[Mk2] td aaz-jr
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
- Bukowina_driver
- Mały gagatek
- Posty: 57
- Rejestracja: śr lut 20, 2008 21:31
- Lokalizacja: Ruda Śląska/Luton/Alloa
- Kontakt:
[Mk2] td aaz-jr
Witam czy podejdzie głowica od AAZ do JR.
i czego można sie spodziwać??
wiem pewnie było ale serio nie umie znaleść...
wie ktoś może czym różnią sie komory wirowe tych głowic??
i czego można sie spodziwać??
wiem pewnie było ale serio nie umie znaleść...
wie ktoś może czym różnią sie komory wirowe tych głowic??
Komora wirowa/wstępna od AAZ ma większą średnicę i jest wyższa niż ta z silnika 1,6 TD...
Mogę powiedzieć, że żadne problemu z odpaleniem takiego silnika nie ma nawet przy -25°C
Oczywiście silnik po odpaleniu pracuje trochę kulawo, ale po rozgrzaniu pracuje normalnie.
Plusem jest lepszy przepływ powietrza (większe zawory i kanały) oraz mniejsze nagrzewanie silnika.
Wszystko powyższe na podstawie własnego doświadczenia
Mogę powiedzieć, że żadne problemu z odpaleniem takiego silnika nie ma nawet przy -25°C
Oczywiście silnik po odpaleniu pracuje trochę kulawo, ale po rozgrzaniu pracuje normalnie.
Plusem jest lepszy przepływ powietrza (większe zawory i kanały) oraz mniejsze nagrzewanie silnika.
Wszystko powyższe na podstawie własnego doświadczenia
- Bukowina_driver
- Mały gagatek
- Posty: 57
- Rejestracja: śr lut 20, 2008 21:31
- Lokalizacja: Ruda Śląska/Luton/Alloa
- Kontakt:
- zaprzal
- VW Baron
- Posty: 3027
- Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
- Lokalizacja: Białystok / Tykocin
- Kontakt:
czyli lepiej niz na serii :green_fuck:euglen pisze:zaprzal, nie jest aż tak źle :green_fuck:
kolega euglen miala jakas hybryde z 1.7 jego pytajBukowina_driver pisze:a słyszał ktoś o silniku z t2 1.7D miał skok tłoka jak w 1.6 lecz tłoku jak w 1.9..
wiecie może jakie to coś ma zawory takie jak w 1.9 czy jak w 1.6??
Ostatnio zmieniony pn mar 08, 2010 09:11 przez zaprzal, łącznie zmieniany 1 raz.
[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]
- Bukowina_driver
- Mały gagatek
- Posty: 57
- Rejestracja: śr lut 20, 2008 21:31
- Lokalizacja: Ruda Śląska/Luton/Alloa
- Kontakt:
Bukowina_driver, W KY jest tak jak mówisz: jeden kanał spływowy i regulacja płytkami. Ale jeżeli chcesz założyć głowicę z 1,9TD to nie ma problemu - w bloku KY jest wytłoczenie zaślepiające mniejszy kanał powrotny (w przypadku założenia głowicy 1,9TD).
Zapomniałem jeszcze o jednej rzeczy, która odróżnia blok 1,7D od 1,6 TD - tzn. ma kanały wodne pomiędzy cylindrami, tak jak to jest w 1,9TD.
Zapomniałem jeszcze o jednej rzeczy, która odróżnia blok 1,7D od 1,6 TD - tzn. ma kanały wodne pomiędzy cylindrami, tak jak to jest w 1,9TD.
- Toshiba
- Gadatliwa bestia
- Posty: 856
- Rejestracja: sob lut 10, 2007 01:09
- Lokalizacja: CeeLI / CeWu
- Kontakt:
Czyli głowica od AAZ do 1V podejdzie Plug&Play? Razem z pompą od JR i innymi bzdetami?
I czy naprawdę na zimnym po takiej zmianie mocno telepie silnikiem itd?
I czy naprawdę na zimnym po takiej zmianie mocno telepie silnikiem itd?
Ostatnio zmieniony pn mar 08, 2010 23:26 przez Toshiba, łącznie zmieniany 1 raz.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 31 gości