WITAM
MAM TAKI PROBLEM,MAM KR-a i mam straszne wycieki,na 250km MUSZE WLAC LITR OLEJU ,TO PRZESADA,ponoć z zimeringów mi wali,z pod miski napewno nie,czasami jak otworze maske to od strony filtra powietrza skrapla sie olej,i to strasznie,wiem że trzeba go reanimowac,ale jest jakis sposób żeby silnika narazie nie wyciagać,żeby uszczelnic czym sie te wyciekie ,jakies srodki itp.kto ma jakies pomysly proszę pisac
JAK POWSTRZYMAĆ WYCIEK OLEJU???? MK2 1.8 16V
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Forum Master
- Posty: 1550
- Rejestracja: ndz paź 03, 2004 22:53
- Lokalizacja: Zielona Góra
- stonefree
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4033
- Rejestracja: wt lut 15, 2005 19:39
- Lokalizacja: WO
- Kontakt:
Nie trzeba wyjmować silnika!!!Trzeba zwalić paski klinowe i rozrządu.Zwalic koła zębate,wymienic simmeringi,jeżeli uszczelka pod misą i osłoną w której siedzi simm. na wale korbowym jest podejrzana,to też ją trzeba wywalić,no i sprawdź uszczelkę pod pokrywą zaworów....Nie lej brachu nic do oleju ,tak jak ci mówi tomco666
> i nie jeździj tak długo, bo zaolejony pasek rozrządu ci wkońcu walnie i będziesz miał kłopot!

- KamilW
- Forum Master
- Posty: 1761
- Rejestracja: wt lut 07, 2006 21:22
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
- Kontakt:
lepiej tego ujac nie mozna... z zimmerem bedziesz mial nieco roboty ale da sie zrobic w jeden dzien ze wszystkim... co do uszczelki pod misa to radze uzyc terz silikonu bo i tak ci sie bedzie rosic jak nie dasz... zreszta wszedzie oprocz simeringow mozesz dac... tylko zadnych motodoktorow ani innych tego typu wynalazkow... bo sobie zrobisz kuku... i obowiazkowo do wymiany pasek rozrzadu bo on bardzo nie lubi oleju i juz jest do wyrzucenia... a jak ci sie zerwie to juz gwarantuje ci ze bedziesz musial wyciagac silnik.... bo teraz jeszcze nie ma takiej potrazebystonefree pisze:Nie trzeba wyjmować silnika!!!Trzeba zwalić paski klinowe i rozrządu.Zwalic koła zębate,wymienic simmeringi,jeżeli uszczelka pod misą i osłoną w której siedzi simm. na wale korbowym jest podejrzana,to też ją trzeba wywalić,no i sprawdź uszczelkę pod pokrywą zaworów....Nie lej brachu nic do oleju ,tak jak ci mówi tomco666 > i nie jeździj tak długo, bo zaolejony pasek rozrządu ci wkońcu walnie i będziesz miał kłopot!
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 77 gości