mk1 1.6 td by Jabol vnt20 10mm ok 7s do 100km/h
Moderatorzy: Moderatorzy, VIP
mk1 1.6 td by Jabol vnt20 10mm ok 7s do 100km/h
Witam z nudów nagralem dzisiaj filmik jak mój mk1 1.6 td zbiera sie w zimie na oponkach 155.
licznik odszukuje o 2,5 km tzn. zaniża.
mam dylemat czy zmieniać td na 1.8 16v z gazem:P który mam na stanie.
Proszę o opinie sekspertów czy jest sens zmieniać i grzebac się przy benzynce, gaz musi byc bo robie duża ilość km więc samochód do codziennej jazdy...
zapomniałem dodać reżyserem na pewno nie będę;)
na dniach dorzuce foty pojazdu.
silnik prawdopodobnie będzie na sprzedaż, szkoda ale co zrobić mam coś ciekawszego na oku;)
samochód orginalnie posiadał silniczek 1.5 d ktory niestety umarł:( rocznik 77 po kompletnej renowacji i nowym lakierze.
lakier zdecydowałem położyć z palety vw golfa mk4 czego troszke załuje, no ale trudno trzeba pojeździć pare latek jak jest i się pomyśli nad zmianą jak sie znudzi
z rarytasów samochód ma :
-zdesie chrom
-szerką stal
-środek pirelli
-chlodnice oleju gti
-listwy chrom
-kierownice gti nie wytarta!!
-zielone szybki
-stabi przód
-grill chrom na duża chłodnicę
licznik odszukuje o 2,5 km tzn. zaniża.
mam dylemat czy zmieniać td na 1.8 16v z gazem:P który mam na stanie.
Proszę o opinie sekspertów czy jest sens zmieniać i grzebac się przy benzynce, gaz musi byc bo robie duża ilość km więc samochód do codziennej jazdy...
zapomniałem dodać reżyserem na pewno nie będę;)
na dniach dorzuce foty pojazdu.
silnik prawdopodobnie będzie na sprzedaż, szkoda ale co zrobić mam coś ciekawszego na oku;)
samochód orginalnie posiadał silniczek 1.5 d ktory niestety umarł:( rocznik 77 po kompletnej renowacji i nowym lakierze.
lakier zdecydowałem położyć z palety vw golfa mk4 czego troszke załuje, no ale trudno trzeba pojeździć pare latek jak jest i się pomyśli nad zmianą jak sie znudzi
z rarytasów samochód ma :
-zdesie chrom
-szerką stal
-środek pirelli
-chlodnice oleju gti
-listwy chrom
-kierownice gti nie wytarta!!
-zielone szybki
-stabi przód
-grill chrom na duża chłodnicę
Ostatnio zmieniony ndz sty 31, 2010 20:32 przez JABcok20, łącznie zmieniany 1 raz.
Golf mk1 AFN gtb3576klnrv 53mm,
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426
Nieee no ja to mam zasade jedna, albo benzyna albo ropa, z tymi gazami w benzyniakach to nigdy nic nie wiadomo,ostatnio na miescie kolo w e30 chcial sie ciac ze mna z pod fali ale na pomaranczy mu zgasl bo sie chcial przelaczyc chyba na benze haha nie moglem przestac sie smiac,zdarlem gardlo,powoli ruszylem a ten stal chyba jeszcze z minute i nie dal rady odpalic.Wiec moja rada zostan z nami klekotami a co do filmu i czasu do sety to wynik naprawde spoko 7 sekund w klekocie 1.6 td :green_fuck: pozdro
roboty jest troszke ale ja juz bym zrobił to z góra 2-3 dni.
wiec tył piasty z czujnikami i przód zwrotnice( ja mam przyspawane mocowanie czujnika z czujnikiem z b4).
pompa abs instalacja , 2 przekaźniki, i ogień.
mózg oczami może wychodzi ale droga hamowania i tak dłuższa niz na abs... teraz już tak nie piszczą opony jak wcześniej.
[ Dodano: Pią Mar 05, 2010 12:22 ]
aha ja zakładałem do mk1 więc w mk2 mniej roboty...
wiec tył piasty z czujnikami i przód zwrotnice( ja mam przyspawane mocowanie czujnika z czujnikiem z b4).
pompa abs instalacja , 2 przekaźniki, i ogień.
mózg oczami może wychodzi ale droga hamowania i tak dłuższa niz na abs... teraz już tak nie piszczą opony jak wcześniej.
[ Dodano: Pią Mar 05, 2010 12:22 ]
aha ja zakładałem do mk1 więc w mk2 mniej roboty...
Golf mk1 AFN gtb3576klnrv 53mm,
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426
zawias bez rewelacji. nie zależy mi na glebie żeby miską klepać po asfalcie. mam sprężyny jakiejś badziewnej firmy -35 ale na raie mogą być... z przodu mam stabi i powiem że daje bardzo dużo, samochód nie reaguje już kiwaniem po nagłym wykręceniu kierownicy.
Golf mk1 AFN gtb3576klnrv 53mm,
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426
Spoko spoko, zawias dobry to dobra sprawa ja mam bardzo nisko ale troche ide w innym kierunku co ty widze, bo ja troche bardziej w styl ... A ten stabilizator to nie jest przypadkiem rzecz ktora jest w kazdym samochodzie? hahJABcok20 pisze:zawias bez rewelacji. nie zależy mi na glebie żeby miską klepać po asfalcie. mam sprężyny jakiejś badziewnej firmy -35 ale na raie mogą być... z przodu mam stabi i powiem że daje bardzo dużo, samochód nie reaguje już kiwaniem po nagłym wykręceniu kierownicy.
hm w każdym hehe w nowych na pewno są albo przynajmniej sa niepotrzebne ale w starych zwłaszcza mk1 to tylko gti albo w scirocco gti, w mk2 to normalne zwłaszcza w dieslach, chyba w każdym był 17mm , ja mam na opchnięcie stabi od mk2 16v 19mm kompletny...
Golf mk1 AFN gtb3576klnrv 53mm,
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość