Brak przeciwmgłowego

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

krzychu1202
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 42
Rejestracja: sob gru 19, 2009 15:49
Lokalizacja: WROCŁAW

Brak przeciwmgłowego

Post autor: krzychu1202 » śr mar 10, 2010 00:32

Nie mam przeciwmgłowego z tyłu ;/ co może być przyczyna ??

powiem tak : żarówka sprawna
przełącznik sprawny
kabelki są całe
bezpiecznik właśnie wymieniłem (sprawny)


A prąd do bezpiecznika nie dochodzi
Ostatnio zmieniony czw mar 11, 2010 11:57 przez krzychu1202, łącznie zmieniany 1 raz.



bodzio_j
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3850
Rejestracja: sob lip 09, 2005 10:05
Lokalizacja: Skawina
Kontakt:

Post autor: bodzio_j » śr mar 10, 2010 06:52

A mijanie wcześniej włączyłes ? :helm:



Shmatan
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 6972
Rejestracja: sob sie 01, 2009 22:06
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Post autor: Shmatan » śr mar 10, 2010 09:56

krzychu1202 pisze:prąd do bezpiecznika nie dochodzi
A prąd odrazu na włączniku?



krzychu1202
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 42
Rejestracja: sob gru 19, 2009 15:49
Lokalizacja: WROCŁAW

Post autor: krzychu1202 » śr mar 10, 2010 10:37

mijania i na odpalonym silniku sprawdzam ;] to pamietam z nauki jazdy ;] heh

jak do bezpiecznika niema to i na wlaczniku niema ;/



Awatar użytkownika
SmokE88
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 445
Rejestracja: śr gru 31, 2008 18:30
Lokalizacja: Długomiłowice Woj.Op

Post autor: SmokE88 » śr mar 10, 2010 10:52

najłatwiej to bedzie Ci przepiąć zasilanie z innego bezpiecznika... najlepiej do świateł pozycyjnych podpinkę zrobić i z bani :D


JADĄC Z PRĘDKOŚCIĄ 280KM/H...
TO CO JEST PRZED TOBĄ...
JEST JUŻ PRZESZŁOŚCIĄ...

krzychu1202
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 42
Rejestracja: sob gru 19, 2009 15:49
Lokalizacja: WROCŁAW

Post autor: krzychu1202 » śr mar 10, 2010 10:55

a skąd do bezpiecznika powinno iść napięcie ?

a ten mostek co napisałeś SmokE88 to będzie ostateczność



Awatar użytkownika
Lipek81
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4677
Rejestracja: czw gru 01, 2005 12:20
Lokalizacja: Pruszcz Gdański
Kontakt:

Post autor: Lipek81 » śr mar 10, 2010 10:58

Po pierwsze to napisz jaki samochód - Jetta mk1, mkII, czy coś innego? A po drugie, jeżeli to Jetta mkII to napisz, czy masz stary, czy nowy typ instalacji. Po trzecie poszukaj, bo już wiele razy o tym było - dotyczy mkII.


- naprawa, odnowa i budowa od podstaw wiązek elektrycznych (także clean look);
- swapy silników;
- inne nietypowe usługi elektryczne, których warsztaty nie robią, albo biorą za nie kupę kasy :D
BARDZO niskie ceny, staranne wykonanie - szczegóły priv.

Awatar użytkownika
SmokE88
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 445
Rejestracja: śr gru 31, 2008 18:30
Lokalizacja: Długomiłowice Woj.Op

Post autor: SmokE88 » śr mar 10, 2010 11:00

heh ja tez wole mieć wszystko tak jak powinno :D ale czasem się nie da :D...
tak pozatym to na moj chłopski rozum to napiecie najpierw powinno iść do przełącznika a następnie do bezpiecznika i z bezpiecznika do lampy!!


JADĄC Z PRĘDKOŚCIĄ 280KM/H...
TO CO JEST PRZED TOBĄ...
JEST JUŻ PRZESZŁOŚCIĄ...

krzychu1202
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 42
Rejestracja: sob gru 19, 2009 15:49
Lokalizacja: WROCŁAW

Post autor: krzychu1202 » śr mar 10, 2010 11:12

jetta mk2 1.6 stara instalacja '87 rok ;]

a nie najpierw idzie do bezpiecznika



Awatar użytkownika
SmokE88
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 445
Rejestracja: śr gru 31, 2008 18:30
Lokalizacja: Długomiłowice Woj.Op

Post autor: SmokE88 » śr mar 10, 2010 11:33

to łatwo sprawdzić... pociągnij kabelek z aku do bezpiecznika i sprawdz czy zaswieci przy wyłączonym przełączniku czy nie... :D jak zaswieci to znaczy ze najpierw do przełącznika prad idzie a potem do bezpiecznika :D

gdyby nie zaswieciło przy wyłączonym to potem włącz i znów kabelek z aku podepnij i jak przy włączonym dopiero zaswieci to znaczy ze najpierw bezpiecznik a potem przełącznik :D:D :bigok:


JADĄC Z PRĘDKOŚCIĄ 280KM/H...
TO CO JEST PRZED TOBĄ...
JEST JUŻ PRZESZŁOŚCIĄ...

Awatar użytkownika
Lipek81
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4677
Rejestracja: czw gru 01, 2005 12:20
Lokalizacja: Pruszcz Gdański
Kontakt:

Post autor: Lipek81 » śr mar 10, 2010 13:00

Czy masz wstawiony przekaźnik w dolnym rzędzie, całkowicie po lewej? Jeżeli nie, to wstaw tam na próbę przekaźnik 53 - zobacz, czy wtedy zadziała.


- naprawa, odnowa i budowa od podstaw wiązek elektrycznych (także clean look);
- swapy silników;
- inne nietypowe usługi elektryczne, których warsztaty nie robią, albo biorą za nie kupę kasy :D
BARDZO niskie ceny, staranne wykonanie - szczegóły priv.

Awatar użytkownika
SmokE88
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 445
Rejestracja: śr gru 31, 2008 18:30
Lokalizacja: Długomiłowice Woj.Op

Post autor: SmokE88 » śr mar 10, 2010 15:06

heh o tak banalnej rzeczy jak przekaźnik zapomniałem :D:D :helm:


JADĄC Z PRĘDKOŚCIĄ 280KM/H...
TO CO JEST PRZED TOBĄ...
JEST JUŻ PRZESZŁOŚCIĄ...

Awatar użytkownika
Lipek81
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4677
Rejestracja: czw gru 01, 2005 12:20
Lokalizacja: Pruszcz Gdański
Kontakt:

Post autor: Lipek81 » śr mar 10, 2010 15:45

Tzn. jak go wstawisz, to nie znaczy, że od razu zadziała. Po prostu kumpel tak miał kiedyś, że przekaźnik ktoś wyciągnął, albo ktoś z tyłu za skrzynką zamieszał w kabelkach, że nie świeciło, wystarczyło wstawić przekaźnik - i już działało.

Ogólnie sprawa jest taka, że przekaźnik był wstawiany tylko wtedy, jak były przeciwmgielne z przodu. Jeżeli nie było przeciwmgielnych, to nie było też przekaźnika - ale wtedy połączenia za skrzynką przekaźników były trochę inne. Możesz zdjąć skrzynkę i zobaczyć - co tam masz. Zwróć uwagę na dwa piny - B20 i M1. Pin B20 jest częścią większej kostki.

Temat polega na tym, że przewód zasilający przeciwmgielne szedł albo do pinu B20 - i wtedy był wymagany przekaźnik, albo do pinu M1 - i wtedy przekaźnik nie był potrzebny. Instalacja jest zrobiona tak, że wszystko jest na wtyczkach - można przełączać ten kabelek i podłączać go na przemian w te dwa miejsca bez cięcia instalacji - po prostu na przewodzie wychodzącym z pinu B20 jest złączka. Przewód z wiązki pasuje zarówno do tej złączki, która wisi sobie na kawałku kabelka wychodzącego z B20, ale pasuje również do pinu M1 - więc jak sobie podłączysz, tak będziesz miał.


- naprawa, odnowa i budowa od podstaw wiązek elektrycznych (także clean look);
- swapy silników;
- inne nietypowe usługi elektryczne, których warsztaty nie robią, albo biorą za nie kupę kasy :D
BARDZO niskie ceny, staranne wykonanie - szczegóły priv.

krzychu1202
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 42
Rejestracja: sob gru 19, 2009 15:49
Lokalizacja: WROCŁAW

Post autor: krzychu1202 » śr mar 10, 2010 16:22

ide sprawdzac i powiem jak jest ;]

a jeszcze powiem ze wczesniej dzialalo a teraz jakos nie chce jak podalem wczoraj zasilanie na wejscie wlacznika to po wlaczeniu go dzialalo

dzis sprawdze to co mowicie

[ Dodano: 11 Mar 2010 10:19 ]
SmokE88 miałeś racje ze najpierw zasilanie idzie na włącznik a potem bezpiecznik i światła. I się okazuje ze po prostu nie mam podpiętego żółto-szarego kabelka czyli zasilania ze styku x według schematu (styk x prąd dopiero po zapłonie)

czyli gdzie to ja mam podłączyć żółto-szary kabelek w skrzynce ??
Ostatnio zmieniony czw mar 11, 2010 11:14 przez krzychu1202, łącznie zmieniany 2 razy.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 323 gości