Witam Otwieram nowy temat poniewaz nic nie znalazlem na ten temat.
A wiec posiadam Golfa 3 1,6 ABU bez gazu i mam problem mianowicie podczas jazdy autko traci moc przewaznie przy zmianie biegow z pierwszego na drugi jest takie charakterystyczne buuuuuuuu i po wcisnieciu sprzegla autko gasnie wtedy wystarczy wbic mu bieg np trzeci popuscic sprzeglo i autko zalapie bez problemu lub odpalic z kluczyka.
Dodam ze najczesciej dzieje sie tak na rozgrzanym silniku a po podpieciu vaga nic nie wychodzi zadne bledy oprucz sady poniewaz ona chodzi od poczatku jak mam autko na zawyzonych wartosciach czyli powizej jeden.
Bardzo prosze o jakas podpowiedz co to moze byc czy krokowiec ,czujnik halla ,pompa paliwa,kopulka z palcem,czy moze cos innego bo nie wiem za co sie zlapa.
Pozdrawiam
Golf 3 1,6 ABU traci moc podczas jazdy
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Nowicjusz
- Posty: 15
- Rejestracja: śr lut 24, 2010 12:29
- Lokalizacja: Bialystok
jeden mechanik stwierdzil ze to moze byc przyczyna zawieszania sie iglicy w monowtrysku ale jakos nie am odwagi tam zagladac.najciekawsze bylo to ze jak wymienilem palec rozdzielacza kilka dni temu to sie uspokoilo do moment jak nie pojechalem na stacje zatankowalem pol zbiornika paliwa 98 ultimate i autko znowu zaczelo swirowac odstawilem na parking i po 3 dniach zaczolem jezdzic i wszystko bylo oki jezdzilem roznie ostro wolno szybka zmiana biegow spokojna zmiana biegow na max obrotow roznie i bylo oki az ktoregos dnia znowu sie zaczelo i tak caly czas
miałem to samo i z powodzeniem pozbyłem się problemu, na początek proponuję przeczyścić wszystkie wtyczki przy osprzęcie silnika jakimś preparatem do czyszczenia połączeń elektrycznych, przeczyścić przepustnicę, przewody wysokiego napięcia, kopułkę i palec benzyną ekstrakcyjną, sprawdzić rozrząd i zapłon na lampie stroboskopowej, proponuję ustawić wyprzedzenie zapłonu na 8st. (powinno być 6st), to na początek podstawy które trzeba wykonać żeby zacząć stawiać dalsze tezy, można też zrobić reset komputera (odłączyć akumulator lub poprostu odłączyć komputer na podszybiu),
zaobserwujcie przy jakich obrotach traci moc, zakładam że tak jak u mnie poniżej 2tys obrotów,
czujnik halla zostawcie w spokoju w tym silniku jak by był uszkodzony to byście nie odpalili silnika i nie ma on nic wspólnego z jego mocą
zaobserwujcie przy jakich obrotach traci moc, zakładam że tak jak u mnie poniżej 2tys obrotów,
czujnik halla zostawcie w spokoju w tym silniku jak by był uszkodzony to byście nie odpalili silnika i nie ma on nic wspólnego z jego mocą
Ostatnio zmieniony czw lut 25, 2010 09:32 przez T.O.B.I., łącznie zmieniany 1 raz.
Pozdrawiam T.O.B.I.
[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images34.fotosik.pl/84/0c1e57131f62f7d5.jpg[/img][/url]
[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images34.fotosik.pl/84/0c1e57131f62f7d5.jpg[/img][/url]
Witam wszystkich.
Auko pare dni temu odebralem od mechanika i do dnia dziszejszego chodzie bez jakich kolwiek problemow w aucie byla wymieniona pompa paliwa i problem sie stracil autko chodzi jak nowe.calkowity koszt pompa + robota 400 zl duzo ale wazne ze auko smiga.
Uwazam post za zamkniety.
Pozdrawiam i dziekuje wszystkim za pomoc.
Auko pare dni temu odebralem od mechanika i do dnia dziszejszego chodzie bez jakich kolwiek problemow w aucie byla wymieniona pompa paliwa i problem sie stracil autko chodzi jak nowe.calkowity koszt pompa + robota 400 zl duzo ale wazne ze auko smiga.
Uwazam post za zamkniety.
Pozdrawiam i dziekuje wszystkim za pomoc.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 232 gości