Zaciski na tarcze 256 do mk1

Forum techniczne związane z silnikami 16V

Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP

trabant18gti
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 15
Rejestracja: sob gru 26, 2009 00:25
Lokalizacja: Podbeskidzie

Post autor: trabant18gti » sob mar 06, 2010 18:13

Dwa cylinderki wciskają zewnętrzny klocek, dwa wewnętrzny. Sam zacisk jest przykręcony na sztywno do zwrotnicy.



bandyta mk1love
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 437
Rejestracja: wt sty 20, 2009 21:59
Lokalizacja: Sanok/ Trepcza/ Katowice

Post autor: bandyta mk1love » ndz mar 07, 2010 22:31

TAZ, trabant18gti a jak by porównać standardowe zaciski cztero-tłoczkowe z takimi ,,sztywnymi" to które lepiej by wypadły? Domyślam się,że te drugie ale czy na pewno ?


Moja ,, gitarka " na sprzedaż - sprawdź !

Polecam i pozdrawiam wszystkich ! - Maciek (bandyta)

trabant18gti
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 15
Rejestracja: sob gru 26, 2009 00:25
Lokalizacja: Podbeskidzie

Post autor: trabant18gti » sob mar 13, 2010 17:28

Teoretycznie Wartburgowy byłby lepszy, mnie ma prowadnic które się zacierają, oba klocki działają z taką samą siłą na tarczę itp. Ale praktycznie dorwanie zacisku graniczy z cudem, nie wiadomo kto i z czego robi zestawy naprawcze do tego, zamiast jednego masz cztery gumki które mogą się pocić, nikt tego nierobił i nie wie jak to będzie hamowało. No i tarcza tylko lita.
Więc IMO lepsze sa przerobione milion razy, poczciwe girlingi 54



ODPOWIEDZ

Wróć do „16V”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość