Problem z elektryka

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Tomek1990
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 300
Rejestracja: pn sie 03, 2009 11:43
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Problem z elektryka

Post autor: Tomek1990 » ndz mar 07, 2010 15:43

Witam mam problem z elektryka. Golf nie chce zapalic !! kreci i nic. Stalo sie to po tym jak kontrolki oszalaly...One migaja , raz sie wlaczaja a raz nie. Teraz swieci sie ABS i kontrolka - samochodu. Co sie stalo ? zwarcie jakies ? Abs dziala a kontrolki sie pala. Dodam , ze mialem robiona tasemke kierownicy i moze oni cos zje.bali ? czego to moze byc wina ? Wczesniej caly czas tam gdzie podaje przebig widnial napis "service" i dopiero po ruszeniu gasl.
Ostatnio zmieniony ndz mar 07, 2010 15:46 przez Tomek1990, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
italiano_83
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 11896
Rejestracja: śr gru 03, 2008 21:21
Lokalizacja: NL/Zeeland
Auto: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA Turbobenzina
Silnik: 1.4T

Post autor: italiano_83 » ndz mar 07, 2010 16:01

Jak świeci się kontrolka samochodu to oznacza, że immobilizer blokuje uruchomienie auta.
Tomek1990 pisze:Wczesniej caly czas tam gdzie podaje przebig widnial napis "service" i dopiero po ruszeniu gasl.

To tylko informacja o servisie - można wykasować jest porada na forum jak to zrobić.
Podepnij auto pod vag i sprawdź błędy, a najlepiej to udaj się do tych magików za wykonywali usługę i zareklamuj - skoro to po ich ingerencji zaczęły się te problemy.


Było MK4 1.9 TDI ALH Generation 151PS 309Nm Techno blue metalic Obrazek

Alfa Romeo Giulietta 1.4 MultiAir Turbo Benzina 170PS 250Nm

Ducati Monster 696+


Obrazek

Awatar użytkownika
Tomek1990
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 300
Rejestracja: pn sie 03, 2009 11:43
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: Tomek1990 » ndz mar 07, 2010 17:07

italiano_83 pisze:Jak świeci się kontrolka samochodu to oznacza, że immobilizer blokuje uruchomienie auta.
Tomek1990 pisze:Wczesniej caly czas tam gdzie podaje przebig widnial napis "service" i dopiero po ruszeniu gasl.

To tylko informacja o servisie - można wykasować jest porada na forum jak to zrobić.
Podepnij auto pod vag i sprawdź błędy, a najlepiej to udaj się do tych magików za wykonywali usługę i zareklamuj - skoro to po ich ingerencji zaczęły się te problemy.

To co ja mam teraz zrobic aby odpalic auto skoro to mi nie pozwala ??



Awatar użytkownika
italiano_83
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 11896
Rejestracja: śr gru 03, 2008 21:21
Lokalizacja: NL/Zeeland
Auto: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA Turbobenzina
Silnik: 1.4T

Post autor: italiano_83 » ndz mar 07, 2010 17:13

To co ja mam teraz zrobic aby odpalic auto skoro to mi nie pozwala ??
Podpiąć pod vag-a i zobaczyć jakie są błędy i bo bez powodu imo się zblokowało.


Było MK4 1.9 TDI ALH Generation 151PS 309Nm Techno blue metalic Obrazek

Alfa Romeo Giulietta 1.4 MultiAir Turbo Benzina 170PS 250Nm

Ducati Monster 696+


Obrazek

Awatar użytkownika
Tomek1990
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 300
Rejestracja: pn sie 03, 2009 11:43
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: Tomek1990 » ndz mar 07, 2010 17:17

italiano_83 pisze:
To co ja mam teraz zrobic aby odpalic auto skoro to mi nie pozwala ??
Podpiąć pod vag-a i zobaczyć jakie są błędy i bo bez powodu imo się zblokowało.

A nie ma innego sposobu aby odpalic samochod ? dodam , ze wczesniej tez tak bywalo czasem , ze nie odpalalo a pozniej juz normalnie. Warsztat z vagiem jest spory kawalek ode mnie a nie chce placic za lawete. Jesli chodzi o cholowanie to aktualnie znajomych nie ma :/

[ Dodano: 07 Mar 2010 16:22 ]
Ale ja nie mam immo w aucie ?



greg

Post autor: greg » ndz mar 07, 2010 17:30

Tomek1990, spokojnie - dłubałeś w aucie tak? Robiłeś taśmę wiec i mogłeś wyczepić wtyczkę od pętli immo(przy stacyjce). Jak robiłeś to pewnie i aku odłączałeś? Jak tak - sprawdź klemy. I ostatnia uwaga - wszystkie rzeczy robisz na spokojnie i na luzie. Bez nerw. Sprawdzasz odhaczasz co sprawdzone i jak wszystko sprawdzisz to włącz stacyjkę. Jak nie zgaśnie immo to to wina albo przewodu albo pętli albo kluczyka.
Ostatnio zmieniony ndz mar 07, 2010 17:30 przez greg, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Tomek1990
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 300
Rejestracja: pn sie 03, 2009 11:43
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: Tomek1990 » ndz mar 07, 2010 17:59

Ale teraz samochód odpalił i ja nawet nie wiem czy mam ten immobiliser. Auto odpala teraz bez problemów ale kontrolki szaleją. Czasem pali się kontrolka cały czas od ABS i Poduszki a czasem nie palą się. Tak samo czasem miga kontrolka samochodu a czasem nie. Jak kręcę kierownicą kontrolki migają - przygasają później ponownie mają dobry kontrast i nie migają. Wydaje mi się , że coś zwarcie robi i oni coś tam nagrzebali. ABS mi działa bo sprawdzałem , poduszkę mam na 1000% także kontrolki ogłupiały. I to nie ja dłubałem tylko elektryk z warsztatu.

Vag pokaże przyczynę ??
Ostatnio zmieniony ndz mar 07, 2010 17:59 przez Tomek1990, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Qto
_
_
Posty: 19379
Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
Lokalizacja: Guadalajara
Auto: MK 4
Silnik: ASZ
Kontakt:

Post autor: Qto » ndz mar 07, 2010 18:05

Tomek1990 pisze:nie wiem czy mam ten immobiliser
masz
Tomek1990 pisze:Vag pokaże przyczynę ??
tego nie wiadomo ale może coś wyjaśni



greg

Post autor: greg » ndz mar 07, 2010 18:05

Tomek1990 pisze:Vag pokaże przyczynę ??
podejrzewam że pokaże tylko błędy spowodowane spadkami napięcia



Awatar użytkownika
Tomek1990
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 300
Rejestracja: pn sie 03, 2009 11:43
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: Tomek1990 » ndz mar 07, 2010 18:12

No to myślicie , że sprawdzenie przyczyny tego migania , zwarć są to duże koszta ?

To na pewno jakieś zwarcia i właśnie jak napisałeś spadki napięcia bo kontrolki migają , gasną , i jak się kreci kierownicą to też tak czasem jest. Ale dlaczego pali się czasem kontrolka od ABS i poduszki skoro poduchę mam a ABS działa ? Po prostu kontrolki zapalają się jakby miały kaprys. Nie wiem czy to to słyszę jak włączę zapłon i kontrolki zaczynają migać + tak jakby dmuchawy się chciały a nie mogły włączyć.

Coś mi się wydaję , że wszystko poszło się walić :( bo dlaczego teraz auto odpala bez problemowo ?
Ostatnio zmieniony ndz mar 07, 2010 18:13 przez Tomek1990, łącznie zmieniany 1 raz.



greg

Post autor: greg » ndz mar 07, 2010 18:18

Tomek1990 pisze:Ale dlaczego pali się czasem kontrolka od ABS i poduszki skoro poduchę mam a ABS działa ?
pierwszym objawm braku zasilania jest załączenie się kontrolek ABS i AIRBAG :bigok:
Ostatnio zmieniony ndz mar 07, 2010 18:19 przez greg, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Tomek1990
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 300
Rejestracja: pn sie 03, 2009 11:43
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: Tomek1990 » ndz mar 07, 2010 18:25

Od czego zaczął byś sprawdzać przyczynę ? Tasiemkę mam wymienioną bo wcześniej miałem walniętą.



greg

Post autor: greg » ndz mar 07, 2010 18:37

od klem + złącze masowe pod kierownicą + wszystkie nakrętki pod spodem przekaźników (grube czerwone i niebieskie przewody)



Awatar użytkownika
Tomek1990
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 300
Rejestracja: pn sie 03, 2009 11:43
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: Tomek1990 » ndz mar 07, 2010 18:50

No tak ale dlaczego auto nie chciało zapalić ?? i dlaczego tak jakby dmuchawy się załączały i wyłączały ?



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 91 gości