Wyzerowanie licznika
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Dzięki za informację, niestety instrukcji nie mam i nie czytałem. Swoją drogą to jednak dla mnie trochę dziwne, przecież można by to robić "resetem" - a tu po dłuższym postoju średnie wartości w łeb, trzeba sobie zapisywać żeby np. średnią spalania z tygodnia zrobić (w Mondeo kasuje się dopiero po przytrzymaniu resetu)Qto pisze:tylko pytanie czy mowa o wskazaniach komputera czy o zegarku i przebiegu ?? ...jak o tym pierwszym to proponuje poczytać instrukcje (wskazania kompa kasują się po 2h postoju) a jak o tym drugim to najprawdopodobniej aku padaka.
Ostatnio zmieniony śr mar 10, 2010 17:14 przez olas_zet, łącznie zmieniany 1 raz.
jeżeli chodzi o zerowanie liczników i zegara, to sprawdź bezpiecznik. U mnie w mk3 jak wyjąłem kluczyk, to wyłączał się cały licznik, natomiast po włożeniu kluczyka, licznik włączał się ale wszystko było wyzerowane. Wymiana przpalonego bezpiecznika pomogła. Z tego co pamiętam odpowiadał on właśnie za licznik, światło w środku, zapalniczkę i centralny.
- Qto
- _
- Posty: 19379
- Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
- Lokalizacja: Guadalajara
- Auto: MK 4
- Silnik: ASZ
- Kontakt:
dokonywane są dwa pomiary : "1" który kasuje się po 2h godzinach postoju i "2" który kasuje się przytrzymaniem przycisku reset...przełączanie pomiędzy pomiarami przez krótkie naciśniecie przycisku resetolas_zet pisze:Swoją drogą to jednak dla mnie trochę dziwne, przecież można by to robić "resetem" - a tu po dłuższym postoju średnie wartości w łeb, trzeba sobie zapisywać żeby np. średnią spalania z tygodnia zrobić (w Mondeo kasuje się dopiero po przytrzymaniu resetu)
[ Dodano: 10 Mar 2010 17:06 ]
a instrukcje w sieci dopaść to nie problem
- Progresywny
- Lubie to!
- Posty: 832
- Rejestracja: wt sty 12, 2010 19:30
- Lokalizacja: Stargard
olas_zet napisał/a"Swoją drogą to jednak dla mnie trochę dziwne, przecież można by to robić "resetem" - a tu po dłuższym postoju średnie wartości w łeb, trzeba sobie zapisywać żeby np. średnią spalania z tygodnia zrobić "
Sluchaj, ogolnie masz 2 pomiary. Zapewne mowisz o tym pierwszym, że Ci sie po jakimś postoju zeruje? ... To Normalne! Ale nie oznacza,że kilometry i spalanie sie nie dodaje.
Zatem "2" program Ci wszystko podlicza. spalanie/km/czas...
Zrób tak: odpal->zresetuj sobie program 1 i program 2. (aby przejsc do programu 2... naciskasz reset, szybkim ruchem) i tam masz całą kumulacje kilometrow póki nie zresetujesz. Jednym normalnym kliknieciem na RESET przechodzisz.
"Pobaw" sie troche, tak jak Ci mówie a załapiesz o co chodzi,a kartka i dlugopis nie bedą Ci do niczego potrzebne
Sluchaj, ogolnie masz 2 pomiary. Zapewne mowisz o tym pierwszym, że Ci sie po jakimś postoju zeruje? ... To Normalne! Ale nie oznacza,że kilometry i spalanie sie nie dodaje.
Zatem "2" program Ci wszystko podlicza. spalanie/km/czas...
Zrób tak: odpal->zresetuj sobie program 1 i program 2. (aby przejsc do programu 2... naciskasz reset, szybkim ruchem) i tam masz całą kumulacje kilometrow póki nie zresetujesz. Jednym normalnym kliknieciem na RESET przechodzisz.
"Pobaw" sie troche, tak jak Ci mówie a załapiesz o co chodzi,a kartka i dlugopis nie bedą Ci do niczego potrzebne
Ostatnio zmieniony śr mar 10, 2010 18:50 przez Progresywny, łącznie zmieniany 2 razy.
Dzięki za podpowiedz to jest wina akumulatora byłem u elektryka .Wymieniłem akumulator na razie jest ok. Ale może ktoś miał problem z gaśnięciem jak się rozgrzeje to gaśnie nawet przy zmianie biegów, elektryk powiedział że to jest od złego paliwa brudzi się przepustnica i nie ma możliwości żeby to wyeliminować, będzie się powtarzać czy jest to prawda. Czekam na pomoc
czegoś tu nie zrozumiałem jak paliwo do przepustnicy się dostajeAndrusza pisze:od złego paliwa brudzi się przepustnica i nie ma możliwości żeby to wyeliminować
a tak na poważnie masz w FAQ jak przeczyścić przepustnicę (od tego należy zacząć), zaadoptować i cieszyć się jazdą.
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=42114
co do wyeliminowania nagaru w przepustnicy - najwyraźniej masz przedmuchy na korku oleju i tą rurką małą dostaje Ci się nagar do przepustnicy. Możesz na 3 sposoby wyeliminować problem: zaślepić wężyk idący od korka - zrobić taki ala Oil Catch Tank, zostawić jak jest i czyścić przpustnicę co kilkadziesiąt tysięcy km, bądź masz większe przedmuchy i dopóki się nie uporasz z tym często będziesz czyścił przepustnicę.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 149 gości