błąd w VAG'u nr 00546 & świece żarowe
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
błąd w VAG'u nr 00546 & świece żarowe
na dieslu nie uzyskałem rozwiązania, może tu ktoś kto mi odpowie
podmieniłem chipy (epromy) w aucie z serii na "jakieś" , te "jakieś" to są chipy z auta mojego kolegi, który kupił identycznego golfa w niemczech ten sam rocznik , ten sam silnik 1z , ten sam komputer,
tylko inna karoseria ale to raczej nie ma wpływu
przekręcam kluczyk w I pozycję (nie uruchamiam silnika)
zapala się kontrolka świec żarowych na krócej niż 0,5 sekundy (to może być nawet 0,1 sekundy) , natomiast przekaźnik rozłącza się po jakiś 10,5 sekundach
skanuje go VAG-COM (w wersji 311.2-N)
pojawia się błąd 00546 - Usterka na linii przesyłu danych
w oryginale to brzmi:
00546 - Data wiring faulty
27-00 - Implausible Signal
po powrocie do starych chipów (serii) wszystko jest ok (po staremu) tzn kontrolka świeci się 5,5 sekundy, natomiast przekaźnik rozłącza się po jakiś 10,5 sekundach
VAG-COM nie pokazuje błędów
Nie bardzo mam jak sprawdzić jak jest u kolegi, bo On teraz jest w Niemczech w aucie ma chipy z serii, a wróci za 1 miesiąc
Czy ten błąd ma wpływ na zachowanie kontrolki grzania świec żarowych ??
Czy z błędem 00546 można odpalić auto ??
podmieniłem chipy (epromy) w aucie z serii na "jakieś" , te "jakieś" to są chipy z auta mojego kolegi, który kupił identycznego golfa w niemczech ten sam rocznik , ten sam silnik 1z , ten sam komputer,
tylko inna karoseria ale to raczej nie ma wpływu
przekręcam kluczyk w I pozycję (nie uruchamiam silnika)
zapala się kontrolka świec żarowych na krócej niż 0,5 sekundy (to może być nawet 0,1 sekundy) , natomiast przekaźnik rozłącza się po jakiś 10,5 sekundach
skanuje go VAG-COM (w wersji 311.2-N)
pojawia się błąd 00546 - Usterka na linii przesyłu danych
w oryginale to brzmi:
00546 - Data wiring faulty
27-00 - Implausible Signal
po powrocie do starych chipów (serii) wszystko jest ok (po staremu) tzn kontrolka świeci się 5,5 sekundy, natomiast przekaźnik rozłącza się po jakiś 10,5 sekundach
VAG-COM nie pokazuje błędów
Nie bardzo mam jak sprawdzić jak jest u kolegi, bo On teraz jest w Niemczech w aucie ma chipy z serii, a wróci za 1 miesiąc
Czy ten błąd ma wpływ na zachowanie kontrolki grzania świec żarowych ??
Czy z błędem 00546 można odpalić auto ??
pozdrawiam Dominik
KUPIĘ:
- klapę tylną MK3 kombi najlepiej w kolorze LC3L
KUPIĘ:
- klapę tylną MK3 kombi najlepiej w kolorze LC3L
-
- VW Baron
- Posty: 3209
- Rejestracja: śr lis 03, 2004 21:07
- Lokalizacja: Z tłumu
- Auto: Szukam... i NC700X
A jesli komp z auta kolegi jest u ciebie w aucie to czy blad sie kasuje i pojawia ponownie? Czy zanim go wyjales z auta kolegi sprawdzales czy sa bledy?
Pozdro
Gitner
[ Dodano: Pon Mar 20, 2006 3:40 pm ]
Doczytalem: na drugie pytanie odpowiedzi nie udzielisz narazie..
Pozdro
Gitner
[ Dodano: Pon Mar 20, 2006 3:40 pm ]
Doczytalem: na drugie pytanie odpowiedzi nie udzielisz narazie..
2004 - 2010 był MK3 Variant . . . od 2010 jest Variant służbowy . . .
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!
komp mój jest u mnie, a Jego u Niego (zamieniliśmy same kości)Gitner pisze:A jesli komp z auta kolegi jest u ciebie w aucie to czy blad sie kasuje i pojawia ponownie? Czy zanim go wyjales z auta kolegi sprawdzales czy sa bledy?
Pozdro
Gitner
nie robiłem u niego VAGiem diagnostyki
pozdrawiam Dominik
KUPIĘ:
- klapę tylną MK3 kombi najlepiej w kolorze LC3L
KUPIĘ:
- klapę tylną MK3 kombi najlepiej w kolorze LC3L
-
- VW Baron
- Posty: 3209
- Rejestracja: śr lis 03, 2004 21:07
- Lokalizacja: Z tłumu
- Auto: Szukam... i NC700X
No o epromy mi chodzilo.. sorki ale dzis "6" wyrwalem chirurgicznie i mam bol na bolami, krwotok.. no ale do tematu wracajac, probowales wykasowac blad?dommarc pisze:komp mój jest u mnie, a Jego u Niego (zamieniliśmy same kości)Gitner pisze:A jesli komp z auta kolegi jest u ciebie w aucie to czy blad sie kasuje i pojawia ponownie? Czy zanim go wyjales z auta kolegi sprawdzales czy sa bledy?
Pozdro
Gitner
nie robiłem u niego VAGiem diagnostyki
Pozdro
Gitner
2004 - 2010 był MK3 Variant . . . od 2010 jest Variant służbowy . . .
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!
-
- VW Baron
- Posty: 3209
- Rejestracja: śr lis 03, 2004 21:07
- Lokalizacja: Z tłumu
- Auto: Szukam... i NC700X
W takim razie pozostaje czekac na auto kolegi, podmienic epromy z powrotem i zdiagnozowac oba auta.
Pozdro
Gitner
Pozdro
Gitner
2004 - 2010 był MK3 Variant . . . od 2010 jest Variant służbowy . . .
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!
Chyba mam rozwiązanie, pomogli mi na innym forum (firmy tuningującej z Wa-wy) pewien bardzo kompetentny, ale bardzo złośliwy Pan (ale On tak ma jak czytałem jego posty) i On naprowadził mnie na trop.
ja na razie wracam do serii, bo te chipy są z innego kompa , więc jak kumpel wróci i dowie się co ma w aucie to będzie ostro
ja na razie wracam do serii, bo te chipy są z innego kompa , więc jak kumpel wróci i dowie się co ma w aucie to będzie ostro
pozdrawiam Dominik
KUPIĘ:
- klapę tylną MK3 kombi najlepiej w kolorze LC3L
KUPIĘ:
- klapę tylną MK3 kombi najlepiej w kolorze LC3L
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 184 gości