Brak katalizatora, a przegląd techniczny

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Bladeer1
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 60
Rejestracja: czw maja 07, 2009 17:54
Lokalizacja: Żory

Brak katalizatora, a przegląd techniczny

Post autor: Bladeer1 » ndz mar 07, 2010 08:50

Witam was bardzo, we wtorek mam przegląd mojego golfika i zamiast katalizatora mam wspawaną rurę. Szukałem na forum i nie umię określić jasno czy przejdę przegląd bez katalizatora z taka rurą czy nie? dodam jeszcze że nie kopci

Mój Golf 1.9TDI 99r.
Z góry dzięki za odpowiedź



wypity
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 140
Rejestracja: pn lip 20, 2009 09:50
Lokalizacja: Toruń

Post autor: wypity » ndz mar 07, 2010 09:05

to zalezy od stacji na jaka pojedziesz, na jednej moga szczegołowo wszystko sprawdzic a na innej sprawdza przynajmniej hamulce i swiatla;) jesli autko nie jest "wiekowe" to raczej nie bedzie az ta kszczegolowej kontroli, ale to jak juz mowilem, zalezy od stacji wiec troche loteria w tej kwesti czy tak czy nie.
troche wiecej info bylo juz na forum odnosnie kata, a raczej jego braku, przegladzie itp.

pozdrawiam :bigok:


Obrazek

Awatar użytkownika
PAPAYOS
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 805
Rejestracja: czw sie 30, 2007 15:04
Lokalizacja: Zambrów
Kontakt:

Post autor: PAPAYOS » ndz mar 07, 2010 09:10

Hejka.

Spokojnie... Takich rzeczy nie sprawdzają. Ja od 5 lat w każdym swoim aucie zamiast katalizatora miałem wspawaną rurę i nikt nic nie powiedział. I to perfidnie było widać jak się wchodziło pod auto.

Pozdrawiam
PAPAYOS
Ostatnio zmieniony ndz mar 07, 2010 09:11 przez PAPAYOS, łącznie zmieniany 1 raz.


https://www.facebook.com/pages/Cthulhu/369766173200313

Awatar użytkownika
Bladeer1
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 60
Rejestracja: czw maja 07, 2009 17:54
Lokalizacja: Żory

Post autor: Bladeer1 » ndz mar 07, 2010 09:13

ok dzięki, to pojadę z rurka :) u mnie tez perfidnie ją widać :)




Jakby ktoś miał podobny problem:

*** Byłem na przeglądzie i nic nie pytali o katalizator, ani nie mówili że jest wspawana rura
Ostatnio zmieniony śr mar 10, 2010 18:20 przez Bladeer1, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
kenzy17
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 499
Rejestracja: pn lip 20, 2009 22:59
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: kenzy17 » wt kwie 20, 2010 00:08

Bladeer1 pisze:Byłem na przeglądzie i nic nie pytali o katalizator, ani nie mówili że jest wspawana rura
dobrze wiedzieć bo zastanawiam się nad wywaleniem kata :grin:


Moje MK IV
viewtopic.php?t=281804" onclick="window.open(this.href);return false;
-1- Połączyła nas Pasja-upiększania naszego codziennego środka poruszania ...
-2- Proste są dla szybkich samochodów - Zakręty dla szybkich kierowców - Colin McRae ...

Awatar użytkownika
doggie
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 10581
Rejestracja: pt lis 23, 2007 00:13
Lokalizacja: GKA
Auto: Cupra Formentor DSG DQ381
Silnik: TSI

Post autor: doggie » wt kwie 20, 2010 00:11

kenzy17 pisze: dobrze wiedzieć bo zastanawiam się nad wywaleniem kata :grin:
a co - robiłeś logi i wychodzi że jest zawalony? Bo wywalenie sprawnego KAT-a ot tak sobie w zasadzie nic ci nie da
Ostatnio zmieniony wt kwie 20, 2010 14:09 przez doggie, łącznie zmieniany 1 raz.



poolak2006
Forum Master
Forum Master
Posty: 1649
Rejestracja: pn maja 04, 2009 23:51
Lokalizacja: Poznań/Toruń

Post autor: poolak2006 » wt kwie 20, 2010 00:47

Jak chcecie wywalać to z głową :bigok: ludzie wywalają z kata środki i rurę w niego wsadzają i dopiero montują nic nie widać a efekt ten sam. Jednak jak podepną pod spaliny (jeszcze ja osobiście nigdy nie byłem podpinany) to będą większe zanieczyszczenia... Więc jak wyżej pisali zależy kto będzie sprawdzał ci to autko.



Awatar użytkownika
wafloo_23
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 50
Rejestracja: wt paź 21, 2008 20:44
Lokalizacja: warszawa (L)

kat

Post autor: wafloo_23 » wt kwie 20, 2010 09:51

witam mam ten sam problem, katalizator jest do wymiany taka diagnoza, czy jest możliwe że przez złego kata szarpie mi na zimnym silniku jak dodaje gazu?czy to może przepustnica? orientuje się ktoś ile kosztuje wymiana kata lub wspawanie rury?


waf(L)oo_23

swinkz
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 82
Rejestracja: śr sty 14, 2009 09:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: kat

Post autor: swinkz » wt kwie 20, 2010 10:56

wafloo_23 pisze:witam mam ten sam problem, katalizator jest do wymiany taka diagnoza, czy jest możliwe że przez złego kata szarpie mi na zimnym silniku jak dodaje gazu?czy to może przepustnica? orientuje się ktoś ile kosztuje wymiana kata lub wspawanie rury?
Na cieplym nic takiego nie ma miejsca? Moze poduszki do wymiany? One maja takie objawy, ze potrafi tak jakby szarpnac.



Awatar użytkownika
krisss.79
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 422
Rejestracja: wt mar 17, 2009 11:40
Lokalizacja: GRUNBERG- ZIELONA GORA

Post autor: krisss.79 » wt kwie 20, 2010 10:58

wafloo_23 pisze:witam mam ten sam problem, katalizator jest do wymiany taka diagnoza, czy jest możliwe że przez złego kata szarpie mi na zimnym silniku jak dodaje gazu?czy to może przepustnica? orientuje się ktoś ile kosztuje wymiana kata lub wspawanie rury?
Zapchany katalizator może byc przyczyna szarpanie szczególnie na wolnych obrotach ponieważ auto się dławi,ja bym jeszcze sprawdził na twoim miejscu kable WN ,świece ,kopułkę i palec,te rzeczy mogą być także przyczyna szarpanie na zimnym silniku.Koszt wywalenie kata i wspawania rury około 100zl.


Zapraszam do ogladania mojej czerwonej strzaly
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=279221

Awatar użytkownika
katerpi
_________________
_________________
Posty: 901
Rejestracja: wt gru 08, 2009 20:39
Lokalizacja: RZ/RLU

Post autor: katerpi » wt kwie 20, 2010 11:28

wafloo_23 pisze:orientuje się ktoś ile kosztuje wymiana kata lub wspawanie rury?
Płaciłem miesiąc temu 50zł :grin:



Awatar użytkownika
doggie
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 10581
Rejestracja: pt lis 23, 2007 00:13
Lokalizacja: GKA
Auto: Cupra Formentor DSG DQ381
Silnik: TSI

Post autor: doggie » wt kwie 20, 2010 14:10

poolak2006 pisze: Jednak jak podepną pod spaliny (jeszcze ja osobiście nigdy nie byłem podpinany) to będą większe zanieczyszczenia...
to nie dotyczy t.diesla, benzyniaka owszem



Awatar użytkownika
wafloo_23
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 50
Rejestracja: wt paź 21, 2008 20:44
Lokalizacja: warszawa (L)

Post autor: wafloo_23 » czw kwie 22, 2010 15:03

dzięki za pomoc :smoke:


waf(L)oo_23

Awatar użytkownika
ziomek1988
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 350
Rejestracja: sob maja 03, 2008 17:11
Lokalizacja: Świecie / Bydgoszcz
Kontakt:

Post autor: ziomek1988 » czw kwie 22, 2010 15:46

Po pierwsze zobacz czy masz w dowodzie przy pojemności slinika napis KAT. Ja nie mam :) a skoro nie ma to znaczy że nie jest obowiązkiem. W ogóle wg. przepisów w dieslu katalizator nie jest wymagany ... co do zanieczyszczeń, że w tdi bez kata będzie więcej to nieprawda...jeśli już to różnica będzie naprawdę niewielka więc przegląd spokojnie przejdziesz :bigok:


[url=http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/59ff7eee66697ba2.html][img]http://images44.fotosik.pl/291/59ff7eee66697ba2.jpg[/img][/url]
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=269407][b][size=150]Golf Generation - kliknij i oceń[/size] [/b][/url]

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 232 gości