Dłubiemy i swapujemy 1.8T
Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP
- Rafalek114
- Forum Master
- Posty: 1119
- Rejestracja: wt lis 25, 2008 22:06
- Lokalizacja: Kedzierzyn-Kozle
- Kontakt:
rafik_xx pisze:da się jakoś inaczej rozróżnić te sprężarki niż po numerze z tabliczki? problem w tym że posiadam K03s i nie wiem którą bo odpadła tabliczka z numerami.
da sie ...tyle ze patrzac na to zdjecie jakos nie umiem dojsc do tego ...obudowe masz tak jak k03 052 , policz ile masz lopatek 4x2 czy 6x2
i pozniej ludzie mi wmawiaja ze sie nie da wiecej zrobic na k03sauto jak na razie jeździ na seryjnym programie, tamten soft co był na te 207hp się wydupczył, jeśli to coś wogole było można nazwać programem - wgrany gotowiec z innego auta, niestety takich specjalistów tez mamy w polsce.
[ Dodano: 25 Lut 2010 14:38 ]
nie znam modelu ,ale to byly te ktore mialy 300km w seriiTAZ pisze:W których volvo ta sprężarka byłą montowana ??
Ostatnio zmieniony czw lut 25, 2010 15:43 przez Rafalek114, łącznie zmieniany 1 raz.
WWW.DIGITUN.PL
2011 - Najmocniejsze 20vt w Polsce na me7.5 631km/725nm
2014 - golf 35 edition 20tfsi na k04 - 402km / 505 nm
2014 - Jedno z najmocniejszych 20vt w Europie 826 km / 867 nm
2011 - Najmocniejsze 20vt w Polsce na me7.5 631km/725nm
2014 - golf 35 edition 20tfsi na k04 - 402km / 505 nm
2014 - Jedno z najmocniejszych 20vt w Europie 826 km / 867 nm
- Chmielu
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2331
- Rejestracja: śr lip 06, 2005 10:38
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
To musiały być w takim razie S80 T6Rafalek114 pisze:nie znam modelu ,ale to byly te ktore mialy 300km w serii
Ostatnio zmieniony czw lut 25, 2010 16:34 przez Chmielu, łącznie zmieniany 1 raz.
Człowiek może bez końca patrzeć na dwie rzeczy. Na lewego cycka.... i na prawego.
Passat 1.8T - projekt K04
Passat 1.8T - projekt K04
- Rafalek114
- Forum Master
- Posty: 1119
- Rejestracja: wt lis 25, 2008 22:06
- Lokalizacja: Kedzierzyn-Kozle
- Kontakt:
rafik_xx pisze:4x2, poszukam jakie oznaczenie miały silniki octavii rs 180hp, po tym chyba najszybciej dojdę
nie musisz szukac to jest k03-052 ... porob reszte rzeczy i jedz to wystroic do kogos normalnego...uderz do mojego przedmowcy lub Krzyska "GTO"
[ Dodano: 25 Lut 2010 17:29 ]
Fotki TD 04-18T
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pel ... 3bd7a.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pel ... e7bb3.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pel ... 2a582.html
WWW.DIGITUN.PL
2011 - Najmocniejsze 20vt w Polsce na me7.5 631km/725nm
2014 - golf 35 edition 20tfsi na k04 - 402km / 505 nm
2014 - Jedno z najmocniejszych 20vt w Europie 826 km / 867 nm
2011 - Najmocniejsze 20vt w Polsce na me7.5 631km/725nm
2014 - golf 35 edition 20tfsi na k04 - 402km / 505 nm
2014 - Jedno z najmocniejszych 20vt w Europie 826 km / 867 nm
A może coś o silniku "AWT" dłubię coś takiego u siebie w aucie.
Z wtrysków mam do wyboru pod ręką albo te z AWT albo te z AGU
Do tego mam turbinkę K03S o ile się nie mylę z Audi 180ps.
Do tego FMIC z T5 i wydech przelotowy 2,5" z koncowym VR6
Z wtrysków mam do wyboru pod ręką albo te z AWT albo te z AGU
Do tego mam turbinkę K03S o ile się nie mylę z Audi 180ps.
Do tego FMIC z T5 i wydech przelotowy 2,5" z koncowym VR6
Ostatnio zmieniony wt mar 02, 2010 18:14 przez Rafit, łącznie zmieniany 1 raz.
- Rafalek114
- Forum Master
- Posty: 1119
- Rejestracja: wt lis 25, 2008 22:06
- Lokalizacja: Kedzierzyn-Kozle
- Kontakt:
z tego co mi wiadomo to wzdluzny ,a nie poprzeczny ,czyli jak pchasz do poprzecznego to caly osprzet do zmianyRafit pisze:A może coś o silniku "AWT"
te i te do dupy bo chyba 280cc jak sie nie myleRafit pisze:Z wtrysków mam do wyboru pod ręką albo te z AWT albo te z AGU
to tez wiele nie mowi bo jak k03-026 to rewelacji nie ma ,ale mocniejsza niz seryjne k03 np z AGURafit pisze:Do tego mam turbinkę K03S o ile się nie mylę z Audi 180ps.
jakiego z klima czy bez klimy ??Do tego FMIC z T5
WWW.DIGITUN.PL
2011 - Najmocniejsze 20vt w Polsce na me7.5 631km/725nm
2014 - golf 35 edition 20tfsi na k04 - 402km / 505 nm
2014 - Jedno z najmocniejszych 20vt w Europie 826 km / 867 nm
2011 - Najmocniejsze 20vt w Polsce na me7.5 631km/725nm
2014 - golf 35 edition 20tfsi na k04 - 402km / 505 nm
2014 - Jedno z najmocniejszych 20vt w Europie 826 km / 867 nm
- Rafalek114
- Forum Master
- Posty: 1119
- Rejestracja: wt lis 25, 2008 22:06
- Lokalizacja: Kedzierzyn-Kozle
- Kontakt:
Bardzo mocno masz napiety dolot od t do ic ...przedziel go jeszcze jakas zlaczka bo bedzie ci sie wyczepial z tych gum...i przy przepustnicy jeszcze tez bym troche poprawil ,ale to tylko moje teorie
ps szkoda ze nie masz ic z t5 bez klimy ,bylby wiele wydajniejszy (jest sporo grubszy)
ps szkoda ze nie masz ic z t5 bez klimy ,bylby wiele wydajniejszy (jest sporo grubszy)
Ostatnio zmieniony sob mar 06, 2010 02:46 przez Rafalek114, łącznie zmieniany 2 razy.
WWW.DIGITUN.PL
2011 - Najmocniejsze 20vt w Polsce na me7.5 631km/725nm
2014 - golf 35 edition 20tfsi na k04 - 402km / 505 nm
2014 - Jedno z najmocniejszych 20vt w Europie 826 km / 867 nm
2011 - Najmocniejsze 20vt w Polsce na me7.5 631km/725nm
2014 - golf 35 edition 20tfsi na k04 - 402km / 505 nm
2014 - Jedno z najmocniejszych 20vt w Europie 826 km / 867 nm
Witam.
Ktoś sprawdzał na własnej skórze jak się sprawuje przerobione turbo od Karambola ? Jakieś sprawdzone opinie ?
http://moto.allegro.pl/item942419501_tu ... a_k04.html
Spotkałem się z opinią że starcza do 230KM. Tak się zastanawiam czy dobrze myślę.
Tzn. ja to tak rozumię że oddaje swoje turbo z Golfa IV 1.8t 150PS, płacę za regenerację/modyfikację 500 zł-tyle było przynajmniej ostatnio ("nowa" 1300zł), wsadzam, daje wtryski 320cc, pompa da rade do 250PS, stroje i mam 230PS do codziennej bez fuckup-owej jazdy. No i IC. Czy jest jakaś możliwość nie zakładania frontowego IC do takiej mocy ? Pytam bo zastanawiam się nad najtańszym rozwiązaniem, a to już jest trochę grzebania z IC. Szkoda że nie da się zastosować takiego rozwiązania jak z Turbo typu P&P. Przy takim etapie modyfikacji chyba właśnie zrobienie IC jest najkosztowniejszym zabiegiem. I to nawet jak sam to sobie zrobie w garażu.
Ktoś sprawdzał na własnej skórze jak się sprawuje przerobione turbo od Karambola ? Jakieś sprawdzone opinie ?
http://moto.allegro.pl/item942419501_tu ... a_k04.html
Spotkałem się z opinią że starcza do 230KM. Tak się zastanawiam czy dobrze myślę.
Tzn. ja to tak rozumię że oddaje swoje turbo z Golfa IV 1.8t 150PS, płacę za regenerację/modyfikację 500 zł-tyle było przynajmniej ostatnio ("nowa" 1300zł), wsadzam, daje wtryski 320cc, pompa da rade do 250PS, stroje i mam 230PS do codziennej bez fuckup-owej jazdy. No i IC. Czy jest jakaś możliwość nie zakładania frontowego IC do takiej mocy ? Pytam bo zastanawiam się nad najtańszym rozwiązaniem, a to już jest trochę grzebania z IC. Szkoda że nie da się zastosować takiego rozwiązania jak z Turbo typu P&P. Przy takim etapie modyfikacji chyba właśnie zrobienie IC jest najkosztowniejszym zabiegiem. I to nawet jak sam to sobie zrobie w garażu.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 38 gości