Witam mam mianowicie taki problem iz pod czas posoju , jazdy wolnej kierownica chodzy w prawą stronę tak ciezko ze musze sie po prostu na niej wieszac aby skrecic , natomiast w lewa strone jest dobrze chodz mam wrazenie ze zacznie zaniedlug to samo sie dziac z drugiej storny ale to moze mi sie zdawać. Każdy wymyśla różne przyczyny i napisali mi raz abym sie coś dowiedzial podnieś auto i w powietrzu na wyl silniku poruszaj kierownią. No dobrze dziś to zrobiłem auto podniosłem wylaczylem silnik krece w prawo i w lewo i jest tak samo czyli dobrze według mnie. Włączyłem silnik i to samo zrobiłem i tez jednym paluszkiem kręciłem kołami. A natomiast jak opuściłem auto to znowu w lewo dobrze w prawo zle.
Jaka jest przyczyna ?
Słyszałem róże sugestie np:
-krzyzak
-maglownica
-przekladnia kierownicza
-pompa do wspomagania
I MAM JESZCZE JEDNO PYTANIE BO JUZ BYLEM TEN POST ALE MAM PYTANIE JESZCZE ODNOŚNIE TEGO, BO DORADZONA MI NA FORUM ZE TO JEST WINA MAGLOWNICY .
I JEŚLI TO MAGLOWNICA TO JAK ONA WYGLADA KAZDY MOWI MAGLOWNICA=KOLUMNA KIEROWNICZA
A CHODZI O TO ZE NA ALLEGRO OPIS TEN SAM ALE TO NEI JEST TO SAMO I MOZNA JAŚNIEJ CO DO TEGO
CO JEST CO ? I CO Z TYCH RZECZY POWINIENEM WYMIENIC ABY MI DZIAŁAŁA KIEROWNICA POPRAWNIE CHYBA ZE TO COS INNEGO.
co to jest ^^^
i to ?
[ Dodano: 06 Mar 2010 21:20 ]
Wie ktoś moze ? Prosze o pomoc bo nie mam juz sil do mojego auta ;/
Do wymiany : maglownica? kolumna kierownicza? pompa do wsp.?
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Mały gagatek
- Posty: 97
- Rejestracja: czw gru 17, 2009 00:03
- Lokalizacja: Jastrzębie-Zdrój
Do wymiany : maglownica? kolumna kierownicza? pompa do wsp.?
Ostatnio zmieniony sob mar 06, 2010 20:56 przez golfikdina, łącznie zmieniany 1 raz.
Na obydwóch obrazkach masz to samo czyli przekładnię kierowniczą zębatkową ze wspomaganiem, potocznie nazywaną maglownicą. Na 1 obrazku jest bez drążków kierowniczych i osłon, na drugiej z drążkami i osłonami.
Jeśli serwo działa w jedną stronę, a w drugą nie to coś jej w środku dolega, możesz ja wymontować i zawieźć do jakiejś firmy, która regeneruje lub kupić drugą byleby sprawną.
Jeśli serwo działa w jedną stronę, a w drugą nie to coś jej w środku dolega, możesz ja wymontować i zawieźć do jakiejś firmy, która regeneruje lub kupić drugą byleby sprawną.
- waski1
- _
- Posty: 2808
- Rejestracja: ndz kwie 12, 2009 13:02
- Lokalizacja: Kraków
- Auto: Passat B7
Golf II Country
Skoda 1000MB
Golf MK2
Golf IV - Silnik: CFGB
- Kontakt:
To raczej bedzie u ciebie przyczyna a to sa dwie niby rozne nazwy a przedmiot jeden.golfikdina pisze:-maglownica
-przekladnia kierownicza
Zdjecia ktore dolaczyles pokazuja przekladnie a roznia sie tylko tym iz jedna z przekladni jest kompletna czyli posiada drazki i koncowki kierownicze.
Przekladnia - maglownica to jest to samo dwie rozne nazwy przedmiot jeden.
[ Dodano: 06 Mar 2010 22:47 ]
Ostatnia fota to kolumna kierownicza z jednej strony przykreca sie do niej kierownice a drugi koniec przykreca sie do przekladni kierowniczej.
[ Dodano: 06 Mar 2010 22:48 ]
Kolego usunales zdjecie i zaraz bedzie problem ze cie w blad wprowadzam !!!!
-
- Mały gagatek
- Posty: 97
- Rejestracja: czw gru 17, 2009 00:03
- Lokalizacja: Jastrzębie-Zdrój
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 303 gości