Problem z moca.

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Tomek1990
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 300
Rejestracja: pn sie 03, 2009 11:43
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Problem z moca.

Post autor: Tomek1990 » ndz mar 07, 2010 15:05

Witam od jakiegos czasu mam problem ze swoim golfem 1.9 TDI 110km. Mialem regenerowana turbine ( lacznie z wiatrakiem ) , wymieniana gruszke podcisniena na nowa. Problem jest taki , ze auto lapie mula raz przy 120 a raz przy 140. Kiedy go zgasze juz ma moc. Ogolnie do 120 idzie jak burza - ma dobra moc. Mechanik mi powiedzial , ze to nie jest wina turbiny bo w koncu byla robiona tylko , ze cos z elektryka moze byc nie tak. A sprawa katalizatora ? Posiadam katalizator a nigdy nie byl chyba wymieniany. Dodam , ze auto w miescie pali mi chyba z 9-10 litrow a na trasie juz bardzo malo. Jesli juz tu jestem to napisze jeszcze o jednym problemie czyli problem migajacych kontrolek. Nie kiedy jak wlaczam zaplon kontrolki migaja a nie kiedy nie.

Prosilbym abyscie najlepiej wypisali mi wszystkie przyczyny tych oto problemow z turbina , kontrolkami i spalaniem. Jesli chce ktos juz pomoc to niech to napisze czytelnie bo wiele razy kiedy zadawalem pytanie odpowiedz byla albo nie wnoszaca niczego albo b. nie zrozumiala :) pozdrawiam i czekam na pomoc.



Awatar użytkownika
_Daniel_
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 382
Rejestracja: sob sty 03, 2009 14:28
Lokalizacja: Chatka Wielkiego Władka
Kontakt:

Post autor: _Daniel_ » ndz mar 07, 2010 15:10

podpinam się pod temat bo też czasem mam podobnie tyle że przy 140, do 140 idzie jak przecinak potem jakby zamulił. nie dzieje się tak zawsze



Awatar użytkownika
Tomek1990
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 300
Rejestracja: pn sie 03, 2009 11:43
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: Tomek1990 » ndz mar 07, 2010 15:27

No u mnie wlasnie tez zawsze sie tak nie dzieje.



Awatar użytkownika
Łuki_79
Forum Master
Forum Master
Posty: 1694
Rejestracja: ndz lut 21, 2010 19:59
Lokalizacja: *̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡__|̲̲̲͡͡͡▫ ̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡__ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡* wieś w POS

Post autor: Łuki_79 » ndz mar 07, 2010 15:47

Tomek1990 i _Daniel_ podpięcie waszych bolidów pod vaga zapewne bardziej naprowadzi na wykrycie problemu



Awatar użytkownika
Qto
_
_
Posty: 19379
Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
Lokalizacja: Guadalajara
Auto: MK 4
Silnik: ASZ
Kontakt:

Post autor: Qto » ndz mar 07, 2010 15:47

Tomek1990 pisze:auto lapie mula raz przy 120 a raz przy 140. Kiedy go zgasze juz ma moc
poszukaj "notlauf"



Awatar użytkownika
maciek1431
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 172
Rejestracja: wt sie 25, 2009 19:23
Lokalizacja: Lubuskie FSW
Kontakt:

Post autor: maciek1431 » ndz mar 07, 2010 16:30

_Daniel_ pisze:podpinam się pod temat bo też czasem mam podobnie tyle że przy 140, do 140
też tam mam ale troszkę inaczej ,jak ja dobiję do 130 mam małą przerwę kilka sekund i dostaje kopa mocnego ,mechanik powiedział że nie mam żadnych błędów i wszystko jest ok ,myśli że coś poprzedni właściciel kombinował czy to jest normalne ??
Tomek1990 pisze:Dodam , ze auto w miescie pali mi chyba z 9-10 litrow
to jest duzo mój pali 7-a max to 8,nie wiem czy tu dobrze podpowiadam ale może trzeba wymienić przepływka jest to koło filtra powietrza ,ale to niech się wypowiedzą eksperci bo może źle piszę


Od Kołyski Aż Po Grób Jedna Wiara Jeden Klub - VWGOLF
http://moto.allegro.pl/felgi-bbs-z-oponami-15-4x100-i2171795066.html
http://moto.allegro.pl/kleber-195-65-r15-i2171794219.html

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 143 gości