AJM- chip, co dalej?

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TDI. Chiptuning, turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy.

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

markhattan
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 35
Rejestracja: czw paź 22, 2009 01:08
Lokalizacja: WWA

AJM- chip, co dalej?

Post autor: markhattan » czw mar 04, 2010 01:45

No więc właśnie, po programie wypluło 145 z groszem i już niestety zaczyna brakować:) rozważam różne opcje, ale nie wiem jaką, najmniej kosztowną wybrać.. Prosiłbym o jakieś propozycje, zaznaczam że nie chce władować drugie co za samochód:) Myślałem o wymianie turbawki, ale strach cokolwiek używanego kupić...



To_mas
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 8027
Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: To_mas » czw mar 04, 2010 01:47

markhattan, wtryski, suszarka i kolejna zmiana softu :D
ewentualnie zmiany w IC oraz wydechu



markhattan
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 35
Rejestracja: czw paź 22, 2009 01:08
Lokalizacja: WWA

Post autor: markhattan » czw mar 04, 2010 01:58

pompki ok 1300, turbawka drugie tyle, a ic ile może kosztować? Plus jeszcze zestrojenie..( chyba że po robionym chipie korekta jest tańsza?) troche kasy jest... a ile bym na takim setupie wyciągnął? wtryski mocniejsze, turbo arl, i chłodziarka wieksza



Awatar użytkownika
Ceglarz
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 643
Rejestracja: pn lis 07, 2005 19:02
Lokalizacja: okolice Biłgoraja :)
Kontakt:

Post autor: Ceglarz » czw mar 04, 2010 11:12

Poszukaj dobrze... Kolega józko miał u siebie z nowym turbem, coolerem i wydechem 175KM i 360Nm na seryjnych pompkach.
Korekta jest tańsza, ale tylko u tunera który Ci już dłubał auto, bo dla innego to jeden kij czy to pierwszy raz czy korekta pod nowe graty i tak musi to samo robić.


Mówi rdza do rdzy: POLONEZA czas zacząć... [img]http://foolstown.com/sm/ura1.gif[/img]

Awatar użytkownika
homsky
VW Baron
VW Baron
Posty: 3307
Rejestracja: pt lis 11, 2005 20:03
Lokalizacja: Nowa Ruda

Post autor: homsky » czw mar 04, 2010 16:21

markhattan pisze:po programie wypluło 145 z groszem i już niestety zaczyna brakować:)
W tej chwili ograniczeniem u ciebie jest turbo które pewnie pompuje 1.25bar i więcej nie ma co z niego cisnąć , a więc pierwsza rzecz to zmiana turbiny na GT1749VA lub VB , na tym można zrobić około 160PS , aby pójść wyżej trzeba zainwestować w wydajniejszy IC , pompek nie ma co ruszać bo dadzą rade na wyższe moce.


[url=http://www.motostat.pl/vehicle-stats/20938][img]http://www.motostat.pl/user_images/20938/icon5.png[/img][/url]

Awatar użytkownika
Cinek
_
_
Posty: 1738
Rejestracja: ndz lis 28, 2004 14:52
Lokalizacja: Bytom
Kontakt:

Post autor: Cinek » sob mar 06, 2010 00:13

homsky pisze:pompek nie ma co ruszać bo dadzą rade na wyższe moce
to tak już nie bardzo. zależy jakie są wsadzone, bo ze 3 rodzaje montowali. u mnie na najmocniejszych 160/350 to był max co dało rade na przelotowym wydechu i fmic
poza tym jak autor chce najmniej kosztową zabawe, to proponuje cieszyć sie tym co jest, bo wyższe moce to większe wydatki


viewtopic.php?f=86&t=432970 końca nie ma nigdy...

Awatar użytkownika
TuneFORCE
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 465
Rejestracja: pt lis 14, 2008 10:51
Lokalizacja: Trondheim
Kontakt:

Post autor: TuneFORCE » sob mar 06, 2010 01:25

Ja tam bym w AJMie nic więcej oprócz dobrego programu nie robił


Bilverksted i Trondheim - http://bilhobbyverksted.no/
Varebil til leie i Trondheim - https://varebiltilleje.no/

Awatar użytkownika
Cinek
_
_
Posty: 1738
Rejestracja: ndz lis 28, 2004 14:52
Lokalizacja: Bytom
Kontakt:

Post autor: Cinek » sob mar 06, 2010 09:00

ja mam AUY i jakos daje rade. trza po prostu motorownie sprawdzic porządnie przed zabawą


viewtopic.php?f=86&t=432970 końca nie ma nigdy...

markhattan
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 35
Rejestracja: czw paź 22, 2009 01:08
Lokalizacja: WWA

Post autor: markhattan » sob mar 06, 2010 16:34

wiadomo, że najtańszą opcją jest zostawienie tak jak jest:) ale w sumie tak jak u Jozko, 175KM i seryjne pomki dały radę. Turbo od ARL, nowy ICek i korekta programu to jeszcze nie tak ogromne koszty ale zawsze ostatecznie można wymienić kńcówki pompek jakby nie dało radę. Próbowałem znaleźć gdzieś ale nie udało mi się, ile można wyciągnąć z ajm-a na takim setupie o jakim mówie plus mocniejsze pompki?

Znalazłem na allegro turbawki takie, nieregenerowane w dobrej cenie. Sprzedawca twierdzi że w 100% sprawne, daje miesięczną gwarancję rozruchową. W zasadzie jakbym pojechał zamontować taką do Rogala to odrazu wyszłoby czy dmucha jak trzeba. Lepsza używka niż regenerowana?
Ostatnio zmieniony ndz mar 07, 2010 22:36 przez markhattan, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
jozko
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 54
Rejestracja: wt sie 01, 2006 08:39
Lokalizacja: Skarżysko/Kielce
Kontakt:

Post autor: jozko » pn mar 08, 2010 02:25

Wiec tak turbo od ARL 700zl fmic jak u mnie 500-600zl no i korekta. Wyszlo jak sam wiesz calkiem dobrze. Co do turbo nie ładowałbym sie w regenerowane. Mam jeszcze Al-ki ale czekaja na lepsze dni. NA ta pogode mocy wystarcza.


[b]był Vw Passat Variant B3 1.8 GT
był Vw Passat Variant B4 2.0 Highland
był Vw Passat Variant B4 2.8 Vr6
jest Vw Bora sedan 1.9 Tdi
[/b]

ODPOWIEDZ

Wróć do „TDI”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości