Dwojka zgrzyta

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

kery62
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 14
Rejestracja: wt paź 13, 2009 14:03
Lokalizacja: Rogow
Kontakt:

Dwojka zgrzyta

Post autor: kery62 » czw mar 04, 2010 16:54

witam,mam taki maly problem od jakiegos czasu otoz jak ruszm zimnym autkiem i wbijam 2 bieg to slychac lekki zgrzyt jak bym sprzegla niedocisnol czy cos takiego. Co to moze byc panowie i jak sie tego pozbyc??

[ Dodano: 04 Mar 2010 15:55 ]
dodam ze jak sie zagrzeje to wszystko jest ok.



ZbyszekGolf
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 522
Rejestracja: ndz sty 04, 2009 19:24
Lokalizacja: Danków
Kontakt:

Post autor: ZbyszekGolf » czw mar 04, 2010 17:10

Witam wygląda na to ze olej jest albo za gęsty albo zuzyty



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14220
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » czw mar 04, 2010 17:11

kery62, Twój problem dotyczy skrzynki biegów,więc trochę nie pasuje do tego działu :bajer: ...
Synchronizator 2giego biegu pada/padł...


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
marcin999
Forum Master
Forum Master
Posty: 1129
Rejestracja: wt wrz 19, 2006 12:40
Lokalizacja: LJA/LU

Post autor: marcin999 » czw mar 04, 2010 17:11

Synchronizator drugiego biegu na wymarciu. Trzeba wolniej bieg wrzucac albo na dwa razy wysprzeglac. Jak na jedynce nie bedziesz krecil do wysokich obrotow to dwojka wejdzie lepiej. Sprawdz tez stan oleju w skrzyni moze jest go za mało. Możesz zmienic olej ale watpie zeby to cos dało. Chyba w kazdej trojce skrzynia zgrzyta w moim zgrzytał tez jak byl zimny.


SPRZEDAM: Przełącznik zespolony kierunków i wycieraczek wersja z kompem golf IV
Pompa wody prawie nowa silnik AHF (ALH,ASV,AGR)

kery62
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 14
Rejestracja: wt paź 13, 2009 14:03
Lokalizacja: Rogow
Kontakt:

Post autor: kery62 » czw mar 04, 2010 18:03

a czy mozecie mi powiedziec czy to drogi i skomplikowany zabieg?? Chodzi mi czy treba rozbierac skrzynie zeby wymienic synchronizator??



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14220
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » pt mar 05, 2010 00:33

Tak,trzeba rozbierać...


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
jarek19820218
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 36
Rejestracja: wt paź 14, 2008 12:24
Lokalizacja: Zgorzelec

Post autor: jarek19820218 » pt mar 05, 2010 01:00

Miałem to samo.Powodem był za niski stan oleju i jego lata. Wylałem ten śmieć zalałem syntetycznego castrola i :majkel: jest gitarra :okej:


Wszyscy jesteśmy psychiczni ale nie wszyscy zdiagnozowani.......

kery62
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 14
Rejestracja: wt paź 13, 2009 14:03
Lokalizacja: Rogow
Kontakt:

Post autor: kery62 » pt mar 05, 2010 08:03

dzieki panowie jutro posprawdzam co i jak



Awatar użytkownika
$iwy
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 457
Rejestracja: pt kwie 13, 2007 17:36
Lokalizacja: Prudnik (Opolskie)

Post autor: $iwy » pt mar 05, 2010 08:16

Pewnie masz zbyt gęsty olej zalany.Jak kupiłem mk3 miałem to samo.Zalałem 75w90 Mobila i było wszystko ok.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 166 gości