Ubywający płyn chłdniczy czesc 2

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

grizzly83

Ubywający płyn chłdniczy czesc 2

Post autor: grizzly83 » pn mar 08, 2010 20:17

Witam
Piszę dopiero teraz bo już co nie co wiem , ale nadal za mało :-(
Ubywający płyn...sprawdziłem i wymieniłem kruciec z którego mógł uciekac płyn , sprawdziłem węże , dociągnąłem łapy uchwyty i obejmy , również sucho ... .
Mechanik stwierdził , że innej możliwości nie ma i wymieniłem uszczelkę pod głowicą. Stara uszczelka faktycznie między 1 a 2 układem była zdeformowana i pewnie dlatego tamtędy do komory spalania płyn się przedostawał. :crazy:
Po 4 dniach powrócił problem - nadal ubywa płyn chłowdniczy... :crazy:
W czym tkwi problem????



Awatar użytkownika
Qto
_
_
Posty: 19379
Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
Lokalizacja: Guadalajara
Auto: MK 4
Silnik: ASZ
Kontakt:

Post autor: Qto » pn mar 08, 2010 20:22

a głowica była sprawdzona ?? Często wymiana uszczelki to nie wszystko i przydałoby się planowanie głowicy.



grizzly83

Post autor: grizzly83 » pn mar 08, 2010 20:32

Qto pisze:a głowica była sprawdzona ?? Często wymiana uszczelki to nie wszystko i przydałoby się planowanie głowicy.
zrobiłem planowanie głowicy , więc stąd moje zdziwienie , że nadal ubywa :crazy:

może głowica pęknięta ale wtedy widział bym , że płyn wycieka albo w najgorszym wypadku , że dostaje się do oleju ( inny kolor oleju byłby oraz ostatecznie podniósł by się wskaz na wskaźniku oleju )

pomocy ...



Awatar użytkownika
Qto
_
_
Posty: 19379
Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
Lokalizacja: Guadalajara
Auto: MK 4
Silnik: ASZ
Kontakt:

Post autor: Qto » pn mar 08, 2010 20:44

grizzly83 pisze:może głowica pęknięta ale wtedy widział bym , że płyn wycieka albo w najgorszym wypadku , że dostaje się do oleju ( inny kolor oleju byłby oraz ostatecznie podniósł by się wskaz na wskaźniku oleju
Jedno jest pewne, jeżeli płynu ubywa to coś się z nim dzieje. Jeżeli nie widać wycieków to trzeba szukać w oleju albo w postaci kopcenia...
W jakim tempie ubywa tego płynu ??



grizzly83

Post autor: grizzly83 » pn mar 08, 2010 21:14

Jeśli kopci to dostaje się do komory spalania ... mogło tak byc przed wymianą uszczelki bo teraz już jest ok.
Do oleju się nie dostaje bo poziom oleju jest caly czas taki sam , a dostawal by się gdyby poziom oleju wzrastal ,a poziom jest caly czas taki sam.

Płynu ubywa szybko i dużo :
po 200km spada z MAX poniżej MIN i muszę uzupełniac , dodam ,że przejade 50km pozostawie na noc auto to z rana znowu widac ubytek plynu ... co ciekawe nigdzie nie wycieka poza silnik albo ja tego nie widze ,więc w czym tkwi problem
Ostatnio zmieniony pn mar 08, 2010 21:16 przez grizzly83, łącznie zmieniany 3 razy.



Awatar użytkownika
Przemo440
Forum Master
Forum Master
Posty: 1971
Rejestracja: ndz sty 08, 2006 20:08
Lokalizacja: Śvwiebodzinejro FSW
Kontakt:

Post autor: Przemo440 » pn mar 08, 2010 21:20


może być tak że płyn kapie na rozgrzany silnik i odrazu odparowuje, sprawdz przy czujniku temperatury może oring już nie trzyma
Ostatnio zmieniony pn mar 08, 2010 21:20 przez Przemo440, łącznie zmieniany 1 raz.



greg

Post autor: greg » pn mar 08, 2010 21:22

1. sprawdź wykładzinę - strona pasażera pod dywanikami czy sucho.
2. sprawdź wszystkie połączenia węży czy nie ma gdzieś zabarwienia (płyn wycieka powoli i odparowuje)
3. obejrzyj dobrze chłodnicę czy nie ma śladów zacieków (znowu odparowywanie - słodkawy zapach)
4. jeśli punkty od 1 do 3 dają wynik negatywny - musi być czuć słodkawy zapach w spalinach - innego wyjścia nie ma



grizzly83

Post autor: grizzly83 » pn mar 08, 2010 21:39

greg pisze:1. sprawdź wykładzinę - strona pasażera pod dywanikami czy sucho.
2. sprawdź wszystkie połączenia węży czy nie ma gdzieś zabarwienia (płyn wycieka powoli i odparowuje)
3. obejrzyj dobrze chłodnicę czy nie ma śladów zacieków (znowu odparowywanie - słodkawy zapach)
4. jeśli punkty od 1 do 3 dają wynik negatywny - musi być czuć słodkawy zapach w spalinach - innego wyjścia nie ma
ok sprawdzę ale z tego co juz wiem to wyeliminuje od razu pkt 2 i 3 bo weze i chlodnica sprawdzona wczesniej , a wytłumacz szczegolowo pkt 1 ?????? o co dokladnie chodzi ??? i skad pod dywanikiem moze byc plyn chlodniczy ???
Ostatnio zmieniony pn mar 08, 2010 21:41 przez grizzly83, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Qto
_
_
Posty: 19379
Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
Lokalizacja: Guadalajara
Auto: MK 4
Silnik: ASZ
Kontakt:

Post autor: Qto » pn mar 08, 2010 21:41

grizzly83 pisze:skad pod dywanikiem moze byc plyn chlodniczy ???
z dziurawej nagrzewnicy



Awatar użytkownika
Przemo440
Forum Master
Forum Master
Posty: 1971
Rejestracja: ndz sty 08, 2006 20:08
Lokalizacja: Śvwiebodzinejro FSW
Kontakt:

Post autor: Przemo440 » pn mar 08, 2010 21:42

grizzly83 pisze:o co dokladnie chodzi ??? i skad pod dywanikiem moze byc plyn chlodniczy ???
nagrzewnica :grin:



Awatar użytkownika
golf10
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 32
Rejestracja: czw lis 01, 2007 12:28
Lokalizacja: polska-TORUŃ

Post autor: golf10 » pn mar 08, 2010 21:44

Właśnie z tej strony masz nagrzewice i połączenia węży.Sprawdz czy podłoga jest sucha .
Napisz czy parują Ci okna od środka.


GRUPA KUJAWSKO-POMORSKA[url=http://img236.imageshack.us/my.php?image=dsc03271vg6.jpg][img=http://img236.imageshack.us/img236/778/dsc03271vg6.th.jpg][/url]
Najstarszy zgred na forum

grizzly83

Post autor: grizzly83 » pn mar 08, 2010 21:50

golf10 pisze:Właśnie z tej strony masz nagrzewice i połączenia węży.Sprawdz czy podłoga jest sucha .
Napisz czy parują Ci okna od środka.
Okna mi parują ale delikatnie i tylko tylne u pasażerów z tyłu lekko ( wiem juz ze powodem parowania jest nie domykajaca sie klapa od klimy/nawiewu - obieg wlaczony wewn/zwenetrzny )
Sprawdze pod dywanikiem co sie dzieje , mozliwe ze jest tam wilgoc i jesli tak to sprawdze nagrzewnice.
Jesli to nagrzewnica to ile naprawa moze kosztowac i czy wymiana calosci na nową ?
Ostatnio zmieniony pn mar 08, 2010 21:53 przez grizzly83, łącznie zmieniany 1 raz.



greg

Post autor: greg » pn mar 08, 2010 21:52

grizzly83 pisze:Jesli to nagrzewnica to ile naprawa moze kosztowac i czy wymiana calosci na nową ?
wymieniasz komplet (jak nie masz klimy to mam całą sprawną jakby co)



grizzly83

Post autor: grizzly83 » pn mar 08, 2010 21:54

greg pisze:
grizzly83 pisze:Jesli to nagrzewnica to ile naprawa moze kosztowac i czy wymiana calosci na nową ?
wymieniasz komplet (jak nie masz klimy to mam całą sprawną jakby co)
mam climatronic wiec ile moze mnie to kosztowac ???



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Majestic-12 [Bot] i 231 gości