Ubywający płyn chłdniczy czesc 2
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Ubywający płyn chłdniczy czesc 2
Witam
Piszę dopiero teraz bo już co nie co wiem , ale nadal za mało
Ubywający płyn...sprawdziłem i wymieniłem kruciec z którego mógł uciekac płyn , sprawdziłem węże , dociągnąłem łapy uchwyty i obejmy , również sucho ... .
Mechanik stwierdził , że innej możliwości nie ma i wymieniłem uszczelkę pod głowicą. Stara uszczelka faktycznie między 1 a 2 układem była zdeformowana i pewnie dlatego tamtędy do komory spalania płyn się przedostawał.
Po 4 dniach powrócił problem - nadal ubywa płyn chłowdniczy...
W czym tkwi problem????
Piszę dopiero teraz bo już co nie co wiem , ale nadal za mało
Ubywający płyn...sprawdziłem i wymieniłem kruciec z którego mógł uciekac płyn , sprawdziłem węże , dociągnąłem łapy uchwyty i obejmy , również sucho ... .
Mechanik stwierdził , że innej możliwości nie ma i wymieniłem uszczelkę pod głowicą. Stara uszczelka faktycznie między 1 a 2 układem była zdeformowana i pewnie dlatego tamtędy do komory spalania płyn się przedostawał.
Po 4 dniach powrócił problem - nadal ubywa płyn chłowdniczy...
W czym tkwi problem????
zrobiłem planowanie głowicy , więc stąd moje zdziwienie , że nadal ubywaQto pisze:a głowica była sprawdzona ?? Często wymiana uszczelki to nie wszystko i przydałoby się planowanie głowicy.
może głowica pęknięta ale wtedy widział bym , że płyn wycieka albo w najgorszym wypadku , że dostaje się do oleju ( inny kolor oleju byłby oraz ostatecznie podniósł by się wskaz na wskaźniku oleju )
pomocy ...
- Qto
- _
- Posty: 19379
- Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
- Lokalizacja: Guadalajara
- Auto: MK 4
- Silnik: ASZ
- Kontakt:
Jedno jest pewne, jeżeli płynu ubywa to coś się z nim dzieje. Jeżeli nie widać wycieków to trzeba szukać w oleju albo w postaci kopcenia...grizzly83 pisze:może głowica pęknięta ale wtedy widział bym , że płyn wycieka albo w najgorszym wypadku , że dostaje się do oleju ( inny kolor oleju byłby oraz ostatecznie podniósł by się wskaz na wskaźniku oleju
W jakim tempie ubywa tego płynu ??
Jeśli kopci to dostaje się do komory spalania ... mogło tak byc przed wymianą uszczelki bo teraz już jest ok.
Do oleju się nie dostaje bo poziom oleju jest caly czas taki sam , a dostawal by się gdyby poziom oleju wzrastal ,a poziom jest caly czas taki sam.
Płynu ubywa szybko i dużo :
po 200km spada z MAX poniżej MIN i muszę uzupełniac , dodam ,że przejade 50km pozostawie na noc auto to z rana znowu widac ubytek plynu ... co ciekawe nigdzie nie wycieka poza silnik albo ja tego nie widze ,więc w czym tkwi problem
Do oleju się nie dostaje bo poziom oleju jest caly czas taki sam , a dostawal by się gdyby poziom oleju wzrastal ,a poziom jest caly czas taki sam.
Płynu ubywa szybko i dużo :
po 200km spada z MAX poniżej MIN i muszę uzupełniac , dodam ,że przejade 50km pozostawie na noc auto to z rana znowu widac ubytek plynu ... co ciekawe nigdzie nie wycieka poza silnik albo ja tego nie widze ,więc w czym tkwi problem
Ostatnio zmieniony pn mar 08, 2010 21:16 przez grizzly83, łącznie zmieniany 3 razy.
- Przemo440
- Forum Master
- Posty: 1971
- Rejestracja: ndz sty 08, 2006 20:08
- Lokalizacja: Śvwiebodzinejro FSW
- Kontakt:
może być tak że płyn kapie na rozgrzany silnik i odrazu odparowuje, sprawdz przy czujniku temperatury może oring już nie trzyma
Ostatnio zmieniony pn mar 08, 2010 21:20 przez Przemo440, łącznie zmieniany 1 raz.
1. sprawdź wykładzinę - strona pasażera pod dywanikami czy sucho.
2. sprawdź wszystkie połączenia węży czy nie ma gdzieś zabarwienia (płyn wycieka powoli i odparowuje)
3. obejrzyj dobrze chłodnicę czy nie ma śladów zacieków (znowu odparowywanie - słodkawy zapach)
4. jeśli punkty od 1 do 3 dają wynik negatywny - musi być czuć słodkawy zapach w spalinach - innego wyjścia nie ma
2. sprawdź wszystkie połączenia węży czy nie ma gdzieś zabarwienia (płyn wycieka powoli i odparowuje)
3. obejrzyj dobrze chłodnicę czy nie ma śladów zacieków (znowu odparowywanie - słodkawy zapach)
4. jeśli punkty od 1 do 3 dają wynik negatywny - musi być czuć słodkawy zapach w spalinach - innego wyjścia nie ma
ok sprawdzę ale z tego co juz wiem to wyeliminuje od razu pkt 2 i 3 bo weze i chlodnica sprawdzona wczesniej , a wytłumacz szczegolowo pkt 1 ?????? o co dokladnie chodzi ??? i skad pod dywanikiem moze byc plyn chlodniczy ???greg pisze:1. sprawdź wykładzinę - strona pasażera pod dywanikami czy sucho.
2. sprawdź wszystkie połączenia węży czy nie ma gdzieś zabarwienia (płyn wycieka powoli i odparowuje)
3. obejrzyj dobrze chłodnicę czy nie ma śladów zacieków (znowu odparowywanie - słodkawy zapach)
4. jeśli punkty od 1 do 3 dają wynik negatywny - musi być czuć słodkawy zapach w spalinach - innego wyjścia nie ma
Ostatnio zmieniony pn mar 08, 2010 21:41 przez grizzly83, łącznie zmieniany 1 raz.
Właśnie z tej strony masz nagrzewice i połączenia węży.Sprawdz czy podłoga jest sucha .
Napisz czy parują Ci okna od środka.
Napisz czy parują Ci okna od środka.
GRUPA KUJAWSKO-POMORSKA[url=http://img236.imageshack.us/my.php?image=dsc03271vg6.jpg][img=http://img236.imageshack.us/img236/778/dsc03271vg6.th.jpg][/url]
Najstarszy zgred na forum
Najstarszy zgred na forum
Okna mi parują ale delikatnie i tylko tylne u pasażerów z tyłu lekko ( wiem juz ze powodem parowania jest nie domykajaca sie klapa od klimy/nawiewu - obieg wlaczony wewn/zwenetrzny )golf10 pisze:Właśnie z tej strony masz nagrzewice i połączenia węży.Sprawdz czy podłoga jest sucha .
Napisz czy parują Ci okna od środka.
Sprawdze pod dywanikiem co sie dzieje , mozliwe ze jest tam wilgoc i jesli tak to sprawdze nagrzewnice.
Jesli to nagrzewnica to ile naprawa moze kosztowac i czy wymiana calosci na nową ?
Ostatnio zmieniony pn mar 08, 2010 21:53 przez grizzly83, łącznie zmieniany 1 raz.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 119 gości