AJM- chip, co dalej?
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
-
- Nowicjusz
- Posty: 35
- Rejestracja: czw paź 22, 2009 01:08
- Lokalizacja: WWA
AJM- chip, co dalej?
No więc właśnie, po programie wypluło 145 z groszem i już niestety zaczyna brakować:) rozważam różne opcje, ale nie wiem jaką, najmniej kosztowną wybrać.. Prosiłbym o jakieś propozycje, zaznaczam że nie chce władować drugie co za samochód:) Myślałem o wymianie turbawki, ale strach cokolwiek używanego kupić...
-
- Nowicjusz
- Posty: 35
- Rejestracja: czw paź 22, 2009 01:08
- Lokalizacja: WWA
- Ceglarz
- Gadatliwa bestia
- Posty: 643
- Rejestracja: pn lis 07, 2005 19:02
- Lokalizacja: okolice Biłgoraja :)
- Kontakt:
Poszukaj dobrze... Kolega józko miał u siebie z nowym turbem, coolerem i wydechem 175KM i 360Nm na seryjnych pompkach.
Korekta jest tańsza, ale tylko u tunera który Ci już dłubał auto, bo dla innego to jeden kij czy to pierwszy raz czy korekta pod nowe graty i tak musi to samo robić.
Korekta jest tańsza, ale tylko u tunera który Ci już dłubał auto, bo dla innego to jeden kij czy to pierwszy raz czy korekta pod nowe graty i tak musi to samo robić.
Mówi rdza do rdzy: POLONEZA czas zacząć... [img]http://foolstown.com/sm/ura1.gif[/img]
W tej chwili ograniczeniem u ciebie jest turbo które pewnie pompuje 1.25bar i więcej nie ma co z niego cisnąć , a więc pierwsza rzecz to zmiana turbiny na GT1749VA lub VB , na tym można zrobić około 160PS , aby pójść wyżej trzeba zainwestować w wydajniejszy IC , pompek nie ma co ruszać bo dadzą rade na wyższe moce.markhattan pisze:po programie wypluło 145 z groszem i już niestety zaczyna brakować:)
[url=http://www.motostat.pl/vehicle-stats/20938][img]http://www.motostat.pl/user_images/20938/icon5.png[/img][/url]
to tak już nie bardzo. zależy jakie są wsadzone, bo ze 3 rodzaje montowali. u mnie na najmocniejszych 160/350 to był max co dało rade na przelotowym wydechu i fmichomsky pisze:pompek nie ma co ruszać bo dadzą rade na wyższe moce
poza tym jak autor chce najmniej kosztową zabawe, to proponuje cieszyć sie tym co jest, bo wyższe moce to większe wydatki
viewtopic.php?f=86&t=432970 końca nie ma nigdy...
Ja tam bym w AJMie nic więcej oprócz dobrego programu nie robił
Bilverksted i Trondheim - http://bilhobbyverksted.no/
Varebil til leie i Trondheim - https://varebiltilleje.no/
Varebil til leie i Trondheim - https://varebiltilleje.no/
ja mam AUY i jakos daje rade. trza po prostu motorownie sprawdzic porządnie przed zabawą
viewtopic.php?f=86&t=432970 końca nie ma nigdy...
-
- Nowicjusz
- Posty: 35
- Rejestracja: czw paź 22, 2009 01:08
- Lokalizacja: WWA
wiadomo, że najtańszą opcją jest zostawienie tak jak jest:) ale w sumie tak jak u Jozko, 175KM i seryjne pomki dały radę. Turbo od ARL, nowy ICek i korekta programu to jeszcze nie tak ogromne koszty ale zawsze ostatecznie można wymienić kńcówki pompek jakby nie dało radę. Próbowałem znaleźć gdzieś ale nie udało mi się, ile można wyciągnąć z ajm-a na takim setupie o jakim mówie plus mocniejsze pompki?
Znalazłem na allegro turbawki takie, nieregenerowane w dobrej cenie. Sprzedawca twierdzi że w 100% sprawne, daje miesięczną gwarancję rozruchową. W zasadzie jakbym pojechał zamontować taką do Rogala to odrazu wyszłoby czy dmucha jak trzeba. Lepsza używka niż regenerowana?
Znalazłem na allegro turbawki takie, nieregenerowane w dobrej cenie. Sprzedawca twierdzi że w 100% sprawne, daje miesięczną gwarancję rozruchową. W zasadzie jakbym pojechał zamontować taką do Rogala to odrazu wyszłoby czy dmucha jak trzeba. Lepsza używka niż regenerowana?
Ostatnio zmieniony ndz mar 07, 2010 22:36 przez markhattan, łącznie zmieniany 1 raz.
- jozko
- Mały gagatek
- Posty: 54
- Rejestracja: wt sie 01, 2006 08:39
- Lokalizacja: Skarżysko/Kielce
- Kontakt:
Wiec tak turbo od ARL 700zl fmic jak u mnie 500-600zl no i korekta. Wyszlo jak sam wiesz calkiem dobrze. Co do turbo nie ładowałbym sie w regenerowane. Mam jeszcze Al-ki ale czekaja na lepsze dni. NA ta pogode mocy wystarcza.
[b]był Vw Passat Variant B3 1.8 GT
był Vw Passat Variant B4 2.0 Highland
był Vw Passat Variant B4 2.8 Vr6
jest Vw Bora sedan 1.9 Tdi
[/b]
był Vw Passat Variant B4 2.0 Highland
był Vw Passat Variant B4 2.8 Vr6
jest Vw Bora sedan 1.9 Tdi
[/b]
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 56 gości