O swapie Pierburga 2E2 na WEBERA z Fiata 125p + ankieta :)
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- mmmarcinnn1987
- Mały gagatek
- Posty: 129
- Rejestracja: wt mar 02, 2010 22:45
- Lokalizacja: Siedlce
- Kontakt:
Witam wszystkich WEBEROWICZOW. Czytam to forum i jestem pewien ze tez bede zmienial swojego Pierdziburga na Webera. Problem polega na tym ze za nic w swiecie nie moge dostac 10mm grubosci kawalka aluminiu, tekstolitu z reszta tez nie Czy jest ktos kto jest w stanie zalatwic aluminium na kryze, a najlepiej ja wykonac? Oczywiscie nic za darmo. Mam gaznixa 2e2, silnik EZ.
Ostatnio zmieniony wt mar 02, 2010 22:59 przez mmmarcinnn1987, łącznie zmieniany 1 raz.
Genesis72, Kolego u mnie linka gazu jest zlaczona z oryginalna za pomoca takiego ucisku.
Poszukaj ze dwie strony wstecz ro znajdziesz, a reszta linki pochodzi normalnie od poloneza ta nakladka na ta kulke przy gazniku. To byla linka taka krotka podajze od poloneza na wtrysku za nowke w sklepie dalem 15zl ucialem tam gdzie potrzebowalem zlozylem do kupy i lepszego rozwiazania nie widze : p
No a zeby szlo ciagnac ta linke to z aluminium 3mm wycialem cos w ksztalcie Y i przykrecilem do pokrywy zaworow tam linke i smiga;)
[ Dodano: 02 Mar 2010 22:09 ]
zazwyczaj przy przebiegu tak 250 tys lubi pasc no ale czesciej tez sie moze zdarzyc;)
Poszukaj ze dwie strony wstecz ro znajdziesz, a reszta linki pochodzi normalnie od poloneza ta nakladka na ta kulke przy gazniku. To byla linka taka krotka podajze od poloneza na wtrysku za nowke w sklepie dalem 15zl ucialem tam gdzie potrzebowalem zlozylem do kupy i lepszego rozwiazania nie widze : p
No a zeby szlo ciagnac ta linke to z aluminium 3mm wycialem cos w ksztalcie Y i przykrecilem do pokrywy zaworow tam linke i smiga;)
[ Dodano: 02 Mar 2010 22:09 ]
Kolego sprawdz moze jeszcze sonde lampda jesli u siebie masz.Piter navi pisze:Dzięki jutro zerkne, w sumie zrobiło się to z dnia na dzień ,ale jak wyciągne ssanie to mogę ruszyć i nie zgaśnie (czy dysze paliwa z przodu i z tyłu też wykręcić I i II przelot?),na tym regenerowanym gaźniku zrobiłem może z 500km dopiero (kupiony w http://eter-mot.abc24.pl/default.asp?ka ... pro=347803 ) oczywiście na gazie śmiga superSiNi pisze:Piter navi, jak napisałeś dysze do sprawdzenia/przeczyszczenia. Jak nie pomoże to sprawdź poziom paliwa w komorze pływakowej, bo może się przestawił :/.
zazwyczaj przy przebiegu tak 250 tys lubi pasc no ale czesciej tez sie moze zdarzyc;)
viewtopic.php?p=2433766#2433766" onclick="window.open(this.href);return false; <-- i po swapie ;D
Moze ma ktos do sprzedania kryze
Jak moze byc najciensza blacha pod kryze
Aby taki kupic kawalem aluminium o grubosci 15mm musze zamowic w sklepie
Moze ma ktos gotowa taka kryze
Jak moze byc najciensza blacha pod kryze
Aby taki kupic kawalem aluminium o grubosci 15mm musze zamowic w sklepie
Moze ma ktos gotowa taka kryze
Ostatnio zmieniony śr mar 03, 2010 09:50 przez Genesis72, łącznie zmieniany 2 razy.
-
- Mały gagatek
- Posty: 95
- Rejestracja: pt paź 10, 2008 21:44
- Lokalizacja: VW-wa
Niebvło sondy w tym modelu (przynajmniej u mnie)pancur0 pisze:Genesis72, Kolego u mnie linka gazu jest zlaczona z oryginalna za pomoca takiego ucisku.
Poszukaj ze dwie strony wstecz ro znajdziesz, a reszta linki pochodzi normalnie od poloneza ta nakladka na ta kulke przy gazniku. To byla linka taka krotka podajze od poloneza na wtrysku za nowke w sklepie dalem 15zl ucialem tam gdzie potrzebowalem zlozylem do kupy i lepszego rozwiazania nie widze : p
No a zeby szlo ciagnac ta linke to z aluminium 3mm wycialem cos w ksztalcie Y i przykrecilem do pokrywy zaworow tam linke i smiga;)
[ Dodano: 02 Mar 2010 22:09 ]Kolego sprawdz moze jeszcze sonde lampda jesli u siebie masz.Piter navi pisze:Dzięki jutro zerkne, w sumie zrobiło się to z dnia na dzień ,ale jak wyciągne ssanie to mogę ruszyć i nie zgaśnie (czy dysze paliwa z przodu i z tyłu też wykręcić I i II przelot?),na tym regenerowanym gaźniku zrobiłem może z 500km dopiero (kupiony w http://eter-mot.abc24.pl/default.asp?ka ... pro=347803 ) oczywiście na gazie śmiga superSiNi pisze:Piter navi, jak napisałeś dysze do sprawdzenia/przeczyszczenia. Jak nie pomoże to sprawdź poziom paliwa w komorze pływakowej, bo może się przestawił :/.
zazwyczaj przy przebiegu tak 250 tys lubi pasc no ale czesciej tez sie moze zdarzyc;)
- mmmarcinnn1987
- Mały gagatek
- Posty: 129
- Rejestracja: wt mar 02, 2010 22:45
- Lokalizacja: Siedlce
- Kontakt:
Genesis72 pisze: Aby taki kupic kawalem aluminium o grubosci 15mm musze zamowic w sklepie
Moze ma ktos gotowa taka kryze
Ja obdzwoniłem wszystkie firmy, sklepy w Siedlcach, bylem na wszystkich okolicznych szrotach, skupach metali kolorowych i Nie wiem skąd ja wezmę materiał na tą kryzę. Nawet kawałka tekstolitu nie moglem znaleźć, miły pan zaproponował mi płytę całą 1m x1m która ważyła by ok 15 kg i 55 zł za kg
- mmmarcinnn1987
- Mały gagatek
- Posty: 129
- Rejestracja: wt mar 02, 2010 22:45
- Lokalizacja: Siedlce
- Kontakt:
Z tego co widze to podkladka ktora przychodzi do gaznika weber, przykrywa
sruby mocujace podkladke na kolektorze ssacym
Podkladka z gaznika jest chuba szersza i dluzsza nic podkladka z gaznika
Jezeli tak, to by mozna w brubszej podkladce z fiata wywiercic dodatkowe dziury na kolektor z golfa
Prosze mnie poprawic
[ Dodano: 03 Mar 2010 19:29 ]
Niestety jest odwrotnie )
sruby mocujace podkladke na kolektorze ssacym
Podkladka z gaznika jest chuba szersza i dluzsza nic podkladka z gaznika
Jezeli tak, to by mozna w brubszej podkladce z fiata wywiercic dodatkowe dziury na kolektor z golfa
Prosze mnie poprawic
[ Dodano: 03 Mar 2010 19:29 ]
Niestety jest odwrotnie )
- mmmarcinnn1987
- Mały gagatek
- Posty: 129
- Rejestracja: wt mar 02, 2010 22:45
- Lokalizacja: Siedlce
- Kontakt:
- mmmarcinnn1987
- Mały gagatek
- Posty: 129
- Rejestracja: wt mar 02, 2010 22:45
- Lokalizacja: Siedlce
- Kontakt:
- mmmarcinnn1987
- Mały gagatek
- Posty: 129
- Rejestracja: wt mar 02, 2010 22:45
- Lokalizacja: Siedlce
- Kontakt:
Paliwko pewnie by sie gotowalo, kryza jednak troche izoluje. Czy tekstolit wytrzyma temperature jaka panuje w okolicach gaznika? Przypomne ze maksymalna temperatura pracy w jakiej tekstolit nie traci swoich wlasciwosci, nie odksztalca sie itd to 120 st, mozna go chwilowo przegrzac do 180 st ale tylko chwilowo.MaRo1705 pisze:, moze i by sie udalo w co watpie
Spokojnie wytrzyma. Przecież kolektor ssący nie osiąga bardzo wysokich temperatur, na dodatek jest grzany by za zimny nie był - jeżyk i kanał wodny idący do głowicy, a woda Ci w normalnej pracy nie przekracza 100 stopni. Jeżeli nawet osiągnie 130 to i tak ta temperaturka nie będzie oddziaływać na kryzę, a będzie niższa minimum o 20 stopni, więc bez obaw.
Politycy są ludźmi nazbyt głupimi, aby można przewidywać ich postępki rozumowaniem - Stanisław Lem "Szpital Przemienienia"
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 335 gości