Wykryto adblocka.: Forum wyświetla subtelne reklamy, prosimy o rozważnie wyłączenia ich blokowania i dopisania nas do listy wyjątków.
		
	 
	
TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!
	Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
			
		
		
			- 
				
																			
								szak							 
						- Nowicjusz

 			
		- Posty: 32
 		- Rejestracja: ndz wrz 21, 2008 00:25
 		
		
																- Lokalizacja: Zamość
 
							
							- 
				Kontakt:
				
			
 
				
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: szak » ndz mar 07, 2010 19:30
			
			
			
			
			
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
					
		
	
			
		
		
			- 
				
																			
								ZbyszekGolf							 
						- Gadatliwa bestia

 			
		- Posty: 522
 		- Rejestracja: ndz sty 04, 2009 19:24
 		
		
																- Lokalizacja: Danków
 
							
							- 
				Kontakt:
				
			
 
				
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: ZbyszekGolf » ndz mar 07, 2010 20:56
			
			
			
			
			Witam od obrotów jest śrubka z czerwonym plastikiem blizej silnika jest ona i jak chodzi silnik to śrubka opiera się o dzwignie gazu
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								Michał_1977							
 
						- _

 			
		- Posty: 14310
 		- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
 		
		
																- Lokalizacja: Leżajsk
 
																	- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) 
												- Silnik: Zły!
 
							
							- 
				Kontakt:
				
			
 
				
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: Michał_1977 » ndz mar 07, 2010 22:39
			
			
			
			
			ZbyszekGolf, nie wprowadzaj kolegi w błąd 

 ...
Śruba o której piszesz służy do regulacji wydatku szczątkowego i nie należy jej ruszać,dlatego jest zaplombowana tym plastikiem...tylko na stole probierczym można nią kręcić.
Do regulacji biegu jałowego służy ta zaznaczona kółkiem

 
			
													
					Ostatnio zmieniony ndz mar 07, 2010 22:43 przez 
Michał_1977, łącznie zmieniany 1 raz.
									
 
			
									
		
		
				
 Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm 
 + Climatronic 
  + grzane skóry i inne wodotryski 
 

 
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
																			
								szak							 
						- Nowicjusz

 			
		- Posty: 32
 		- Rejestracja: ndz wrz 21, 2008 00:25
 		
		
																- Lokalizacja: Zamość
 
							
							- 
				Kontakt:
				
			
 
				
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: szak » ndz mar 07, 2010 23:37
			
			
			
			
			Michaś_1977,  

  Kolego czyli jak pokręcę w prawo to zwiększę tak??  

 
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								Michał_1977							
 
						- _

 			
		- Posty: 14310
 		- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
 		
		
																- Lokalizacja: Leżajsk
 
																	- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) 
												- Silnik: Zły!
 
							
							- 
				Kontakt:
				
			
 
				
		
		
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
																			
								szak							 
						- Nowicjusz

 			
		- Posty: 32
 		- Rejestracja: ndz wrz 21, 2008 00:25
 		
		
																- Lokalizacja: Zamość
 
							
							- 
				Kontakt:
				
			
 
				
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: szak » ndz mar 07, 2010 23:47
			
			
			
			
			Jutro pokręcę mam nadzieje że nic nie popsuje 

 
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								Michał_1977							
 
						- _

 			
		- Posty: 14310
 		- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
 		
		
																- Lokalizacja: Leżajsk
 
																	- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) 
												- Silnik: Zły!
 
							
							- 
				Kontakt:
				
			
 
				
		
		
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
																			
								szak							 
						- Nowicjusz

 			
		- Posty: 32
 		- Rejestracja: ndz wrz 21, 2008 00:25
 		
		
																- Lokalizacja: Zamość
 
							
							- 
				Kontakt:
				
			
 
				
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: szak » ndz mar 07, 2010 23:59
			
			
			
			
			Michaś_1977,  Wielkie dzięki 

 
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
																			
								arwam							 
									
						
		
						
						
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: arwam » pn mar 08, 2010 19:18
			
			
			
			
			ZbyszekGolf, 
 jak się ie znasz to nie wprowadzaj innych w błąd ta śruba o której mowisz to jest wkręt regulacyjny wydatku resztkowego. 
[ Dodano: 08 Mar 2010 18:20 ]
Michaś_1977, 
 jeśli nowy silnik i jest automatyczna regulacja obrotów to nie będzie to.
 jakie są obroty na zimnym silniku?
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								Michał_1977							
 
						- _

 			
		- Posty: 14310
 		- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
 		
		
																- Lokalizacja: Leżajsk
 
																	- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) 
												- Silnik: Zły!
 
							
							- 
				Kontakt:
				
			
 
				
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: Michał_1977 » pn mar 08, 2010 21:05
			
			
			
			
			arwam pisze:Michaś_1977,
jeśli nowy silnik i jest automatyczna regulacja obrotów to nie będzie to.
jakie są obroty na zimnym silniku?
Nie sądzisz,że autor dał zdjęcie swojej pompy 

 ?
Poza tym,od wczoraj zapewne już wyregulował 

 ...
 
			
									
									
		
		
				
 Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm 
 + Climatronic 
  + grzane skóry i inne wodotryski 
 

 
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								mateusz_kajtek							
 
						- Ma gadane

 			
		- Posty: 184
 		- Rejestracja: pn gru 01, 2008 18:07
 		
		
																- Lokalizacja: Opolskie NYsa
 
							
							- 
				Kontakt:
				
			
 
				
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: mateusz_kajtek » wt mar 09, 2010 21:10
			
			
			
			
			a mi też pomożecie?? to jest kawałek mojego AAZeta z widocznymi śrubami od regulacji obrotów

z racji mojej niewiedzy chcac ustawić obroty kiedyś kreciłem śrubą wydatku szczatkowego przez co obecnie obroty mojego silnika sa przeróżne w zalezoności od temperatury silnika (jak jest zimny to za niskie poniżej 800obr, przy temp około 50 stopni za wysokie bo około 1000 obrotów a jak sie całkiem zagrzeje to niecałe 900 obrotów)...teraz chciałbym wyregulować ta śrubę wydatku szczątkowego (przekręcając ją po poł obrotu) tak aby nie było zbyt dużych róznic obrotów a nastepnie odpowiednimi śrubami regulowac na nowo obroty silnika...
Chciałbym wiedzieć którą śruba ustawia sie obroty silnika bez załączonego przyspieszacza, a którą obroty silnika z załączonym przyspieszaczem i od czego jest 3 widoczna na miejscu śruba?
 
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								Michał_1977							
 
						- _

 			
		- Posty: 14310
 		- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
 		
		
																- Lokalizacja: Leżajsk
 
																	- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) 
												- Silnik: Zły!
 
							
							- 
				Kontakt:
				
			
 
				
		
		
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								mateusz_kajtek							
 
						- Ma gadane

 			
		- Posty: 184
 		- Rejestracja: pn gru 01, 2008 18:07
 		
		
																- Lokalizacja: Opolskie NYsa
 
							
							- 
				Kontakt:
				
			
 
				
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: mateusz_kajtek » wt mar 09, 2010 21:22
			
			
			
			
			dzięki Michaś, wiedziałem że na forum był gdzies ten temat z regulacją tej pompy bo kumpel mi kiedyś wysłał linka ale nie chciało mi sie poszukiwac tematu <leń> także już wszystko jasne jeszcze raz dzieki za poradę i linka 

 
			
									
									
		
		
				NA SPRZEDAŻ MÓJ GOLFIK -> http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3936548#3936548
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
			
	
		
	
	
	
		Kto jest online
		Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 35 gości