek pisze:Tendi, jedź do gazownika, on sonde oceni interfejsem w czasie regulacji, jeśli będzie padnieta to nie będzie regulował, wymienisz sondę i umówisz sie drugi raz, a jeśli jest dobra załatwisz sprawę od razu.

pozdrawiam

Dzieki za pomoc. Jade na 10, jak wroce to napisze co i jak. Pzdr
[ Dodano: 11 Mar 2010 12:33 ]
Koles podlaczyl go pod komputer, sonda sprawna, jak to powiedzial "jeszcze dziala", reagowala z opoznieniem, zaprogramowal komputer niby sonda pracowala po tym lepiej. No nic zalalem do pelna przy okazji obliczajac ze spalil 15,2L i zobaczymy co bedzie teraz.
Moglby jeszcze ktos napisac czy swiece maja wplyw na spalanie? Bylem w sklepie ale za NGK BUR6ET krzykneli 106zl wiec pojutrze przejade sie do znajomego do hurtowni.
[ Dodano: 11 Mar 2010 12:33 ]
Koles podlaczyl go pod komputer, sonda sprawna, jak to powiedzial "jeszcze dziala", reagowala z opoznieniem, zaprogramowal komputer niby sonda pracowala po tym lepiej. No nic zalalem do pelna przy okazji obliczajac ze spalil 15,2L i zobaczymy co bedzie teraz.
Moglby jeszcze ktos napisac czy swiece maja wplyw na spalanie? Bylem w sklepie ale za NGK BUR6ET krzykneli 106zl wiec pojutrze przejade sie do znajomego do hurtowni.
Ostatnio zmieniony czw mar 11, 2010 13:35 przez Tendi, łącznie zmieniany 1 raz.
Byl mk2 1.6PN jest mk3 2.0 GTI 2E
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 126 gości