witam mam problem z golfem 1.8 na wysokich obrotach się dusi

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

zapala1990
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: pt lut 12, 2010 12:55
Lokalizacja: Podlesie

witam mam problem z golfem 1.8 na wysokich obrotach się dusi

Post autor: zapala1990 » pn mar 08, 2010 23:46

Witam mam problem z moim mk III ponieważ się dusi jak jadę i dodaje gazu nie wiem co mam z tym zrobic. Wymieniłem sonde czujnik temp termostat i filter paliwa. Co może byc przyczyną. Dodam że mam duże spalanie w granicach 16/100km



Awatar użytkownika
waski1
_
_
Posty: 2808
Rejestracja: ndz kwie 12, 2009 13:02
Lokalizacja: Kraków
Auto: Passat B7
Golf II Country
Skoda 1000MB
Golf MK2
Golf IV
Silnik: CFGB
Kontakt:

Post autor: waski1 » pn mar 08, 2010 23:59

Proponuje sprawdzic zaplon i cisnienie paliwa czy jest prawidlowe.



brynol
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 949
Rejestracja: ndz cze 29, 2008 22:45
Lokalizacja: Orzesze
Kontakt:

Post autor: brynol » pn mar 08, 2010 23:59

a jaki silnik?
a kable i kopulka w jakim stanie?


[url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/313741.html][img]http://images.spritmonitor.de/313741.png[/img][/url]

Mój Mk3 :P
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=246130

zapala1990
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: pt lut 12, 2010 12:55
Lokalizacja: Podlesie

Post autor: zapala1990 » wt mar 09, 2010 00:06

cisnienie paliwa jak to sprawdzic?? a silnik 1.8 90 km a oznaczenia nie znam bo nie wiem gdzie je można znalezc



Awatar użytkownika
waski1
_
_
Posty: 2808
Rejestracja: ndz kwie 12, 2009 13:02
Lokalizacja: Kraków
Auto: Passat B7
Golf II Country
Skoda 1000MB
Golf MK2
Golf IV
Silnik: CFGB
Kontakt:

Post autor: waski1 » wt mar 09, 2010 00:12

zapala1990 pisze:można znalezc
Na silniku albo w bagazniku z tego co piszesz to ABS (kod silnika)
Cisnienie mierzy sie manometrem wiec chyba nie dasz rady sam zrobic a do zaplonu sprzydala by ci sie lampa stroboskopowa.



zapala1990
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: pt lut 12, 2010 12:55
Lokalizacja: Podlesie

Post autor: zapala1990 » wt mar 09, 2010 00:16

ok jutro pojade do mechaniora bo lampy nie mam. A czy od zapłonu może tak dużo palic?



brynol
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 949
Rejestracja: ndz cze 29, 2008 22:45
Lokalizacja: Orzesze
Kontakt:

Post autor: brynol » wt mar 09, 2010 00:22

zapala1990,
w jaki sposob robiles pomiar?
jak padtrzyles wg wskaznika to napewno zly wyszedl, najpewniej nalac pod sam korek, ile tylko sie da, i po przejechaniu np 200 km znow dolac do pelna na maxa, i wtedy masz pewny wynik


[url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/313741.html][img]http://images.spritmonitor.de/313741.png[/img][/url]

Mój Mk3 :P
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=246130

Awatar użytkownika
waski1
_
_
Posty: 2808
Rejestracja: ndz kwie 12, 2009 13:02
Lokalizacja: Kraków
Auto: Passat B7
Golf II Country
Skoda 1000MB
Golf MK2
Golf IV
Silnik: CFGB
Kontakt:

Post autor: waski1 » wt mar 09, 2010 00:26

Najpierw doprowadz go do stanu normalnego a potem zrob test spalania tak jak kolega w poscie wyzej napisal.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 115 gości