2 // bieg piszczy i spadają obroty

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

matis991
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 42
Rejestracja: sob gru 12, 2009 23:08
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

2 // bieg piszczy i spadają obroty

Post autor: matis991 » ndz mar 07, 2010 19:09

Witam. Zauważyłem ze w moim mk3 jak rano zapalam i ruszam to jak wrzucę 2 potem 3 bieg to coś piszczy i obroty spadają do 250 /min mimo tego przyspiesza normalnie. Dzieje się to raz dziennie tylko z rana potem jak się nagrzeje to jest spokój do kolejnego ranka. Czy ktoś wie co to może być?? Dzieje się to tylko gdy pierwszy raz wbije 2 i 3 bieg. Mogę stanąć po 200 metrach i ruszać i już tego nie ma.



kamlor
...
...
Posty: 220
Rejestracja: wt wrz 01, 2009 08:32
Lokalizacja: Gołkowice (Śląsk)
Kontakt:

Post autor: kamlor » ndz mar 07, 2010 19:13

Podejżewam, że masz mało oleju w skrzyni. A pisk i spadek obrotów (na pewno nie do 250 obr/min :P) pojawia się, bo skrzynia się zaciera. Sprawdź poziom oleju skrzyni.



matis991
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 42
Rejestracja: sob gru 12, 2009 23:08
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

Post autor: matis991 » ndz mar 07, 2010 19:15

Oleju dolewałem 3 miechy temu bo mi 2 bieg zgrzytał i po 3 miesiącach by się się tyle straciło?? A obroty serio spadają jutro mogę film nagrać.



DaroW
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 381
Rejestracja: czw sty 28, 2010 19:25
Lokalizacja: okol. Czewy

Post autor: DaroW » pn mar 08, 2010 01:42

Obrotomierz w dieslu jest podpięty pod alternator i po odpaleniu jak akumulator jest rozładowany to alternator trochę się męczy, a że pasek widać masz kiepski to się ślizga, piszczy i zwalnia co widzisz na obrotomierzu. Olej w skrzyni tego raczej nie naprawi.



matis991
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 42
Rejestracja: sob gru 12, 2009 23:08
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

Post autor: matis991 » pn mar 08, 2010 21:45

Pasek wymieniony 1.5 miesiąca temu. Ale kontrolka ładowania się nie świeci podczas gdy te obroty spadają dziś znów to samo 250/min przez 5 sek na 2 biegu nie zmieniałem biegu i po 5 sek samo się ustabilizowało. Akumulator całkiem możliwe ale zawiódł mnie raz jak było -25 a ładowałem go w tą sobotę.
Ostatnio zmieniony pn mar 08, 2010 21:48 przez matis991, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Młody90
Forum Master
Forum Master
Posty: 1300
Rejestracja: wt lip 14, 2009 23:05
Lokalizacja: Zabrze
Kontakt:

Post autor: Młody90 » pn mar 08, 2010 21:49

sprawdz ladowanie miernikiem na aku i altku
jak piszczy a masz nowy to moze piszczec przeciez tylko trzeba go troszke naciagnac.



matis991
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 42
Rejestracja: sob gru 12, 2009 23:08
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

Post autor: matis991 » pn mar 08, 2010 21:53

dobra jutro sprawdzę bo dziś już ciemno i nie chce mi się tam wychodzić :) i zobaczę ten pasek o tym nie pomyślałem. Tylko dziwne jest to że się kontrolka od ładowania nie świeci.



Awatar użytkownika
Młody90
Forum Master
Forum Master
Posty: 1300
Rejestracja: wt lip 14, 2009 23:05
Lokalizacja: Zabrze
Kontakt:

Post autor: Młody90 » pn mar 08, 2010 22:37

jak sprawdzisz miernikiem to juz bedzie kolejny krok dalej



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 268 gości