Jak zimny to skaczą obroty i gaśnie!!!

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

worek44
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 11
Rejestracja: pt gru 15, 2006 19:18
Lokalizacja: wrocek

Jak zimny to skaczą obroty i gaśnie!!!

Post autor: worek44 » pt mar 05, 2010 17:38

Mam problem tego typu.Jak chce odpalić zimny silnik to po przekręceniu zapłonu,zaczyna tykać przpustnica(widać to po ramieniu linki od gazu.Kiedy tak tyka , a ja odpalam to niema ssania tylko obroty falują od 500 do 1000 i potrafi zgasnąć.Po jakimś czasie od uruchomienia
zaczyna chodzić dobrze i ssanie jest.Problem ten dotyczy tylko benzyny ,na lpg jest ok.Czujnik temp.cieczy zmieniłem,przewody podciśnienia również.Mam podejrzenie co do czujnika przepustnicy ,bo jak chodzi tak nierówno i wyjmę wtyczkę od TPS to momentalnie silnik chodzi równo i ma obroty koło 800,czyli tak jakby nie miał ssania.Czy dobrze myślę ,że to tykanie krokowca i przepustnicy to wina nastawnika?.

Dzięki za podpowiedzi!
pozdrawiam
Ostatnio zmieniony pt mar 05, 2010 17:38 przez worek44, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
prezesik25
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2901
Rejestracja: pn gru 11, 2006 21:37
Lokalizacja: ELE Łęczyca
Kontakt:

Post autor: prezesik25 » pt mar 05, 2010 18:30

za dawkowanie paliwa odpowiada czujnik temp. umieszczony w króćcu wodnym (tam gdzie wychodzą węże od płynu), jest na nim wtyczka 4-pinowa. Przed uruchomieniem zimnego silnika zdejmij wtyczkę z czujnika, uruchom silnik, jak będzie równo chodził z obrotami ok. 1500-2000 /min. to winą należy obarczyć uszkodzony czujnik temp.
Ostatnio zmieniony pt mar 05, 2010 18:31 przez prezesik25, łącznie zmieniany 1 raz.


Obrazek
Obrazek

worek44
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 11
Rejestracja: pt gru 15, 2006 19:18
Lokalizacja: wrocek

Post autor: worek44 » pt mar 05, 2010 19:12

Czujnik założony nowy!.Przed zapaleniem wyciągałem wtyczkę ,ale zero reakcji.Silnik faluje jak falował.
pozdrawiam



DaroW
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 381
Rejestracja: czw sty 28, 2010 19:25
Lokalizacja: okol. Czewy

Post autor: DaroW » pt mar 05, 2010 19:16

Może w TPS-ie wytarły się ścieżki oporowe.



Awatar użytkownika
Młody90
Forum Master
Forum Master
Posty: 1300
Rejestracja: wt lip 14, 2009 23:05
Lokalizacja: Zabrze
Kontakt:

Post autor: Młody90 » pt mar 05, 2010 19:24

jezeli masz taki problem jak opisujesz ze na lpg jest ok a na benie Ci skacza to przepustnica , mialem podobny problem .



worek44
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 11
Rejestracja: pt gru 15, 2006 19:18
Lokalizacja: wrocek

Post autor: worek44 » wt mar 09, 2010 09:16

Problemem były złe ustawienia potencjometru TPS.Dzięki za pomoc!!!!! :pub:

[ Dodano: 12 Mar 2010 14:50 ]
Po ustaniu jednego problemu drugi.Jak zimny po regulacji pali miodzio ,obroty stabilne
,ale chyba jest za dobrze.Kiedy wcisnę pedał gazu, aby ruszyć silnik nie ma mocy,i dławi się ,ale nie gaśnie.Tak się dzieje do przejechania 1 km.Dopiero pomaga intensywne przegazowanie(kiedy przegazowuje to do 3 tyś.obrotów chodzi jakby na 3 garach). Co to może być?Sonda ?.Bardzo proszę o podpowiedź.
pozdrawiam
Ostatnio zmieniony wt mar 09, 2010 13:01 przez worek44, łącznie zmieniany 2 razy.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 252 gości