Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TDI. Chiptuning, turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy.

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
wesol
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9253
Rejestracja: śr sie 13, 2008 14:01
Lokalizacja: Goleniów

Post autor: wesol » śr mar 03, 2010 20:39

A gwint jest tak do samego lba czy raczej nie?? Do jednomasy musza byc dlugosci okolo 20mm a grubosc zamachu to 8 mm.


Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to

sebu
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 47
Rejestracja: śr gru 09, 2009 19:44
Lokalizacja: zielonka

Post autor: sebu » śr mar 03, 2010 20:45

Ale jak skrócę je, to będą pasowały, przecież gwint zostaje taki sam :bigok:


Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podania przyczyny.
octavia 110 km
sprzęgło od G 60 miękka jazda
REGULAMIN CZASAMI SKŁANIA DO REFLEKSJI.

glus
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 203
Rejestracja: ndz gru 13, 2009 12:46
Lokalizacja: Belgia

Post autor: glus » śr mar 03, 2010 22:12

Skrucic to znaczy odciac gwint ,pytanie czy dokresisz zamach.Jesli gwint do lba to ok, jesli nie to czy mniej jak 8mm.


Czy sie stoi ,czy sie lezy ,to setuchna sie nalezy!

Awatar użytkownika
GMS
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 702
Rejestracja: pn sie 11, 2008 00:51
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: GMS » śr mar 03, 2010 22:59

gwint będzie robić ale problem jest taki że łeb śruby od dwumasu jest wyższy niż w śrubie przewidzianej do sztywnego koła i może zaczepiać o tarczę należało by też użyć kleju do śrub po skracaniu , marna ta oszczędność...



Awatar użytkownika
wesol
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9253
Rejestracja: śr sie 13, 2008 14:01
Lokalizacja: Goleniów

Post autor: wesol » śr mar 03, 2010 23:22

kup w sklepie metalowym sruby i masz po problemie. Ja znalazlem ostatnio rachunek i kosztowal komplet cale 2zl i 30 groszy za te 6 sztuk. Normalnie majatek.


Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to

Awatar użytkownika
rolmik
naczelny rolnik
naczelny rolnik
Posty: 2637
Rejestracja: ndz lut 07, 2010 11:35
Lokalizacja: Oława
Kontakt:

Post autor: rolmik » śr mar 03, 2010 23:27

panowie a można założyć zamach sprzęgło i docisk od arl 150km bo moc planuje gdzieś do tych granic


były :D http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=303319" onclick="window.open(this.href);return false;
obecny http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=471027" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
GMS
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 702
Rejestracja: pn sie 11, 2008 00:51
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: GMS » śr mar 03, 2010 23:37

zamach i sprzęgło nie wejdzie od arl do skrzyni piątki... to sprzęgło i koło zamachowe jest przewidziane tylko pod skrzynię szóstkę...

[ Dodano: 03 Mar 2010 22:42 ]
wesol pisze:kup w sklepie metalowym sruby i masz po problemie. Ja znalazlem ostatnio rachunek i kosztowal komplet cale 2zl i 30 groszy za te 6 sztuk. Normalnie majatek.
może być i sklep metalowy tylko śruby są potrzebne klasy 12.9 ja ostatnio miałem problem z dostaniem takich... trzeba też użyć kleju do śrub przy śrubach z metalowego



sebu
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 47
Rejestracja: śr gru 09, 2009 19:44
Lokalizacja: zielonka

Post autor: sebu » czw mar 04, 2010 06:58

GMS pisze: marna ta oszczędność...
kup w sklepie metalowym sruby i masz po problemie. Ja znalazlem ostatnio rachunek i kosztowal komplet cale 2zl i 30 groszy za te 6 sztuk. Normalnie majatek.
niechodzi mi jakąś oszczędność ,byłem wczoraj u mechanika, który będzie wymieniał mi sprzęgło i dał mi właśnie te od dwumasy i powiedział, że skróci te śruby , jak będzie zakładał
GMS pisze:łeb śruby od dwumasu jest wyższy niż w śrubie przewidzianej do sztywnego koła i może zaczepiać o tarczę należało by też użyć kleju do śrub po skracaniu , marna ta oszczędność...
patrzyłem się na te sruby to łepek ich jest dość niski ma pewnie jakieś niecałe 1cm.
klej mechanik ma :bigok:


Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podania przyczyny.
octavia 110 km
sprzęgło od G 60 miękka jazda
REGULAMIN CZASAMI SKŁANIA DO REFLEKSJI.

Awatar użytkownika
Deft-on
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 77
Rejestracja: wt mar 03, 2009 15:16
Lokalizacja: Żory
Kontakt:

Post autor: Deft-on » czw mar 04, 2010 09:27

Chyba w złym miejscu szukasz oszczędności , te śruby to nie taki majątek :)



Awatar użytkownika
wesol
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9253
Rejestracja: śr sie 13, 2008 14:01
Lokalizacja: Goleniów

Post autor: wesol » czw mar 04, 2010 09:41

sebu pisze:patrzyłem się na te sruby to łepek ich jest dość niski ma pewnie jakieś niecałe 1cm.
Mus miec cos kolo 5mm ten łeb z kolnierzem-czyli to co bedzie wystawac z poza zamachu.
GMS pisze:może być i sklep metalowy tylko śruby są potrzebne klasy 12.9 ja ostatnio miałem problem z dostaniem takich
Napewno 12.9 a nie 10.9 bo jakos mi sie nie kojazy. moze ktos to potwierdzic w 100% Jakie jest oznaczenie na tych od dwumasy czy tez 12.9?? Srubki od przykrecania docisku do zamachu sa 10.9 a te na wal glowny maja byc mocniejsze? Dziwne to troche.


Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to

Awatar użytkownika
GMS
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 702
Rejestracja: pn sie 11, 2008 00:51
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: GMS » czw mar 04, 2010 13:49

na bank 12,9 jest do sztywnego koła sprawdziłem na śrubie zresztą nie wiem co w tym dziwnego że są mocniejsze mocują koło zamachowe do wału , to przykład jak zamach wychodzi którędy chce ze swojego miejsca Obrazek



sebu
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 47
Rejestracja: śr gru 09, 2009 19:44
Lokalizacja: zielonka

Post autor: sebu » czw mar 04, 2010 17:21

Deft-on pisze:Chyba w złym miejscu szukasz oszczędności , te śruby to nie taki majątek
niewiem o jakie oszczędności ci chodzi :shock:, a w ASO chcą 9 zł. za sztukę :bigok:
wesol pisze:Mus miec cos kolo 5mm ten łeb z kolnierzem-czyli to co bedzie wystawac z poza zamachu.
śruby od dwumasy mają dokładnie 8mm.


Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podania przyczyny.
octavia 110 km
sprzęgło od G 60 miękka jazda
REGULAMIN CZASAMI SKŁANIA DO REFLEKSJI.

Awatar użytkownika
_jarcyk_
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 11
Rejestracja: czw cze 11, 2009 20:40
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: _jarcyk_ » pt mar 05, 2010 09:06

Kolega sebu, nie sprecyzował dokładnie o jakie śruby mu chodzi. Z jego opisu wychodzi, że pyta o śruby do mocowania zamachu, a ja podejrzewam, że jego mechanikowi chodzi o śruby, którymi przykręca się docisk do zamachu. Te od dwumasy są dłuższe, a żeby przykręcić docisk przy kole zamachowym potrzebne są krótsze.

Chyba że się mylę sebu, ???



sebu
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 47
Rejestracja: śr gru 09, 2009 19:44
Lokalizacja: zielonka

Post autor: sebu » pt mar 05, 2010 19:51

_jarcyk_ pisze:Z jego opisu wychodzi, że pyta o śruby do mocowania zamachu
dokładnie tak
_jarcyk_ pisze: a ja podejrzewam, że jego mechanikowi chodzi o śruby, którymi przykręca się docisk do zamachu. Te od dwumasy są dłuższe, a żeby przykręcić docisk przy kole zamachowym potrzebne są krótsze.
:bigok: nie, chodzi mi o te większe, żeby przykręcić koło zamachowe do silnika


Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podania przyczyny.
octavia 110 km
sprzęgło od G 60 miękka jazda
REGULAMIN CZASAMI SKŁANIA DO REFLEKSJI.

Zablokowany

Wróć do „TDI”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 35 gości