dziwne objawy - kurde chyba mam pecha

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Artur
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 95
Rejestracja: pt wrz 17, 2004 19:23
Lokalizacja: poznań
Kontakt:

dziwne objawy - kurde chyba mam pecha

Post autor: Artur » sob mar 25, 2006 22:18

no wlasnie, mam chyba jakiegos pecha
autko pieknie chodzilo, zachcialo mi sie wymienic olej i filtry sam
kumpel mi kupil filtry i olej i wymienilem to
od tego czasu jakos na benzynce moj gofik dziwnie chodzi
brakuje mu mocy
na gazie duzo lepiej
objawy sa takie ze po odpaleniu chodzi ok, ale jak robie przygazówke slabo wchodzi na obroty, na trasie tez jakos tak slabo sie zbiera jakby mu brakowało mocy
czy mozliwe ze zalozylem odwrotnie filtr paliwa?
objawy sa takie jakby nie dostawal tyle benzynki co potrzebuje

i wszystko zaczelo sie po wymianie filtrów (nowy olej, filtr oleju, paliwa, przeciwpyłkowy)

moze ktos z Was jakos pomoze
z góry wielkie dzięki
Artur


Arczi

Awatar użytkownika
Adamtd
VW Baron
VW Baron
Posty: 3346
Rejestracja: pt maja 06, 2005 13:37
Lokalizacja: okolice Krakowa

Post autor: Adamtd » sob mar 25, 2006 22:22

czy mozliwe ze zalozylem odwrotnie filtr paliwa?
A no możliwe że w przeciwną strone - na filtrze jest zwykle strzałka określająca kierunek przepływu.


jest już nas troje i dlatego nie mam czasu odwiedzać formu.....

Awatar użytkownika
MrSalieri
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 833
Rejestracja: wt gru 28, 2004 18:06
Lokalizacja: Okolice Krakowa
Kontakt:

Post autor: MrSalieri » ndz mar 26, 2006 00:32

Z tego co wymieniles to cos co moglo miec wplyw na objawy jakie opisujesz to najprawdopodobniej filtr paliwa mogles odwrotnie zalozyc. Skoro piszesz ze na gazie jest dobrze a na benzynie lipa to bardzo mozliwe.


[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=45061]Moj Mk3[/url]
[img]http://img233.imageshack.us/img233/9594/golf1tot51om6.jpg[/img]

Awatar użytkownika
piotrek1313
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 447
Rejestracja: sob lip 30, 2005 09:40
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: piotrek1313 » ndz mar 26, 2006 01:02

No, ja bym postawil na filtr przeciwpylkowy :satan:

A tak na serio, to albo to przypadek, ze cos sie akurat schrzanilo kiedy wymieniales filtry, albo tak jak koledzy pisza - odwrotnie zalozony filtr paliwa.

Pozdrawiam i zycze zeby to byla akurat taka pierdulka a nie cos powazniejszego :pub:



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » ndz mar 26, 2006 09:32

Weź tam oprócz filtra benzyny posprawdzaj czy ci nie spadł któryś z węzyków od podciśnienia idący do obudowy filtra powietrza, albo wąż od kolektora wydechowego, albo główna rura od filtra do wtrysku ( o ile go masz - nie pofatygowałeś się żeby napisać czym jeździsz). Może łapać lewe powietrze, albo ci się klapka nie przestawia jak należy ta co reguluje dopływ powietrza z ciepłego na zimne.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

raf2234
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 93
Rejestracja: pt paź 07, 2005 15:20
Lokalizacja: Wieruszów

Post autor: raf2234 » ndz mar 26, 2006 10:01

Odnosnie tej klapki w obudowie filtra powietrza (ta co reguluje doplyw powietrza cieple-zimne). U mnie ta klapka "latala" sobie swobodnie. Wyrobil sie uchwyt do ciegla silownika w klapce. Jak silownik zamykal doplyw cieplego powietrza to sie drut ciegla wypinal. Moje autko ma teraz 12 lat, wiec to chyba od "starosci" sie to popsulo.



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » ndz mar 26, 2006 10:14

raf2234 pisze:Wyrobil sie uchwyt do ciegla silownika w klapce
to weź to napraw, auto wyraźnie słabsze jest jak bierze ciepłe powietrze o nagrzaniu silnika


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

kwiatekt11
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 160
Rejestracja: ndz mar 20, 2005 19:58
Lokalizacja: Lubaczów

Post autor: kwiatekt11 » ndz mar 26, 2006 11:49

Paweł Marek pisze:
raf2234 pisze:Wyrobil sie uchwyt do ciegla silownika w klapce
to weź to napraw, auto wyraźnie słabsze jest jak bierze ciepłe powietrze o nagrzaniu silnika
zablokowac klapke na zimne powietrze tylko i bedzie wszystko w normie(sprawdzone na wlasnym przykładzie) :okej:



Awatar użytkownika
djtom
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 32818
Rejestracja: wt sty 10, 2006 14:51
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: djtom » ndz mar 26, 2006 11:56

gdzie ta klapka jest?


Nocne Mary Squad :partyman:
djtom w 2009 pisze:Sebastian.... gratuluję. :prayer:

Zlot w Nysie na dzień dzisiejszy jest najlepszym zlotem w kraju w całorocznym kalendarzu.

raf2234
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 93
Rejestracja: pt paź 07, 2005 15:20
Lokalizacja: Wieruszów

Post autor: raf2234 » ndz mar 26, 2006 12:06

Do Paweł Marek:
Klapke naprawilem. Usterke wykrylem przy okazji szukania przyczyny gasniecia auta. Przy okazji wymiana swiec, kopułki i palca rozdzielacza + ustawianie zapłonu. Okazało sie ze cewka zaplonowa padala...
Po wszystkim auto jest mocniejsze i pali 1.5 litra LPG mniej.

Do Djtom:
Klapka jest na spodzie obudowy filtra powietrza. Przełacza wlot powietrza zimnego z zewnatrz i cieplego z rury od kolektora



Awatar użytkownika
djtom
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 32818
Rejestracja: wt sty 10, 2006 14:51
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: djtom » ndz mar 26, 2006 12:10

czyli musze wyjac wklad czy całą obudowe zeby tam sie dostac?


Nocne Mary Squad :partyman:
djtom w 2009 pisze:Sebastian.... gratuluję. :prayer:

Zlot w Nysie na dzień dzisiejszy jest najlepszym zlotem w kraju w całorocznym kalendarzu.

Awatar użytkownika
Pinhead
Forum Master
Forum Master
Posty: 1746
Rejestracja: ndz lis 21, 2004 00:44

Post autor: Pinhead » ndz mar 26, 2006 12:23

Zdejmujesz górną część filtra razem z wkładem i w dolnej części masz klapke sterowaną podciśnieniem.


=-Pinhead-=

raf2234
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 93
Rejestracja: pt paź 07, 2005 15:20
Lokalizacja: Wieruszów

Post autor: raf2234 » ndz mar 26, 2006 13:04

Do sprawdzenia wystarczy wyciagnac filtr powietrza, ale do naprawy lepiej jest wyciagac cala obudowe. Jest to latwe, bo obudowa mocowana jest za pomoca gumowych uchwytow.
Mechanizm klapki trzyma si ena zatrzaskach.
Sparwdzic calosc mozna latwo odlaczajac wezyk podcisnienia i wciagajac powietrze ustami. Powinno wsio lekko chodzic.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 76 gości