Wykryto adblocka.: Forum wyświetla subtelne reklamy, prosimy o rozważnie wyłączenia ich blokowania i dopisania nas do listy wyjątków.
		
	 
	
Forum o modyfikacjach wszystkich silników TDI. Chiptuning, turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy.
	Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
			
		
		
			- 
				
								smg25							
 
						- Nowicjusz

 			
		- Posty: 20
 		- Rejestracja: wt lut 02, 2010 18:09
 		
		
																- Lokalizacja: Grudziądz
 
							
							- 
				Kontakt:
				
			
 
				
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: smg25 » pt mar 05, 2010 12:22
			
			
			
			
			takie sprzegla mozna kupic w PL zobacz w pierwszym poscie link sprzegla 900 pln za cos podobnego
			
									
									
		
		
				...
						 
		 
				
		
		 
	 
	
					
		
	
			
		
		
			- 
				
								kozak							
 
						- Użytkownik

 			
		- Posty: 271
 		- Rejestracja: czw paź 16, 2008 09:37
 		
		
																- Lokalizacja: Wrocław
 
							
							- 
				Kontakt:
				
			
 
				
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: kozak » sob mar 06, 2010 12:17
			
			
			
			
			Tak wiem, ale musisz mu odeslac swoj docisk, kolo i tarcze, a ja nie moglem sobie pozwolic na to, zeby auto stalo 3 tyg, a tak przylecialo, i w ciagu 1 dnia wymienilem 

 ale spiek od radzika chyba kosztuje wiecej niz 900zl.
 
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								wilku89							
 
						- Nowicjusz

 			
		- Posty: 21
 		- Rejestracja: pn lip 28, 2008 16:07
 		
		
																- Lokalizacja: Bełchatów
 
							
							- 
				Kontakt:
				
			
 
				
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: wilku89 » ndz mar 07, 2010 22:06
			
			
			
			
			chłopaki tez mam agr tylko leonka  imam pytanko czy turbo bedzie pasowało od AWX 130 ps bez żadnych przeróbek??  bedzie tez potrzebny kolektor od awx
			
									
									
		
		
				AGR-- 173KM 347NM
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								kozak							
 
						- Użytkownik

 			
		- Posty: 271
 		- Rejestracja: czw paź 16, 2008 09:37
 		
		
																- Lokalizacja: Wrocław
 
							
							- 
				Kontakt:
				
			
 
				
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: kozak » pn mar 08, 2010 09:42
			
			
			
			
			+ splyw oleju, i przejsciowka z szybkozlaczki na opaske, jezeli nie masz. do tego zmiana sterowania z nadcisnienia na podcisnienie i zmiana tego w kompie.
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								wilku89							
 
						- Nowicjusz

 			
		- Posty: 21
 		- Rejestracja: pn lip 28, 2008 16:07
 		
		
																- Lokalizacja: Bełchatów
 
							
							- 
				Kontakt:
				
			
 
				
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: wilku89 » pn mar 08, 2010 14:26
			
			
			
			
			A jest jakies wieksze turbo  zebym nie musiał nic przerabiac
			
									
									
		
		
				AGR-- 173KM 347NM
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								Rapix							
 
						- Forumowy spamer :)

 			
		- Posty: 2447
 		- Rejestracja: pt paź 15, 2004 17:47
 		
		
																- Lokalizacja: Zambrów
 
							
							- 
				Kontakt:
				
			
 
				
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: Rapix » pn mar 08, 2010 14:57
			
			
			
			
			kozak pisze:No to spoko, zapytaj kiedy kupili i ile juz jezdza i na jakim setupie. Moze tylko moje i znajomego bylo kiepskie...
niestety z moim sprzęgłem podobnie się stało, ja przejechałem może 10tys na sprzęgle i sprzedałem je furiemu u którego zaraz się po sypało...
 
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								wilku89							
 
						- Nowicjusz

 			
		- Posty: 21
 		- Rejestracja: pn lip 28, 2008 16:07
 		
		
																- Lokalizacja: Bełchatów
 
							
							- 
				Kontakt:
				
			
 
				
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: wilku89 » pn mar 08, 2010 20:06
			
			
			
			
			A jest jakies inne turbo zebym nie musiał nic przerabiac
			
									
									
		
		
				AGR-- 173KM 347NM
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								Fahoo							
 
						- TDI Power

 			
		- Posty: 4038
 		- Rejestracja: wt lut 06, 2007 11:57
 		
		
																- Lokalizacja: Białystok
 
							
							- 
				Kontakt:
				
			
 
				
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: Fahoo » pn mar 08, 2010 21:20
			
			
			
			
			wilku89 pisze:A jest jakies inne turbo zebym nie musiał nic przerabiac
 
 
no chyba proste jest ze zmieniając na turbo z VNT trzeba pozmieniac to i owo
 
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								wilku89							
 
						- Nowicjusz

 			
		- Posty: 21
 		- Rejestracja: pn lip 28, 2008 16:07
 		
		
																- Lokalizacja: Bełchatów
 
							
							- 
				Kontakt:
				
			
 
				
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: wilku89 » wt mar 09, 2010 21:43
			
			
			
			
			Dlatego sie chyba pytam nie  i prosze o porade szczegółową
			
													
					Ostatnio zmieniony pt wrz 23, 2011 20:32 przez 
wilku89, łącznie zmieniany 1 raz.
									
 
			
									
		
		
				AGR-- 173KM 347NM
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								Fahoo							
 
						- TDI Power

 			
		- Posty: 4038
 		- Rejestracja: wt lut 06, 2007 11:57
 		
		
																- Lokalizacja: Białystok
 
							
							- 
				Kontakt:
				
			
 
				
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: Fahoo » śr mar 10, 2010 08:34
			
			
			
			
			Dlatego sie chyba pytam nie!!
tylko nie pruj tu gęby........bo G dostaniesz nie odpowiedź
upgrade z AGR--->ASV+hybrydyzacja z AWX/ASZ
 
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								kozak							
 
						- Użytkownik

 			
		- Posty: 271
 		- Rejestracja: czw paź 16, 2008 09:37
 		
		
																- Lokalizacja: Wrocław
 
							
							- 
				Kontakt:
				
			
 
				
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: kozak » śr mar 10, 2010 09:49
			
			
			
			
			Napisałem ci wyzej co ptorzebujesz.
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								wesol							
 
						- Mistrz KieroVWnicy

 			
		- Posty: 9288
 		- Rejestracja: śr sie 13, 2008 14:01
 		
		
											- Lokalizacja: Goleniów
 
							
						
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: wesol » śr mar 10, 2010 14:31
			
			
			
			
			Male szybkie pytanie. Turbo w AGR jest sterowane nadcisnieniowo ptawda. Na silniku zgaszonym sztanga jest wyciagnieta a zawor wg zamkniety. Odpalenie silnika i sztanga sie nie rusza tak. Przekroczenie wymaganego cisnienia w kolektorze dolotowym i gruszka wypycha sztange ktora otwiera WG tak?? Takie rozwiazanie fabryczne widzialem w innej marce. Wezyk jest podpiety do kolektora dolotowego oraz gruszki a po drodzre jest jakis elektrozawor czy nie ma bo w tym co ja widzialem bylo??
Nikt nie jest w stanie odpowiedzieć??
			
													
					Ostatnio zmieniony czw mar 11, 2010 08:43 przez 
wesol, łącznie zmieniany 1 raz.
									
 
			
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								Fahoo							
 
						- TDI Power

 			
		- Posty: 4038
 		- Rejestracja: wt lut 06, 2007 11:57
 		
		
																- Lokalizacja: Białystok
 
							
							- 
				Kontakt:
				
			
 
				
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: Fahoo » czw mar 11, 2010 21:33
			
			
			
			
			wesol, no tak jest
...do czego zmierzasz?
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								wesol							
 
						- Mistrz KieroVWnicy

 			
		- Posty: 9288
 		- Rejestracja: śr sie 13, 2008 14:01
 		
		
											- Lokalizacja: Goleniów
 
							
						
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: wesol » czw mar 11, 2010 23:47
			
			
			
			
			Jakby zalozyc turbine od AWX z gruszka od AGRa oraz wezyk wpiac w kolektor to by mialo prawo zadzialac. Moznaby uniknac zmiany kompa i dokladania calej instalacji itd. Na wezyk mozna zalozyc MBC by zwiekszyc deczko cisnienie a wtryski zrobily by swoje. Sztanga wyciagnieta w VNT to max doladowanie i tak samo jest w AGR. Jedyna roznica miedzy sterowaniem tych systemow to to ze w AGR turbo jest wygaszane  bo caly czas jest na doladowaniu a w AWX jest odwrotnie. Ruch sztangi w zasadzi ejst taki sam- w tym samym kierunku znaczy sie ruch do gruszki max doladowanie a ruch od gruszki to min doladowanie. 
Chyba rozumiesz oco mi chodzi.
			
									
									
		
		
				Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
			
	
		
	
	
	
		Kto jest online
		Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 15 gości