Historia sikniczka krokowego... 1.8 RP
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Historia sikniczka krokowego... 1.8 RP
Witam! Jestem posiadaczem golfa II z silnikiem 1.8 rp. Moj problem to silniczek krokowy. Okolo rok temu moj silniczek krokowy calkiem odmowil posluszenstwa. Autko mialo bardzo wysokie obroty. Cofnalem trzpien silniczka krokowego. Odlaczylem wtyczke silniczka, a zeby auto nie gaslo nacignalem linke nakretka od sruby(jak dokladnie o nie wazne bo nie w tym sedno sprawy, chodzi o to ze silniczek byl odlaczony). No i tak jezdzilem niecaly rok. Kupilem silniczek, podlaczylem i... nie ma reakcji... Teraz moje pytanie jest takie czy to ze tak dlugo wtyczka od silniczka byla nie podpieta moze miec wplyw na to ze sprawny silniczek w moim aucie nie dziala? Czy komputer mogl przez to polapac jakies bledy ze teraz w ogole nie wykrywa krokowca? Macie jakies pomysly i porady? Z gory wielkie DZIEKI!!!
Nie, chodziło mi o wtyczkę od silniczka krokowego, jeśli przez rok była odpięta to się zasyfiła.
e: teraz nie wiem kogo pytasz
e: teraz nie wiem kogo pytasz

Ostatnio zmieniony pt mar 05, 2010 23:34 przez DaroW, łącznie zmieniany 1 raz.
Na poczatek to sprawdz czy silniczek sprawny a robi sie to tak:
patrząc na silniczek obrocony tak jak jest zamocowany w aucie pod 2 gorne piny podpinasz napiecie 3-6V np z bateri od telefonu
silniczek powinien sie wsuwac lub wysuwac chyba ze jest w swoich skrajnych położeniach wtedy trzeba zmienić biegunowosc
jak jest ok to sprawdz czujnik hamowania silnikiem a robi sie to tak:
przy max schowanym silniczku podepnij omomierz pod dolne piny (3 i 4) i dotykając trzpienia powinno pokazywac okolo 0 om
Pomysl z kręceniem sruba w dzwigni przepustnicy nie byl zbyt dobry, cofnij nowy silniczek max w pozycje schowana i ustaw ta srube tak aby szpara miedzy trzpieniem silniczka a sruba miala 0.4-0.5 mm
patrząc na silniczek obrocony tak jak jest zamocowany w aucie pod 2 gorne piny podpinasz napiecie 3-6V np z bateri od telefonu

jak jest ok to sprawdz czujnik hamowania silnikiem a robi sie to tak:
przy max schowanym silniczku podepnij omomierz pod dolne piny (3 i 4) i dotykając trzpienia powinno pokazywac okolo 0 om
Pomysl z kręceniem sruba w dzwigni przepustnicy nie byl zbyt dobry, cofnij nowy silniczek max w pozycje schowana i ustaw ta srube tak aby szpara miedzy trzpieniem silniczka a sruba miala 0.4-0.5 mm
mk2 gti 2.0 16Vsc 4Motion viewtopic.php?f=160&t=252428" onclick="window.open(this.href);return false;
Just like It https://www.facebook.com/VW-Golf-Mk2-GT ... 101982262/" onclick="window.open(this.href);return false;

Just like It https://www.facebook.com/VW-Golf-Mk2-GT ... 101982262/" onclick="window.open(this.href);return false;

Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 85 gości