Co zrobić z tym silnikiem żeby było dobrze i tanio?
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
-
- Mały gagatek
- Posty: 62
- Rejestracja: pn sty 29, 2007 14:00
- Lokalizacja: Białystok
A czy to prawda, że ten mój silnik 1.9 tdi 101 KM 240 Nm pompowtryski jeżeli ma się już jednomas ze sprzęgłem vr 6 robi się samym chipem na 140-145 KM i 330 Nm? Możliwe? Wtedy ponoć 9 sekund do setki taki golf robi. Były by to osiągi na poziomie astry 3 1.9 cdti 150 KM 320 Nm i takie osiągi by mnie satysfakcjonowały.
-
- Mały gagatek
- Posty: 62
- Rejestracja: pn sty 29, 2007 14:00
- Lokalizacja: Białystok
tego to nie wiem, musisz szukajki użyć...Moim zdaniem, samym programem to raczej niemożliwe. Poza tym chyba do takiej mocy nie potrzebujesz zmiany sprzęgła i koła dwumasowego na jednomasowe, w sumie zależy w jakim stanie są Twoje podzespoły. Napisałeś, że dogorywa dwumas, ale jak nie będziesz szedł w grube mody to jednomasa odpuść, tak sądzę
Ostatnio zmieniony sob mar 06, 2010 20:33 przez gregorian21, łącznie zmieniany 1 raz.
http://www.44tuning.pl/chiptuning-volks ... olf-4.html zerknij tu ale ja bym dodał jeszcze wydajniejsze końcówki pompo wyryskiwaczypushpush pisze:A czy to prawda, że ten mój silnik 1.9 tdi 101 KM 240 Nm pompowtryski jeżeli ma się już jednomas ze sprzęgłem vr 6 robi się samym chipem na 140-145 KM i 330 Nm? Możliwe? Wtedy ponoć 9 sekund do setki taki golf robi. Były by to osiągi na poziomie astry 3 1.9 cdti 150 KM 320 Nm i takie osiągi by mnie satysfakcjonowały.
[ Dodano: Sob 06 Mar, 2010 ]
pushpush, po 2 startujesz w rajdach tym golfem czy na 1/4 go szykujesz ????
były http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=303319" onclick="window.open(this.href);return false;
obecny http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=471027" onclick="window.open(this.href);return false;
obecny http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=471027" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 523
- Rejestracja: ndz mar 08, 2009 01:27
- Lokalizacja: Oborniki Śląśkie
Po co zmieniać końcówki pompwtryskiwaczy jak seryjne z atd starczaja do około 160 widzialem pare wykresów. Tutaj nie ma pompy 11 ani 10 to są pompowtryskiwacze. Najlepsza opcja to program w zależności czasami wychodzi 130 czasami 140. Najlepiej dołożyc turbo od arl lub nawet od asz i wystroić to na 160km bedzie w miare tanio i bezpieczenie dla silnika. Koszty to koło 1000zl program i tak do 1000zł turbo. Powyzej 160 km koszty rosna wiec nie potrzebujemy trubiny od arl jak nie pakujemyu sie w wieksze mody. Najlepiej jednomas założyc jest link na forum gdzie wszytsko opisane fotki cena itd.rolmik pisze:http://www.44tuning.pl/chiptuning-volks ... olf-4.html zerknij tu ale ja bym dodał jeszcze wydajniejsze końcówki pompo wyryskiwaczypushpush pisze:A czy to prawda, że ten mój silnik 1.9 tdi 101 KM 240 Nm pompowtryski jeżeli ma się już jednomas ze sprzęgłem vr 6 robi się samym chipem na 140-145 KM i 330 Nm? Możliwe? Wtedy ponoć 9 sekund do setki taki golf robi. Były by to osiągi na poziomie astry 3 1.9 cdti 150 KM 320 Nm i takie osiągi by mnie satysfakcjonowały.
[ Dodano: Sob 06 Mar, 2010 ]
pushpush, po 2 startujesz w rajdach tym golfem czy na 1/4 go szykujesz ????
no wiem że jak są pompo wtryski tio nie ma pompy (w czerwcu mam z tego egzaminy )
a że na pompo ciągna do 160 jak mówisz to nie wiedziałem
a że na pompo ciągna do 160 jak mówisz to nie wiedziałem
były http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=303319" onclick="window.open(this.href);return false;
obecny http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=471027" onclick="window.open(this.href);return false;
obecny http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=471027" onclick="window.open(this.href);return false;
pompki może i starczą ale turbo musisz większe wrzucić
Bilverksted i Trondheim - http://bilhobbyverksted.no/
Varebil til leie i Trondheim - https://varebiltilleje.no/
Varebil til leie i Trondheim - https://varebiltilleje.no/
Rolmik - nie startuje nigdzie. Chce podnieść moc dla samej przyjemności z jazdy.
No i mam dylemat jak chyba każdy - chce jak najwiecej mocy, za jak najmniejszą kase przy jak najmniejszym wysileniu silnika i innych podzespołów.
Chyba jednak zdecyduje się na sam program ale jeszcze musze to przemyśleć.
Jeszcze zapytam: jak się sprawują turbiny regenerowane? Czy są jak nowe, bez luzów, bez oznak zurzycia itp? Jakie przebiegi można nna nich robić? Bo mechanik kiedy czyścił moją turbine (PSJ poprzediego właściciela) powiedział, że są juz na niej lekkie luzy ale jeszcze sporo pojeźzi. Czy turbo regenerowane będzie od mojej żywotniejsze?
No i mam dylemat jak chyba każdy - chce jak najwiecej mocy, za jak najmniejszą kase przy jak najmniejszym wysileniu silnika i innych podzespołów.
Chyba jednak zdecyduje się na sam program ale jeszcze musze to przemyśleć.
Jeszcze zapytam: jak się sprawują turbiny regenerowane? Czy są jak nowe, bez luzów, bez oznak zurzycia itp? Jakie przebiegi można nna nich robić? Bo mechanik kiedy czyścił moją turbine (PSJ poprzediego właściciela) powiedział, że są juz na niej lekkie luzy ale jeszcze sporo pojeźzi. Czy turbo regenerowane będzie od mojej żywotniejsze?
Niestety ale takie rzeczy to tylko w E..pushpush pisze:...chce jak najwiecej mocy, za jak najmniejszą kase przy jak najmniejszym wysileniu silnika i innych podzespołów...
W większości przypadków turbiny regenerowane to porażka...dodatkowo nawet jak Ci padnie takie turbo to zaraz oddadzą je do "fachowca" który stwierdzi że winny jest soft...generalnie musisz szukać firmy która daje gwarancje i w razie awarii nie robi problemów z naprawą czy wymianą, niestety ciężko o takie.pushpush pisze:Jeszcze zapytam: jak się sprawują turbiny regenerowane? Czy są jak nowe, bez luzów, bez oznak zurzycia itp? Jakie przebiegi można nna nich robić? Bo mechanik kiedy czyścił moją turbine (PSJ poprzediego właściciela) powiedział, że są juz na niej lekkie luzy ale jeszcze sporo pojeźzi. Czy turbo regenerowane będzie od mojej żywotniejsze?
Bilverksted i Trondheim - http://bilhobbyverksted.no/
Varebil til leie i Trondheim - https://varebiltilleje.no/
Varebil til leie i Trondheim - https://varebiltilleje.no/
Jeżeli katalizator masz w dobrym stanie to go zostaw, jak jest zawalony to go sprzedaj(2-3oo zł) i kup nowy jakiś sportowy do diesla wydech nie będzie zatkany a Ty nie będziesz truł wszystkich na okołopushpush pisze:Oj to rezygnuje. Zmieniam soft i wyrzucam katalizator a także wrzucam jednomas (dwumas sie sypie).
Bilverksted i Trondheim - http://bilhobbyverksted.no/
Varebil til leie i Trondheim - https://varebiltilleje.no/
Varebil til leie i Trondheim - https://varebiltilleje.no/
-
- Nowicjusz
- Posty: 7
- Rejestracja: śr lut 24, 2010 21:37
- Lokalizacja: Racibórz
pushpush tez kupiłem regenerowane turbo i jestem zadowolony, mam MK3 i nowe turbo do niego kosztowało ok 2000-2300 zł i zdecydowałem na regenerowana , powiem tak jezeli bedziesz ostro jezdził tym bolidem i nie dbał o turbinkę to i nowa nie wytrzyma dlugo , przy ostrej jezdzie trzeba je slodzić zostawiając silnik na chodzie ok 5 min , zrobiłem 500 tys kilometrów cięzarówka a tam turbiny chodza ok 8000-12000 zl takze musisz sam zdecydowac
- krzys-jeruzal
- Użytkownik
- Posty: 462
- Rejestracja: śr lis 14, 2007 16:20
- Lokalizacja: Jeruzal
- Kontakt:
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 29 gości