[MK3] Jak jest mocowany katalizator?
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
[MK3] Jak jest mocowany katalizator?
Panowie, za godzine bede miał wolny kanał, chce wypatroszyc kata (nie wspawuje rury, chce go opróżnic). Jak on jest mocowany? Trzeba cały dalszy wydech tez zdejmowac? czy mozna go tylko "wypiąć" z układu?
Nocne Mary Squad
djtom w 2009 pisze:Sebastian.... gratuluję.
Zlot w Nysie na dzień dzisiejszy jest najlepszym zlotem w kraju w całorocznym kalendarzu.
-
- VW Baron
- Posty: 3209
- Rejestracja: śr lis 03, 2004 21:07
- Lokalizacja: Z tłumu
- Auto: Szukam... i NC700X
2004 - 2010 był MK3 Variant . . . od 2010 jest Variant służbowy . . .
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!
- piotrek1313
- Użytkownik
- Posty: 447
- Rejestracja: sob lip 30, 2005 09:40
- Lokalizacja: Wrocław
Przyszykuj sobie deske i jakis klocek zeby podlozyc pod tlumik zaraz za katem, coby ci nie wpadl do kanalu (zeby pozniej nie bylo ze wykreciles kata i musisz trzymac tlumik reka )
Od strony tlumika mocowanie na opaske, od strony silnika na 3 sruby. Najlpeiej przyszykuj sobie 3 nowe sruby (na klucz 13 chyba), bo stare moga byc poprzegrzewane i prawdopodobnie pourywaja sie po probie odkrecenia. Nawet jakby sie udalo to beda w kiepskim stanie i warto je zmienic, zeby czegos pozniej w trasie z drogi nie zbierac
Pozdr
[ Dodano: Sob Mar 25, 2006 12:47 ]
Oczywiscie nie musisz zdejmowac calego ukladu
Od strony tlumika mocowanie na opaske, od strony silnika na 3 sruby. Najlpeiej przyszykuj sobie 3 nowe sruby (na klucz 13 chyba), bo stare moga byc poprzegrzewane i prawdopodobnie pourywaja sie po probie odkrecenia. Nawet jakby sie udalo to beda w kiepskim stanie i warto je zmienic, zeby czegos pozniej w trasie z drogi nie zbierac
Pozdr
[ Dodano: Sob Mar 25, 2006 12:47 ]
Oczywiscie nie musisz zdejmowac calego ukladu
Aha, czyli ten gnojek jest zaraz za kolektorem... No dobra, niebawem sie za niego wezme. Na razie po punkciku Panowie, chyba ze macie jeszcze jakies sugestie czy rady to dam jeszcze
Nocne Mary Squad
djtom w 2009 pisze:Sebastian.... gratuluję.
Zlot w Nysie na dzień dzisiejszy jest najlepszym zlotem w kraju w całorocznym kalendarzu.
-
- VW Baron
- Posty: 3209
- Rejestracja: śr lis 03, 2004 21:07
- Lokalizacja: Z tłumu
- Auto: Szukam... i NC700X
Wg mnie przy samym wypatroszeniu bedzie za duzy dzwonek pod autem, lepiej wspawaj w niego rure lub wogole go wypieprz..djtom pisze:chyba ze macie jeszcze jakies sugestie czy rady
Pozdro
Gitner
2004 - 2010 był MK3 Variant . . . od 2010 jest Variant służbowy . . .
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!
-
- VW Baron
- Posty: 3209
- Rejestracja: śr lis 03, 2004 21:07
- Lokalizacja: Z tłumu
- Auto: Szukam... i NC700X
Cos w tym rodzaju, bedzie dzwonic.. mozesz kupic imitacje kata i on juz ma wlasnie rure wspawana.. ale jesli masz spawacza pod reka i rurke nierdzewke to troche pracy i masz to samo u siebie no i kat fabrycznydjtom pisze:tzn bedzie za głośny?
Pozdro
Gitner
2004 - 2010 był MK3 Variant . . . od 2010 jest Variant służbowy . . .
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!
djtom to normalne ze lambda bedzie w kacie
tylko ona jest w kacie tam gdzie kat jeszcze nic nie ma ,jest wstawiona przed calym "filtrem"(mam ten sam silnik wiec mysle ze bedzie tak samo)
proponuje wyjecie kata i jesli jest naprawde zapchany to wywalenie srodka, jesli jest przeswit jak patrzysz pod slonce to odpusc sobie wywalanie wnetrza
a do tego celu idealna jest wiertaka z dlugim wiertlem(dlugim pretem to mozna sie zamulac zeby to wyskubac) tylko uwazaj zeby sondy nie uszkodzic
jak juz to wywalisz to proponuje jak pisali koledzy wczesniej wymiane srubek na nowe i jesli sie da to zmien tez objemki z drugiej strony mocujace tlumik bo pewnie tez nie beda za swieze( jak sie nie myle to pasuja od cienkiego lub poloneza po 5 zl za szt)
no a kat oczywiscie bedzie wydawal z siebie obcy wcale nie fajny dzwiek ale i na to jest sposob(ja tak zrobilem z pol roku temu i dziala do dzis)
w pustego kata wladowalem chyba ze 20 zmywaczkow metalowych( takich do szorowania mocno spalonych garnkow w kuchni) koszt to jakies 20-30gr za szt a wyciszyly go idealnie, auto zachowuje sie jak z katem(oczywiscie akustycznie)
a tak na koniec dobra rada- nie spodziewaj sie za wiele po samochodzie jak wywalisz katalizator prawdopodobnie nie zauwazysz roznicy takie to mocne silniki mamy:)
powodzenia
tylko ona jest w kacie tam gdzie kat jeszcze nic nie ma ,jest wstawiona przed calym "filtrem"(mam ten sam silnik wiec mysle ze bedzie tak samo)
proponuje wyjecie kata i jesli jest naprawde zapchany to wywalenie srodka, jesli jest przeswit jak patrzysz pod slonce to odpusc sobie wywalanie wnetrza
a do tego celu idealna jest wiertaka z dlugim wiertlem(dlugim pretem to mozna sie zamulac zeby to wyskubac) tylko uwazaj zeby sondy nie uszkodzic
jak juz to wywalisz to proponuje jak pisali koledzy wczesniej wymiane srubek na nowe i jesli sie da to zmien tez objemki z drugiej strony mocujace tlumik bo pewnie tez nie beda za swieze( jak sie nie myle to pasuja od cienkiego lub poloneza po 5 zl za szt)
no a kat oczywiscie bedzie wydawal z siebie obcy wcale nie fajny dzwiek ale i na to jest sposob(ja tak zrobilem z pol roku temu i dziala do dzis)
w pustego kata wladowalem chyba ze 20 zmywaczkow metalowych( takich do szorowania mocno spalonych garnkow w kuchni) koszt to jakies 20-30gr za szt a wyciszyly go idealnie, auto zachowuje sie jak z katem(oczywiscie akustycznie)
a tak na koniec dobra rada- nie spodziewaj sie za wiele po samochodzie jak wywalisz katalizator prawdopodobnie nie zauwazysz roznicy takie to mocne silniki mamy:)
powodzenia
- piotrek1313
- Użytkownik
- Posty: 447
- Rejestracja: sob lip 30, 2005 09:40
- Lokalizacja: Wrocław
Ja tez mam w kacie i sonda na wybebeszonym chodzi bez zarzutow. Moze te skrajne przypadki, ze komus sonda wariuje pojawialy sie jak ktos ma daleko do tlumika albo ma praktycznie wolny wydech. Problem z sonda przeciez by byl tylko wtedy kiedy by ja spaliny omijaly. A przeciez jak macie za katem niecaly metr do tlumika ktory tak naprawde daje ogromny opor to sonda bedzie caly czas w otoczeniu swiezych spalindjtom pisze:*&%%$$%# z tego wyszło bo lambda w kacie a nie na kolektorze
A dzwiek? Mi nie przeszkadza, do 2.0 16V jest dos spory kat, a co za tym idzie spora puszka. Nie jest az tak tragicznie, jak ktos nie jest audiofilem to nie powinno przeszkadzac
- MrSalieri
- Gadatliwa bestia
- Posty: 833
- Rejestracja: wt gru 28, 2004 18:06
- Lokalizacja: Okolice Krakowa
- Kontakt:
Ja jezdzilem dos sporo na samej puszce po kacie bo sie rozsypal i nie zauwazylem jakiegos dzwonienia czy rezonansu z jego obudowy takze jak nie chesz przerabiac sondy to go wypatrosz a jak jest w porzadku to zostaw.
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=45061]Moj Mk3[/url]
[img]http://img233.imageshack.us/img233/9594/golf1tot51om6.jpg[/img]
[img]http://img233.imageshack.us/img233/9594/golf1tot51om6.jpg[/img]
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 312 gości