Problem z 1.8pf mk2 gti

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » wt mar 02, 2010 19:57

Rybson, upewnij sie co odłącza, na pewno nie halla.
Jeśli pomaga odłączenie przepływki - to jest zwalona, do sprawdzenia w każdym razie i objawy pasują do niej. Opisy sprawdzania na forum


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
sas_gti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5063
Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: sas_gti » wt mar 02, 2010 20:12

mechanik nie wie co to czujnik halla?



Rybson
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 94
Rejestracja: pt mar 06, 2009 11:25
Lokalizacja: Siedlce

Post autor: Rybson » śr mar 03, 2010 14:18

sas_gti chodziło mi o to, że po odłączeniu czujnika temperatury cieczy jest ok, nie muszę czekać aż ostygnie tylko od razu pali a więc czujnik halla nie ma tu nic do rzeczy.

[ Dodano: 03 Mar 2010 13:31 ]
Paweł Marek sprawdzę to przepływkę i dam znać czy to, to... Ale przyznam że już powoli tracę nadzieje...


"Fire & Ice"

finni
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 79
Rejestracja: czw lip 24, 2008 10:24
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Kontakt:

Post autor: finni » śr mar 03, 2010 15:39

Witam,
Mój problem był podobny, problem tylko był w tym że dawka paliwa była za duża a nie za mała. Winny był przepływomierz, a konkretnie jego ustawienie na śrubie, o której pisze Paweł Marek. Skład mieszanki był rozregulowany.

Moje tematy:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=199969
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=205728

Szukałem a wina leżała w rozregulowanym przepływomierzu. Mechanik z urządzaniem do badania składu spalin naprawił problem.



jeryk10
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2745
Rejestracja: śr maja 27, 2009 22:31
Lokalizacja: pomorskie

Post autor: jeryk10 » śr mar 03, 2010 21:58

A ja bym proponowal sprawdzic sonde lambda Miernikiem oczywiscie a najlepiej odloczyc ja na jakas chwile i pojezdzic Moze tak byc ze sonda daje za bogata mieszanke i takie wlasnie sa zachowania silnika Mozna tez odloczyc czyjnik od ssania niebieski zanim odloczysz sonde i tez pojezdzi z odloczonym czyjnikiem zobaczysz jaka bedzie reakcja pracy silnika Stawiam na sonde ale zlosliwosc zeczy martwych jest obszerna pokobinuj



Rybson
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 94
Rejestracja: pt mar 06, 2009 11:25
Lokalizacja: Siedlce

Post autor: Rybson » czw mar 04, 2010 09:52

Wielkie dzięki panowie dzisiaj popróbuje i dam znać czy doszedłem co to za ustrojstwo :grin:

[ Dodano: 06 Mar 2010 13:47 ]
No i okazało się, że sonda dawała za bogatą mieszankę.. Odłączyłem ją i samochodzik smiga:) tylko jak postoi i go odpale to za pierwszym razem gaśnie ale za drugim już jest ok mam pytanko a mianowicie:
czy można jeżdzić z odłączoną sonda?? Bo wtedy chodzi w trybie awaryjnym, czy nie będzie żadnych skutków ubocznych?


"Fire & Ice"

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 80 gości