wymiana uszczelniaczy zaworowych tdi110czy demontować głowic

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

artur87
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 19
Rejestracja: czw gru 17, 2009 12:34
Lokalizacja: Sokółka

wymiana uszczelniaczy zaworowych tdi110czy demontować głowic

Post autor: artur87 » śr mar 10, 2010 17:37

czy przy wymianie uszczelniaczy zaworowych trzeba demontowac głowice?



ZbyszekGolf
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 522
Rejestracja: ndz sty 04, 2009 19:24
Lokalizacja: Danków
Kontakt:

Post autor: ZbyszekGolf » śr mar 10, 2010 18:20

Witam jest to mozliwe bez demontowania głowicy ale lepiej jest sciagnąc głowice i przy okazji sprawdzic stan zaworów i ewentualnie dotrzeć zawory



pawelekk22
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 61
Rejestracja: sob maja 24, 2008 19:00
Lokalizacja: słubice
Kontakt:

Post autor: pawelekk22 » śr mar 10, 2010 19:32

u mnie mechanicy zdjeli pokrywe klawiatury, potem zdjeli kolo rozrzadu to gorne i dopiero popychacze zakladali. zadnego demontazu glowicy ;> po wymianie potem ustawianie rozrzadu na nowo ;>



Awatar użytkownika
21Golfista21
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 717
Rejestracja: ndz lut 15, 2009 14:00
Lokalizacja: Strzelin

Post autor: 21Golfista21 » śr mar 10, 2010 19:36

da się bez demontażu ale trzeba mieć przyrząd do tego aby to zrobić sprawnie, z drugiej strony zdjąć głowice w tym aucie to akurat nie problem:P


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=351409 nowy nabytek
to nie, że ja się boję prędkości to prędkość boi się mnie :D

Awatar użytkownika
pinoklas
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 50
Rejestracja: pn sty 19, 2009 09:42
Lokalizacja: Strzelce opolskie

Post autor: pinoklas » śr mar 10, 2010 21:10

Kolego wymianiasz uszczelniacze zaworowe , odma puszczała olej ? Jaki masz przebieg ,u mnie też bede sie musiał za to zabrac olejek sobie przez odme leci 0.5 litra na 10 tys. jeszcze przed wymiana sprawdze sobie kompresje.



Awatar użytkownika
cruse
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 29
Rejestracja: czw lip 24, 2008 23:25
Lokalizacja: Elbląg - NE
Kontakt:

Post autor: cruse » czw mar 11, 2010 08:34

pinoklas pisze:Kolego wymianiasz uszczelniacze zaworowe , odma puszczała olej ? Jaki masz przebieg ,u mnie też bede sie musiał za to zabrac olejek sobie przez odme leci 0.5 litra na 10 tys. jeszcze przed wymiana sprawdze sobie kompresje.
Kolego pinoklas - próbowałeś skierować odmę wężem do butelki na próbę - żeby sprawdzić czy ze masz sprawny zawór odpowietrzania i czy przez niego nie zasysa ci oleju na turbo ?

U mnie po wymianie zaworu na oryginał VW ( 028 129 101 E) problem zasysania oleju znikł .

Pozdrawiam,


PS: szukam użytkowników TDI w Elblągu

Awatar użytkownika
pinoklas
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 50
Rejestracja: pn sty 19, 2009 09:42
Lokalizacja: Strzelce opolskie

Post autor: pinoklas » czw mar 11, 2010 17:17

Własnie wypusciłem odme do butelki i jestem w fazie testu , zrobiłem już 300 kilometrów i na dnie butelki pojawiła sie woda z domieszka oleju przypomina to kawe z mlekiem .a co do zaworu odmy to jest ona w obudowie pokrywy ,wiec tam sie chyba nic nie da za bardzo zrobic.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 117 gości