[MK2] Ubywajacy plyn chlodzacy
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
[MK2] Ubywajacy plyn chlodzacy
Witam,
Jakies 2 tygodnie temu kupilem butelke Dynagelu i dolalem do kresek, by bylo fool. Dzis zajrzalem pod maske i bylo 2-3cm ponizej poziomu, wiec wlalem reszte z butelki.
Czemu mi znika przez te okolo 2 tygodnie jakies 2-3cm to nie straszne, ale boje sie najgorszego, ze to moze byc uszczelka pod glowica
Moze dodam, ze jak go odpalam rano, to tuz po zapaleniu zazwyczaj przez pirwsze 2-3s chodzi on inaczej i wydaje dziwny odglos a po chwili juz normalnie. Przy powtornym zapalaniu juz bez tych efektow, jedynie tak ma po nocy - moze wina niskich temperatur.
Jakies 2 tygodnie temu kupilem butelke Dynagelu i dolalem do kresek, by bylo fool. Dzis zajrzalem pod maske i bylo 2-3cm ponizej poziomu, wiec wlalem reszte z butelki.
Czemu mi znika przez te okolo 2 tygodnie jakies 2-3cm to nie straszne, ale boje sie najgorszego, ze to moze byc uszczelka pod glowica
Moze dodam, ze jak go odpalam rano, to tuz po zapaleniu zazwyczaj przez pirwsze 2-3s chodzi on inaczej i wydaje dziwny odglos a po chwili juz normalnie. Przy powtornym zapalaniu juz bez tych efektow, jedynie tak ma po nocy - moze wina niskich temperatur.
- CzapCzap
- Gadatliwa bestia
- Posty: 830
- Rejestracja: wt mar 14, 2006 23:53
- Lokalizacja: Athlone
- Kontakt:
Re: [MK2] Ubywajacy plyn chlodzacy
A nie przybywa Ci oleju w silniku ?? moze jakis wyciek ?Goofi pisze:Witam,
Jakies 2 tygodnie temu kupilem butelke Dynagelu i dolalem do kresek, by bylo fool. Dzis zajrzalem pod maske i bylo 2-3cm ponizej poziomu, wiec wlalem reszte z butelki.
Czemu mi znika przez te okolo 2 tygodnie jakies 2-3cm to nie straszne, ale boje sie najgorszego, ze to moze byc uszczelka pod glowica
Moze dodam, ze jak go odpalam rano, to tuz po zapaleniu zazwyczaj przez pirwsze 2-3s chodzi on inaczej i wydaje dziwny odglos a po chwili juz normalnie. Przy powtornym zapalaniu juz bez tych efektow, jedynie tak ma po nocy - moze wina niskich temperatur.
CzapCzap: nie sadze, dolewalem troche go jakies 4 miesiace po wymianie, jutro zanim go odpale, to sprawdze poziom.
konik: od, podgrzeje go i zobacze co sie dzieje przy zbiorniczku.
Jeszcze patrzylem czy plyn w zbiorniczku nie jest zabrudzony, ale wyglada ok, ma zielony kolor, jak oryginallu chyba, jutro jeszcze pomocze palce na zimnym i zobacze czy nie jest tlusty. Jakis czas temu zobczylem, ze mam zolta mazie pod korkiem, ale jezdrze na krotkich dystansach duzo (6,5km do pracy) i to pewnie jest z niedogrzewania silnika.
konik: od, podgrzeje go i zobacze co sie dzieje przy zbiorniczku.
Jeszcze patrzylem czy plyn w zbiorniczku nie jest zabrudzony, ale wyglada ok, ma zielony kolor, jak oryginallu chyba, jutro jeszcze pomocze palce na zimnym i zobacze czy nie jest tlusty. Jakis czas temu zobczylem, ze mam zolta mazie pod korkiem, ale jezdrze na krotkich dystansach duzo (6,5km do pracy) i to pewnie jest z niedogrzewania silnika.
- piotrek1313
- Użytkownik
- Posty: 447
- Rejestracja: sob lip 30, 2005 09:40
- Lokalizacja: Wrocław
o tej porze roku maź na korku sugeruje też jazdę na krótkich odcinkach i niegogrzanie silnika. Trzeba by zerknąć jak wygląda olej na bagnecie. Obecność mazi w tym miejscu jest już podejrzana. Jako , że ubytek nie jest wielki podejrzewam jakiś niewielki wyciek.el Kopyto pisze:Ta maź na korku sugeruje że płyn dostaje się do oleju. Obstawiam uszczelkę.
Re: [MK2] Ubywajacy plyn chlodzacy
To że przez 2-3s jest głośniejszy to normalne - klepią zawory zanim układy kasowania luzu zaworów napełnią się olejem. Tak samo maź pod korkiem to normalka w silnikach VW zimie.Goofi pisze:Witam,
Jakies 2 tygodnie temu kupilem butelke Dynagelu i dolalem do kresek, by bylo fool. Dzis zajrzalem pod maske i bylo 2-3cm ponizej poziomu, wiec wlalem reszte z butelki.
Czemu mi znika przez te okolo 2 tygodnie jakies 2-3cm to nie straszne, ale boje sie najgorszego, ze to moze byc uszczelka pod glowica
Moze dodam, ze jak go odpalam rano, to tuz po zapaleniu zazwyczaj przez pirwsze 2-3s chodzi on inaczej i wydaje dziwny odglos a po chwili juz normalnie. Przy powtornym zapalaniu juz bez tych efektow, jedynie tak ma po nocy - moze wina niskich temperatur.
Sprawdź olej - jeżeli nie jest matowy to wcale nie musi być uszczelka a nawet pewnie nie jest. Masz pewnie jakieś małe nieszczelności na wężach albo pompę wody do zrobienia - podłóż suchą tekturę pod auto i podczekaj do rana (na gorącym silniku nie zobaczysz nic bo tak mały wyciek zaraz opdaruje). I popatrz na plastikowy króciec do silnika (lubi pękać), na węże od spodu i poszukaj jakiejkolwiek kropelki... chyba tyle.
- piotrek1313
- Użytkownik
- Posty: 447
- Rejestracja: sob lip 30, 2005 09:40
- Lokalizacja: Wrocław
To ja sie rowniez zgodze co do tej mazi na korku - 99% ze to zima+krotkie dystanse
A ten ubytek 2-3cm/2tyg to mi nie wyglada na uszczelke pod glowica. No, ale nie widze wiec nie jestem na 100% pewnien. Pamietaj tylko, zeby przed ew zdjeciem glowicy sprawdzic dobrze kilka razy silnik dookola, zeby pozniej nie bylo ze wymieniles i problem dalej jest
A ten ubytek 2-3cm/2tyg to mi nie wyglada na uszczelke pod glowica. No, ale nie widze wiec nie jestem na 100% pewnien. Pamietaj tylko, zeby przed ew zdjeciem glowicy sprawdzic dobrze kilka razy silnik dookola, zeby pozniej nie bylo ze wymieniles i problem dalej jest
- piotrek1313
- Użytkownik
- Posty: 447
- Rejestracja: sob lip 30, 2005 09:40
- Lokalizacja: Wrocław
AAA, polecam ci goraco http://vw2.info/vwforum/kody/dwojka.html - sprawdzanie wyciekow metoda fluorescencji Fajna sprawa Co do proszku, to nie wiem gdzie mozna go kupic, a diodki to w lepszym elektronicznym powinienes dostac
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 329 gości