kLima w golfie IV 1.6

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

wiewioreqezg
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 285
Rejestracja: sob maja 23, 2009 00:07
Lokalizacja: zgierz

kLima w golfie IV 1.6

Post autor: wiewioreqezg » wt mar 09, 2010 20:22

Witam :) Ponawiam temat , byłem dzisiaj u speca od klimy. Zrobił badanie, i wyszło mu że to trzęsienie autem przy właączeniu klimy to sprawka przepalonej cewki na kompresorze. Jutro naprawa..... Powiedział koszt cewki nowej 200 zeta i robocizna 100 zeta tylko ciekawe czy to naprawdę pomoże , czy może przez tą cewkę trząść???



zikr6
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 629
Rejestracja: czw kwie 09, 2009 20:52
Lokalizacja: lubuskie

Post autor: zikr6 » wt mar 09, 2010 20:46

Mi trzęsło gdy miałem uszkodzoną rolkę od napinacza paska.Zaczynało trząść samochodem właśnie gdy włączałem klimę.
Na allegro kompletne sprzęgło z cewką kupisz za 140 zł
Ostatnio zmieniony wt mar 09, 2010 20:47 przez zikr6, łącznie zmieniany 1 raz.



wiewioreqezg
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 285
Rejestracja: sob maja 23, 2009 00:07
Lokalizacja: zgierz

Post autor: wiewioreqezg » wt mar 09, 2010 21:11

Rozumiem że masz na myśli rolkę od spręzarki????

[ Dodano: 09 Mar 2010 21:28 ]
Bo cewka sluży do załączania sprężarki tak??? czyli jak nie załączy cewka to sprzęgło też nie załączy klimy???



Awatar użytkownika
tom17
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 428
Rejestracja: wt kwie 22, 2008 20:22
Lokalizacja: łódzkie

Re: kLima w golfie IV 1.6

Post autor: tom17 » wt mar 09, 2010 23:00

wiewioreqezg pisze:byłem dzisiaj u speca od klimy. Zrobił badanie, i wyszło mu że to trzęsienie autem przy właączeniu klimy to sprawka przepalonej cewki na kompresorze.
albo Ty albo magik od klimy namieszał bo jak masz spaloną cewkę to nie ma opcji że Ci sprężarkę załączy więc albo załączasz klimę i sprężarka lub sprzęgło umiera i stąd trzęsie albo masz napinacz wywalony i sprężarka stawiając opór powoduje nadmierne drgania tego elementu.


[url=http://www.motostat.pl/vehicle-stats/20575][img]http://www.motostat.pl/user_images/20575/icon1.png[/img][/url]

wiewioreqezg
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 285
Rejestracja: sob maja 23, 2009 00:07
Lokalizacja: zgierz

Post autor: wiewioreqezg » wt mar 09, 2010 23:24

Chodzi mi o to że byłem u mechaniora rok tem i powiedział że sprżegło się nie załacza na kompresorze no to ja na to aha przeczekam jakoś zimę. Noi dzisiaj pojechałem do typowo zajmującego się klimą warsztatu i po badaniach ( podłaczył dwa węże gdzieś pod klapa silnika ) mierzył coś , rozłaczał i wyszło mu że cewka jest walnięta na sprężarce. Więc pytam się tutaj czy jak jest walnięta cewka to wogóle nie załaczy klimy tak?????



Awatar użytkownika
tom17
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 428
Rejestracja: wt kwie 22, 2008 20:22
Lokalizacja: łódzkie

Post autor: tom17 » śr mar 10, 2010 08:32

dokładnie nie załączy


[url=http://www.motostat.pl/vehicle-stats/20575][img]http://www.motostat.pl/user_images/20575/icon1.png[/img][/url]

wiewioreqezg
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 285
Rejestracja: sob maja 23, 2009 00:07
Lokalizacja: zgierz

Post autor: wiewioreqezg » wt mar 16, 2010 10:55

No już po problemie klima zrobiona :) walnięta była cewka i naj gorsza rzecz łozysko koła pasowego na sprężarce się zablokowało i wałek się kręcił a łożysko i koło nie noi wyrobił ten wałek niezła dziurę w łożysku i na dodatek pękła tarcza dociskowa :/ wydatek 1100 z pełną obsługą i robocizną .....



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 233 gości