1.3 NZ Problem z połączeniem?

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
tk7
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 35
Rejestracja: czw wrz 23, 2004 16:34
Lokalizacja: Sokołów Podlaski
Kontakt:

1.3 NZ Problem z połączeniem?

Post autor: tk7 » ndz mar 19, 2006 10:48

Mam taki problem... mk2 kreci i za raz pali, wszystko ślicznie, ale przychodzi taki czas, że nie idzie go za nic odpalić. Czasami sie udało to pochodził trochę, lecz przy ruszaniu gasł i już kaplica- za Chiny go nie szło zapalić. Co to może być? ewidentnie wygląda to na jakies połączenie elektryczne. Wczoraj nie udało sie go zapalić po kilkudziesięciu próbach, ściągneliśmy go 100km na lince i u mnie pod blokiem jakby nigdy nic odpalił. Później jeszcze pojeździłem kilka razy, zapalałem i wszystko było ok. Wychodzi na to, że wczoraj przez drogę cos się zruszyło i wszystko jest ok. Dodam tylko, że iskra jest ok i paliwko tez dochodzi. Pomóżcie prosze, bo doprowadzi mnie do szału... :piwka:



Awatar użytkownika
Buniek85
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 617
Rejestracja: czw sty 19, 2006 17:38
Lokalizacja: Gorzów Wlkp / Vic - Hiszpania
Kontakt:

Post autor: Buniek85 » ndz mar 19, 2006 12:22

ja bym na poczatek proponowal wszystkie wtyczki, koncowki kabli wysokieko napiecia itp sprzyskac kontaktem czyli plynem do zlaczy elektrycznych, pozarym sprawdz wszystkie polaczenia kabli



Awatar użytkownika
Golf GTi
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 579
Rejestracja: pt lip 29, 2005 20:54
Lokalizacja: Podkarpacie
Kontakt:

Post autor: Golf GTi » ndz mar 19, 2006 14:40

Zobacz czy po zimie nie odlaczyla/zasnidzala ci sie pleciona masa miedzy silnikem a karoseria badz akumulatorem , kumpel w Hyundaiu mial identyczny problem , a tu sie okazalu ze masa byla ale pobierana przez zarowki , a nie przez plecionke.



Awatar użytkownika
Buniek85
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 617
Rejestracja: czw sty 19, 2006 17:38
Lokalizacja: Gorzów Wlkp / Vic - Hiszpania
Kontakt:

Post autor: Buniek85 » ndz mar 19, 2006 14:44

moj ojciec we fiacie temprze mial ten kabel masowy aluminiowy :lol: wymienil go na miedziany i teraz wszystko dobrze dziala, wsumie taki kabel jest dobrze wymienic, wsumie maly koszt ale wypada zrobic to w autku ktore ma 10 lat i wiecej...



robbox
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 173
Rejestracja: czw lut 16, 2006 20:49
Lokalizacja: WROCŁAW

Post autor: robbox » ndz mar 19, 2006 20:06

Prawdopodobnie obwod wysokiego napiecia (przebity przewod prawdopodobnie pomiedzy cewka a rozdzielaczem) u mnie byly takie same ojawy odpalal , chodzil na biegu jalowym ale jak dodac gazu to przerywal no i jechac sie tez nie dalo bo mocy nie mial.



Awatar użytkownika
rafekde
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 137
Rejestracja: ndz cze 26, 2005 09:20
Lokalizacja: Gliwice
Kontakt:

Post autor: rafekde » ndz mar 19, 2006 20:21

Aby silnik 1.3NZ zapalił niezbedne oprócz podstawowych elementow jak cisnienie paliwa czy sprawny uklad zaplonowy są 3 czujniki
1 tem płynu (niebieska wtyka pod termostatem)
2 halla (aparat zapłoniowy)
3 przepływomierz,. ale bez nigo auto koślawo ale zapala, daje znak, choć ciężko nim jechać

reszta czujników nie jest w stanie uniemożliwić prace silnika
tk7 pisze:Dodam tylko, że iskra jest ok i paliwko tez dochodzi
jeżeli to prawda to musi zapalić, nie ma siły, może warto sprawdzić jakie to ciśnienie paliwa jest, może pompa pada.
robbox pisze:Prawdopodobnie obwod wysokiego napiecia
od tego należy zacząć poszukiwania

_______________pozdrawiam

PSu mnie podobne objawy świadczyły o zużytym czujniku halla (aparacie zapłonowym)


SPRZEDAM 4 opony letenie VREDESTEIN 185/60 R14 MODEL HI-TACK z czarnymi felgami stalowymi do golfa

mamix4
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 188
Rejestracja: pn lut 28, 2005 11:38
Lokalizacja: Miliszewy,Toruń

Post autor: mamix4 » ndz mar 19, 2006 21:18

Może to być Hall,ja ostatnio miałem urwane kable idące do wtrysków.



Awatar użytkownika
tk7
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 35
Rejestracja: czw wrz 23, 2004 16:34
Lokalizacja: Sokołów Podlaski
Kontakt:

Post autor: tk7 » ndz mar 19, 2006 21:42

kable WN były wymienione, ciśnienie z pompki paliwowej jest, paliwko tryska ładnie. Mówicie< że masy nie ma, lub aparat zapłonowy. Rozrusznik kręci, lecz bez żadnego odezwu. Jakieś dymki z wydechu puszcza, czyli tak jakby coś benzynki przechodziło. Od 2 dni samochód zapala i jeździ dobrze- wszystko w najlepszym porządku. Jutro posprawdzam jeszcze raz czy na wszystkich kablach ma prąd, bo ostatnio sprawdziłem tylko na 2... Kurcze dziwny samochód :crazy:



Awatar użytkownika
rafekde
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 137
Rejestracja: ndz cze 26, 2005 09:20
Lokalizacja: Gliwice
Kontakt:

Post autor: rafekde » ndz mar 19, 2006 23:37

jeżeli jakiś czujnik które opisałem w referacie powyżej nie daje znaku jest brak iskry. Jeżeli ciśnienie paliwa jest w porządku, to tak jak pisałeś elektryka posprawdzaj połączenia z czujnikami które wymieniłem:)

__________________pozdrawiam

PS jakie masz cisnienie paliwa? z tego co pamiętam u mnie było jakie 2 Bar-y


SPRZEDAM 4 opony letenie VREDESTEIN 185/60 R14 MODEL HI-TACK z czarnymi felgami stalowymi do golfa

mariuszxl
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: sob lis 12, 2005 16:08
Lokalizacja: wloclawek

Post autor: mariuszxl » śr mar 22, 2006 13:08

cześć przerabiam ten sam temat po przejechaniu ok 3km niechce odpalic ale już sobie z tym radze .Obiaw jest taki ze jest inny dzwięk wczasie odpalania otwieram maske i zdejmuje przewód z niebieskiego czujnika przy termostacie odpalam auto i zakładam z powrotem .Dodam że czujnik jest nowy . Czasami to przypał jest ale działa .



Awatar użytkownika
slawek_w
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 33
Rejestracja: sob paź 08, 2005 23:41
Lokalizacja: Lubuskie

Post autor: slawek_w » sob mar 25, 2006 23:45

Witam najprawdopodobniej przyczyną jest czujnik halla bo sam przerabiałem ten temat już dwa razy i po wymianie aparatu zapłonowego wszystko było OK



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 369 gości