Problem z zapaleniem immo.

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Much
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 30
Rejestracja: ndz sie 09, 2009 11:22
Lokalizacja: Toporzysko
Kontakt:

Problem z zapaleniem immo.

Post autor: Much » czw mar 04, 2010 13:28

Mam problem. Rocznik samochodu 1989 silnik AHF. Mianowicie wymieniłem diody smd w podświetleniu licznika. Podpinałem licznik tak jak tutaj na forum pisało 1 20 23 piny plusowe i 9 24 minusowe. wszystko poszło sprawnie lecz do czasu podłączenia licznika do samochodu. Jak go podpiąłem to zaczęło mi mrugać immo i świece żarowe nie wiem czemu poprzednim razem robiłem to samo i działało normalnie.... Czy ktoś ma jakiś pomysł co to może być? VAGA bd miał dopiero po jutrze.


www.blackleaf.co
Your fun is only limited by your imagination ;)

Shmatan
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 6972
Rejestracja: sob sie 01, 2009 22:06
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Post autor: Shmatan » czw mar 04, 2010 13:34

Jakiś bład - przypuszczalnie rozkodowany immo (skoro miga jego kontrolka). Trzeba zczytać pin, i zakodować kluczyki



Much
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 30
Rejestracja: ndz sie 09, 2009 11:22
Lokalizacja: Toporzysko
Kontakt:

Post autor: Much » czw mar 04, 2010 16:11

A gdzie będzie immo w liczniku czy w stacyjce? Albo chociaż po czym to poznać? rocznik 89 i wersja gti tdi z mfa


www.blackleaf.co
Your fun is only limited by your imagination ;)

Awatar użytkownika
W_I_T_E_K
...
...
Posty: 461
Rejestracja: czw lip 24, 2008 22:02
Lokalizacja: Kujawsko-pomorskie
Kontakt:

Post autor: W_I_T_E_K » czw mar 04, 2010 16:13

Much pisze:A gdzie będzie immo w liczniku czy w stacyjce?
W liczniku.
Much pisze:rocznik 89
:bajer: :bajer: :goof:

Jak podpinasz zegary na stole to immo ci rozkoduje kluczyki.
Musisz jeszcze raz zaadaptować wszystkie kluczyki .

Znane z autopsji.
Też miałem stracha.
Ostatnio zmieniony czw mar 04, 2010 16:16 przez W_I_T_E_K, łącznie zmieniany 2 razy.



Much
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 30
Rejestracja: ndz sie 09, 2009 11:22
Lokalizacja: Toporzysko
Kontakt:

Post autor: Much » czw mar 04, 2010 16:17

Jak to mam zrobić? Tylko VAGiem się da tak? Czy jest może na forum jakiś poradnik jakbyś miał pod ręką żeby zarzucić linka?


www.blackleaf.co
Your fun is only limited by your imagination ;)

Awatar użytkownika
W_I_T_E_K
...
...
Posty: 461
Rejestracja: czw lip 24, 2008 22:02
Lokalizacja: Kujawsko-pomorskie
Kontakt:

Post autor: W_I_T_E_K » czw mar 04, 2010 16:20

Po pierwsze to musisz mieć PIN immo . Jak nie masz PINu to musisz go z czytać kablem VAG TACHO . Dopiero jak masz pin to możesz dokodować klucze vagiem.

PROCEDURA ADAPTACJI KLUCZYKÓW DLA SAMOCHODU VW


Każdy nowy kluczyk służący do zapalania samochodu posiadającego immobilizer musi przejść procedurę adaptacji, czyli zarejestrowania w sterowniku immobilizera. Również w przypadku wymiany sterownika immobilizera niezbędnym jest przeprowadzenie tej procedury dla wszystkich kluczyków.


Procedura adaptacji kluczyków:
wkładamy prawidłowy kluczyk do stacyjki (taki, którym można uruchomić silnik) i włączamy zapłon,
w programie wybieramy opcję [Immobilizer],
jeśli nie nastąpiło połączenie, oznacza to że immobilizer obsługiwany jest przez sterownik liczników, więc należy wybrać opcję [Liczniki (inspekcje)],
następnie z opcji wybieramy [Logowanie],
jako kod wpisujemy numer zaczynający się od 0 i następnych 4 cyfr, które znajdują się na blaszce dołączonej do kluczyków. Jeśli te 4 cyfry nie są dostępne można posłużyć się numerem identyfikacyjnym sterownika (u dołu ekranu programu DeltaScan) i za jego pomocą wpisać brakujące 4 cyfry potrzebne do procedury logowania.
po przyjęciu kodu w procedurze logowania, wybieramy opcję [Adaptacje],
podajemy 21 jako numer kanału adaptacji i wciskamy przycisk {Przejdź do kanału},
w polu Aktualna wartość adaptacji pojawi się cyfra określająca ilość kluczyków obecnie obsługiwanych przez sterownik,
chcąc zmienić tą wartość, w polu Nowa wartość adaptacji wpisujemy cyfrę oznaczającą ilość wszystkich kluczyków (ale nie więcej niż 8), którymi będziemy mogli uruchomić samochód,
sprawdzamy poprawność wpisanej wartości przez wciśnięcie przycisku {Test wartości},
jeśli po przeprowadzeniu testu, w polu Aktualna wartość adaptacji pojawi się nowa wartość, oznacza to, że wartość jest poprawna i można ją na stałe zapisać w pamięci sterownika - przycisk {Zapis wartości},
po zapisaniu nowej wartości w pamięci sterownika, kluczyk który znajduje się w stacyjce został już zarejestrowany w sterowniku,
następnie należy wyłączyć zapłon i zmienić kluczyk na następny, który ma być zarejestrowany w sterowniku,
kluczyk można wymienić na następny dopiero wtedy gdy lampka kontrolna immobilizera zgaśnie,
należy umieścić po kolei wszystkie kluczyki, które mają być zarejestrowane w sterowniku. Jest na to przewidziany czas 30 s. liczony tylko wtedy gdy jest włączony zapłon.
Przyciskiem {Wyjdź} kończymy komunikację ze sterownikiem.
Uwagi.
procedura adaptacji kluczyków może być automatycznie przerwana gdy:
przekroczony zostanie czas 30 s.
zostanie osiągnięta ilość kluczyków wprowadzona w kanale 21 adaptacji,
do stacyjki zostanie włożony ten sam kluczyk dwukrotnie,
na zakończenie procedury adaptacji kluczyków należy sprawdzić, czy w pamięci sterownika nie zostały zarejestrowane kody błędów - opcja [Odczyt kodów błędów].
Ostatnio zmieniony czw mar 04, 2010 16:22 przez W_I_T_E_K, łącznie zmieniany 1 raz.



Much
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 30
Rejestracja: ndz sie 09, 2009 11:22
Lokalizacja: Toporzysko
Kontakt:

Post autor: Much » czw mar 04, 2010 16:26

Rozumiem że innej możliwości na odczytanie PINu niema?


www.blackleaf.co
Your fun is only limited by your imagination ;)

Awatar użytkownika
W_I_T_E_K
...
...
Posty: 461
Rejestracja: czw lip 24, 2008 22:02
Lokalizacja: Kujawsko-pomorskie
Kontakt:

Post autor: W_I_T_E_K » czw mar 04, 2010 16:29

Much pisze:Rozumiem że innej możliwości na odczytanie PINu niema?
Możesz wylutować kość i z czytać eprom w programatorze. Jak nie ty, to jakiś magik w twojej okolicy zajmujący się takimi rzeczami.
Ostatnio zmieniony czw mar 04, 2010 16:30 przez W_I_T_E_K, łącznie zmieniany 1 raz.



Much
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 30
Rejestracja: ndz sie 09, 2009 11:22
Lokalizacja: Toporzysko
Kontakt:

Post autor: Much » czw mar 04, 2010 16:34

http://allegro.pl/item930792936_vag_kl_ ... f_vat.html

takim zestawem to odczytam?


www.blackleaf.co
Your fun is only limited by your imagination ;)

Awatar użytkownika
W_I_T_E_K
...
...
Posty: 461
Rejestracja: czw lip 24, 2008 22:02
Lokalizacja: Kujawsko-pomorskie
Kontakt:

Post autor: W_I_T_E_K » czw mar 04, 2010 16:37

Much pisze:http://allegro.pl/item930792936_vag_kl_ ... f_vat.html

takim zestawem to odczytam?
Nie.
Potrzebujesz vag tacho.
http://allegro.pl/item931403847_vag_tac ... cznik.html



Much
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 30
Rejestracja: ndz sie 09, 2009 11:22
Lokalizacja: Toporzysko
Kontakt:

Post autor: Much » czw mar 04, 2010 16:41

No to jestem udupiony :(


www.blackleaf.co
Your fun is only limited by your imagination ;)

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 299 gości