[Elektryka] Trzy wtyczki: SZARA, NIEBIESKA. ZIELONA

Forum techniczne związane z silnikami 1.8T / 20V

Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Rafit
Forum Master
Forum Master
Posty: 1133
Rejestracja: śr kwie 27, 2005 15:29
Kontakt:

[Elektryka] Trzy wtyczki: SZARA, NIEBIESKA. ZIELONA

Post autor: Rafit » wt mar 02, 2010 17:28

Szybkie pytanie :-)

AEB 1.8T 20v

Idą sobie 3 wtyczki 3 pinowe: SZARA, NIEBIESKA, ZIELONA
(Jest na nich napis SIEMENS)

Gdzie to powinno być przykręcone na końcach?
Obrazek
:bajer:
Ostatnio zmieniony wt mar 02, 2010 17:30 przez Rafit, łącznie zmieniany 1 raz.



grubsor
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 16
Rejestracja: ndz mar 22, 2009 11:44
Lokalizacja: wwa

Post autor: grubsor » wt mar 02, 2010 18:57

wydaje mi sie ze to sa czujniki stukowego.



Rafit
Forum Master
Forum Master
Posty: 1133
Rejestracja: śr kwie 27, 2005 15:29
Kontakt:

Post autor: Rafit » wt mar 02, 2010 18:57

grubsor, mi chodzi bardziej o to gdzie to ma być przykręcone niż co to jest :bajer:
Bo tak to są te stukowe
Ostatnio zmieniony wt mar 02, 2010 19:00 przez Rafit, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
TAZ
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 6292
Rejestracja: pn sie 23, 2004 21:35
Lokalizacja: PRL- Świętokrzyskie
Kontakt:

Post autor: TAZ » wt mar 02, 2010 19:03

Jak trzy kostki to dwa stukowe i czujnik położenia wału. Stukowe przykręcasz do bloku pod kolektorem ssącym. Miejsca raczej szybko znajdziesz bo nie są zardzewiałe :grin: W razie czego mogę dać foto jak to u mnie wygląda.



Rafit
Forum Master
Forum Master
Posty: 1133
Rejestracja: śr kwie 27, 2005 15:29
Kontakt:

Post autor: Rafit » wt mar 02, 2010 19:04

Szara mam akurat przykręcona. Głównie chodzi mi o miejsce zielonej i niebieskiej :-)
Nie ma różnicy, który gdzie wkręcę z tych dwóch?
Ostatnio zmieniony wt mar 02, 2010 19:05 przez Rafit, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
TAZ
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 6292
Rejestracja: pn sie 23, 2004 21:35
Lokalizacja: PRL- Świętokrzyskie
Kontakt:

Post autor: TAZ » wt mar 02, 2010 19:06

Jutro zrobię ci foto bo chyba nie znajdę ale to foto kolegi lakierasa i widać pod kolektorem ssącym dwie jasne śruby. To właśnie one trzymają te czujniki.
http://img709.imageshack.us/img709/7450/s73r1928.jpg



Rafit
Forum Master
Forum Master
Posty: 1133
Rejestracja: śr kwie 27, 2005 15:29
Kontakt:

Post autor: Rafit » wt mar 02, 2010 19:07

TAZ, ok to już wszystko jasne :bigok:
Tak właśnie przypuszczałem, tylko chciałem się upewnić.
Nie ma różnicy, który gdzie wkręcę?
Ostatnio zmieniony wt mar 02, 2010 19:08 przez Rafit, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
TAZ
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 6292
Rejestracja: pn sie 23, 2004 21:35
Lokalizacja: PRL- Świętokrzyskie
Kontakt:

Post autor: TAZ » wt mar 02, 2010 19:40

Zależy jak je masz przymocowane w szynie. U mnie jest tak, że w szynie lewy to lewy, a prawy to prawy patrząc z przodu silnika. W ABFie mam je chyba zamienione miejscami ale auto błędów nie rzuca. W AGU mam lewy i prawy i tak trzeba je wpiąć w szynę.



Rafit
Forum Master
Forum Master
Posty: 1133
Rejestracja: śr kwie 27, 2005 15:29
Kontakt:

Post autor: Rafit » wt mar 02, 2010 23:12

TAZ, no tu chyba będzie tak (patrząc na foto od ciebie), z dłuższym kablem z lewej, z krótszym z prawej?



ODPOWIEDZ

Wróć do „1.8T i 20V”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 20 gości