1,6TD w MK2

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

abrover
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 90
Rejestracja: ndz lis 13, 2005 16:42
Lokalizacja: Trójmiasto

1,6TD w MK2

Post autor: abrover » sob mar 25, 2006 22:49

lTo normalne że dopiero od 2300 RPM zaczyna sie zbierać? PRzy ilu sie włącza turbina? Przy ilu jest maksymalny moment obrotowy. Kupiłem diesla z myślą o przyzwoitym przyśpieszaniu od 1500 RPM a tu lipa, zbiera sie jak benzyna z turbem. Przed 2300 jest naprawde mulasto, dużo gorzej niż w poprzednim 1,3 CL



Awatar użytkownika
szerszeniak
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 277
Rejestracja: ndz lut 26, 2006 21:30
Lokalizacja: warszawa
Kontakt:

Post autor: szerszeniak » ndz mar 26, 2006 00:43

u mnie ciągnie z najnizszych obrotów czuć wyraźny przyrost koła 2000 ale jedzie z dołu i sie nie ociąga musisz mieć coś nie tak


sprzedam pompe wtryskową 1,6TD silnik SB
felgi 15" BBS i całe auto http://otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C1942956

greg

Post autor: greg » ndz mar 26, 2006 01:04

może masz trupa silnik ... bo od 1800 powinien się zbierać a od 2500 powinien mieć odejscie. Weź dogadaj się z kimś z forum co ma w przyzwoitym stanie i sobie porównaj, bo ja jeździłem 1,3 i 1,6TD i nie mamy czego porównywac...
teraz jeżdżę 1,9D - bez doładowania i też jestem zadowolony ale tu działa też pojemność...



Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » ndz mar 26, 2006 10:50

poza tym przyspieszanie od 1500rpm na maxa jest niezdrowe dla silnika


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

Awatar użytkownika
Kapibara
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 960
Rejestracja: śr sty 19, 2005 22:18
Lokalizacja: Płaza/Chrzanów
Kontakt:

Post autor: Kapibara » ndz mar 26, 2006 11:14

masz dobre autko powinno ci sie zbierac wlasnei od takich obrotow bo wtedy turbinka zaczyna konkretnei papowac. od 1500 raczej nie przygazujesz ale nei musisz zmieniac begu na nizszy bo delikatnei wciskajac spokojnei pojedziesz na wyzszym to jest zaleta.

przed 2300 jest gorzej bo to normalne dla tego silnika w benzynce idzie od dolu ale idzie wolno do samej gory a tu masz nagly skok i to trzeba wykorzystac. niedosc ze nei musisz tak czesto zmieniac biegu to pali ci mniej a jak chcesz kogos smignac to deptasz bardziej i wtedy masz powera



Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » ndz mar 26, 2006 12:30

wszystko zalezy od turbiny jaka masz, male sie wkrecaja nawet nieco ponizej 2tys. a jak ktos ma duza kkk k24 to ona zaczyna sie konkretniej wkrecac powyzej 2tys.


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 194 gości