
drganie silnika po wymianie uszczelki
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
drganie silnika po wymianie uszczelki
Witam, przegladam forum od dosc dawna ale nie moge znalezc odpowiedzi na co choruje moj golfik
Jesli ktos moglby mi pomoc bede bardzo wdzieczny a o to w czym problem...: 8 miesiecy temu mialem wymieniana uszczelke pod glowica i od tamtej pory samochod nieraz ma problem z zapalaniem tzn. tylko na calkowicie rozgrzanym silniku i nie zawsze. Po drugie zaczely sie problem z drganiami takimi jak by byly zepsute pompowtryskiwacze, kilka razy mechanik je ustawial i to pomagalo na jakis czas. Byly tez wyslane do firmy ktora je sprawdzala i okazalo sie ze sa ok przeczyscili i odeslali spowrotem. zostaly zalozone i od 5 misiecy tak jezdze, czasem mniej szarpie czasem wiecej i tylko na wolnych obrotach. Dodam ze PD byly wyjmowane do planowania glowicy, moze istnieje jakas ospowiednia kolejnosc ich zalozenia? Nie wiem juz sam. z gory dziekuje za pomoc.

- mariusz75
- Forum Master
- Posty: 1235
- Rejestracja: śr wrz 05, 2007 17:31
- Lokalizacja: pracownik ASO VOLKSWAGENA wielkopolska
- Kontakt:
Jesteś pewien że to wina pompek, czy po wyjęciu pompek z gniazd przed ponownym ich osadzeniem zostały założone nowe oringi uszczelniające na każdą pompke ???? po każdym demontażu powinno się zakładać komplet nowych oringów.
Dlaczego wymieniałeś uszczelke pod głowicą ????
może przy wymianie uszczelki mechanik coś sknocił i jeden tłok jest NIEDOPRĘŻONY i dlatego trzęsie na wolnych ???
jak czyścili pompki??? jeśli ultradźwiękami to je tylko zepsuli, ta metoda jest tylko chwalona i niezawodna w oczach producentów MYJEK ULTRADŹWIĘKOWYCH.
Jakie są BIP-y i korekcje z odczytu VAG-iem ???
Czy było mierzone ciśnienie sprężania na tłokach ???
Dlaczego wymieniałeś uszczelke pod głowicą ????
może przy wymianie uszczelki mechanik coś sknocił i jeden tłok jest NIEDOPRĘŻONY i dlatego trzęsie na wolnych ???
jak czyścili pompki??? jeśli ultradźwiękami to je tylko zepsuli, ta metoda jest tylko chwalona i niezawodna w oczach producentów MYJEK ULTRADŹWIĘKOWYCH.
Jakie są BIP-y i korekcje z odczytu VAG-iem ???
Czy było mierzone ciśnienie sprężania na tłokach ???
Ostatnio zmieniony ndz mar 07, 2010 17:53 przez mariusz75, łącznie zmieniany 1 raz.
DIAGNOSTYKA SILNIKÓW TDI
wymiana rozrządów, kompleksowe naprawy
okolice POZNANIA
Info: PW, GG, lub 502 813 462
MOJA CZARNA PEREŁA TDI XX JAHRE
wymiana rozrządów, kompleksowe naprawy
okolice POZNANIA
Info: PW, GG, lub 502 813 462
MOJA CZARNA PEREŁA TDI XX JAHRE
Własnie nie jestem pewien niczego
TYlko zdziwilo mnie ze te wszystkie obiawy zaczely sie po wymianie uszczelki wczesniej nie bylo zadnego problemu. Sam nie moglem sie tym zajac bo nie bylo mnie w domu przez 6 miesiecy i zona jezdzila samochodem. Teraz musze sie tym zajac i planuje to zrobic od jutra. Dzieki za podpowiedzi co nalezy sprawdzac i na co zwracac uwage.
[ Dodano: 07 Mar 2010 17:07 ]
A uszczelka byla wymieniana bo wyrzucalo mi wode przez zbiorniczek wyrownawczy.

[ Dodano: 07 Mar 2010 17:07 ]
A uszczelka byla wymieniana bo wyrzucalo mi wode przez zbiorniczek wyrownawczy.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 44 gości