Najwyzszy czas na popychacze? (filmy)

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
bradley
Forum Master
Forum Master
Posty: 1046
Rejestracja: czw paź 02, 2008 11:11
Lokalizacja: Bielsko-Biała / Katowice

Najwyzszy czas na popychacze? (filmy)

Post autor: bradley » pt mar 05, 2010 13:28

Jechalem sobie spokojnie w trasie, podjechalem pod stacje benzynowa ale kolejka byla taaaaaka duza, ze olalem sprawe i wrocilem na trase. Wlaczalem sie pasem rozbiegowym do ruchu, 2 bieg, 2tys obrotow i dalem w palnik po czym przy 4tys obr szarpnelo, chwycilo mnie za dupe, nagle wyrwalo do przodu, zmienilem bieg na 3 i to samo, szarpnelo, chwycilo, wyrwalo, chwycilo i wyrwalo, na 4 to samo.
Przyjechalem juz do domu, podjechalem pod ustronne miejsce i nakrecilem filmy.
Olej ma 94C, podwieszanie zaworow owszem zdarzalo sie, ale przy temperaturze <70C.
Silnik wkreca sie do 4tys obrotow po czym w nim grzechocze, odglos taki jakby wrzucic garsc monet do silnika. Samochod przyspiesza normalnie do 4tys obrotow i robia sie cyrki.
Dzwiek moze byc zagluszany i nie oddaje rzeczywistosci w filmach.

http://w755.wrzuta.pl/film/3eTXZpQIsO0/popychacze
http://w755.wrzuta.pl/film/5PftOuy5cM4/popychacze2


Pytanie: WTF?


VW Vento 1.9TDI 1Z++ :)
[i]Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0[/i]

Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14302
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » pt mar 05, 2010 13:37

bradley, to najprawdopodobniej będą popychacze,ale na wszelki wypadek sprawdź rozrząd jeszcze,czy wszystko jest ładnie na znakach...nie ma przy tym wiele roboty,ale będziesz spokojniejszy i jedno będzie można wykluczyć przy okazji.


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
morfeusz86r
Forum Master
Forum Master
Posty: 1234
Rejestracja: śr sty 02, 2008 16:58

Post autor: morfeusz86r » pt mar 05, 2010 18:27

podepnę sie pod temat. odpalam auto po pracy, ruszam, pierwszy bieg obroty wzrastają do 1400 i zaczyna delikatnie szarpać jakby nie palił na jeden cylinder, puszczam gaz chodzi ok, znowu daje gazu i jest wszystko dobrze. po przejechaniu 2km znowu sytuacja sie powtórzyła.
Aha czasami słyszę jakby jeden zawór cykał (temp ok 70*C) chodź mechanik stwierdził że nic nie słyszy. czy to już czas na popychacze?

[ Dodano: Pią 05 Mar, 2010 ]
zapomniałem jeszcze dodać że kiedyś przy gazowałem ponad 3 tyś obr na zimnym i zgasł, 1 próba odpalenia dziwnie klekotał, zgasiłem i po 2 min normalnie odpalił



Awatar użytkownika
bradley
Forum Master
Forum Master
Posty: 1046
Rejestracja: czw paź 02, 2008 11:11
Lokalizacja: Bielsko-Biała / Katowice

Post autor: bradley » pt mar 05, 2010 20:29

Rwie do przodu, przy 4tys obrotow szarpnie, silnik dalej nie chce przyspieszac, odglos jest jak stygnacy piekarnik albo kominek, ktory sie rozgrzewa i po ok 3 sekundach znowu wyrwie i ciagnie do 4,5tys.


VW Vento 1.9TDI 1Z++ :)
[i]Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0[/i]

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 68 gości