

(opracowane na docisku z silnika vr6)
na początek potrzebujemy dwa dociski! Jeden najlepiej nowy a drugi moze być używany! Ja posiadam jeden używany z 9a (dawca) i nowy docisk z silnika vr6!
1. rozwiercamy zaznaczone nity w starym i nowym docisku

2. rozkładamy każdy z docisków na 2 części

3.rozwiercamy kolejne zaznaczone nity w starym i nowym docisku

4.wyjmujemy blaszkę sprężynującą tzw. "słoneczko" ze starego i nowego docisku, wyjmujemy również dwa metalowe koła ( w każdym z docisków są po dwa jedno koło pod słoneczkiem i drugie nad

Wszystkie nity które teraz rozwierciłeś (9 w starym i 9 w nowym docisku) trzeba zachować bo sie przydadzą

5. musimy najpierw wyrównać denko nita... Tak mniej więcej wygląda nit po wyciągnieciu go z docisku (patrząc na niego z boku)

czerwoną część należy zeszlifować
6. po wyrównaniu nita musimy go rozwiercić i nagwintować na śrubę 6 (widok z góry)

trzeba pamiętać ze otwór musi być centralnie na samym środeczku nita!!!!
7. następnie czapkę nita trzeba przyciąć z obu stron tak aby móc założyć na nią płaski klucz 13
Tak powinien wyglądać gotowy nit!! tylko ze moj nit jest juz zamontowany


8. kupujemy 12 śrub 6 i 3 nakrętki do nich!! i teraz BARDZO WAŻNA RZECZ!!! nie mogą to być byle jakie śruby!! najlepiej wszystko mieć o twardości 8.8!!!
9. Do "obudowy" z nowego docisku wkładamy jedno metalowe koło i dwa "słoneczka" i skręcamy to śrubkami i nagwintowanymi nitami! TAK TO MA WYGLĄDAĆ!!

10.żeliwną tarcze przykręcamy pozostałymi 3ma śrubkami i nakrętkami

MAM NADZIEJE ŻE SIĘ KOMUŚ PRZYDA



