MKIV GTI by Kros 20thAE
Moderator: G0 Karcio
Hehe dzisiaj wypolerowalem kolejna czesc z zestawu porcelany.adam1985 pisze:Sie nie chwal porcelan, husteczkowo sie swieci a i po kolacji ponoc takie bardzo ciezko domyc jest :green_fuck:
Szyna paliwowa i rura od turba w ksztalcie kolana (charge pipe).
Ostatnio zmieniony śr mar 03, 2010 21:03 przez KaeROeS, łącznie zmieniany 1 raz.
:mk3:
Piekna robota poprostu brak słow co do autka:D az sie buzia cieszy jak takie autka sie widzi, jeszcze troche i co miesiac bedziesz mogl zmieniac rodzaj felg na inne heheh. Widze ze pochodzisz z Jasła wiec pzdr. z Gorlic
ps. szukałem tej pasty " Mother's" po necie i nie moge znalezc, macie chlopaki gdzies namiar na nia?
ps. szukałem tej pasty " Mother's" po necie i nie moge znalezc, macie chlopaki gdzies namiar na nia?
Ostatnio zmieniony pt mar 05, 2010 12:20 przez Golf4ista, łącznie zmieniany 1 raz.
Dzieki.Golf4ista pisze:Piekna robota poprostu brak słow co do autka:D az sie buzia cieszy jak takie autka sie widzi, jeszcze troche i co miesiac bedziesz mogl zmieniac rodzaj felg na inne heheh. Widze ze pochodzisz z Jasła wiec pzdr. z Gorlic
ps. szukałem tej pasty " Mother's" po necie i nie moge znalezc, macie chlopaki gdzies namiar na nia?
Przyszlo mi dzisiaj pare nowych czesci.
-Froge turbo inlet pipe TIP
-wypolerowany zawor zwrotny forge 007
-wypolerowane zakretki do oleju i plynu chlodnicy forge
-nowy filtr itg
Jutro bede wkladal ta rure czarna i mysle tez przerobic wreszcie przedni gwint zeby mozna bylo obnizyc bardziej na wiosne.
:mk3:
Raczej nie, kupilem jedynie nowa uszczelke zeby wymienic jak bede wyciagal kolektor. W sobote przerobilem gwint i wlozylem ta turbo inlet pipe. Teraz turbina kreci sie do ok 23psi.Dzigit84 pisze:A bedziesz zmienial uszcxzelke pod kolektorem na grubsza ponoc robi robote. jest taka na BlackForestIndustries.com
A tak przy okazji mam maly problem. Chodzi o pokrywe glowicy. To juz druga ktora wypolerowalem i obydwie maja jakies plamy co nie puszcza chocby niewiem co. Na poczatku myslalem ze trafila mi sie jakas felerna pokrywa wiec pierwsza sprzedalem i kupile znowa ale znowu to samo. Prubowalem od nowa ja polerowac i dalej to samo. Im wiecej pasty daje zeby polerowac tymbardziej widac te plamy. W cieniu nie jest zle ale w sloncu widac je troche. Niewiem czy zle cos robie czy moze to wina metalu ze ma takie przebarwienia.
Tu jest fotka na ktorej mniejwiecej widac te plamy. Ciezko je zrobic aparatem bo tylko pod katem sa widoczne.
:mk3:
- Przewodnik
- Ma gadane
- Posty: 228
- Rejestracja: pt sie 11, 2006 22:22
- Lokalizacja: Nowy Sącz
- Kontakt:
-
- Mały gagatek
- Posty: 135
- Rejestracja: pt lip 13, 2007 19:39
- Lokalizacja: Jasło
- Kontakt:
Kolega widzę z NS więc do Jasła będziesz mógł zaglądnąć. Marcin najprawdopodobniej będzie na wakacjach (jeśli plany mu się nie zmienią) więc osobiście można się będzie dowiedzieć u "Mistrza Polerki" co i jakPrzewodnik pisze:Witaj kolego Piękna robota z tą polerką powiedz wszystko jedziesz ręcznie docieerasz papierkiem i te trudne miejsca tęż ręcznie pastą czy masz jakiś magiczny sposób
Hehe 5 czerwca bede. Ostatnio nie mialem nawet kiedy tutaj zagladnac bo wreszcie znalazlem prace ale robie po 12 godzin dziennie, 6 dni w tygodniu. Dzis znalazlem troche czasu i troche porobilem przy aucie.JacekK1986 pisze:Kolega widzę z NS więc do Jasła będziesz mógł zaglądnąć. Marcin najprawdopodobniej będzie na wakacjach (jeśli plany mu się nie zmienią) więc osobiście można się będzie dowiedzieć u "Mistrza Polerki" co i jakPrzewodnik pisze:Witaj kolego Piękna robota z tą polerką powiedz wszystko jedziesz ręcznie docieerasz papierkiem i te trudne miejsca tęż ręcznie pastą czy masz jakiś magiczny sposób
A wiec silnik jest juz prawie skonczony, zalozylem pokrywe,kolektor i zakretki, musze jeszcze jedynie zawor zwrotny zalozyc. Wszystko bedzie jeszcze wyczyszczone i nablyszczone ale mniej wiecej tak to wyglada.
Nowa galka zmiany biegow Forge.
:mk3:
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 23 gości