problem z odpaleniem TD

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Gódek
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 33
Rejestracja: wt lut 02, 2010 18:20
Lokalizacja: Biskupiec reszelski
Kontakt:

Post autor: Gódek » pn mar 01, 2010 18:27

naszczescie to tylko 2 swiece byly palniete i dla tego nie chodził pojezdzilem sobie juz i wszystko ok ale mam jeszcze jedno pytanie po zmienieniu pompy gdy daje na maxa pedal gazu to ma duzo wieksze obroty niz na starej pompie nie wiem dokladnie ile bo nie chodzi mi obrotomojrz bo mam alternator od beziniaka . no i jak daje gazu tak do polowy moze dalej to nad przelewem jest taka srobka i z dziurka a nan niej gumka jest z takim wezykiem malutkim j tamtedy ropa mi tryska troche :/ co to moze byc czy pompa inna wczesniej nie bylo takiego czegos w niej byla dzora wienc wkrecilem od starej pompy a roznia sie tylko tym pompy ze ta co teraz jest ma silownik taki od gazu a ta stara zepsota nie :/ prosze o jakies wypowiedzi . z góry dziekuje


Samochód jest Bogiem
Prędkość nałogiem
Tuning zabawą
Car Audio Podstawa ;]

Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14205
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » pn mar 01, 2010 18:43

Gódek pisze:gumka jest z takim wezykiem malutkim j tamtedy ropa mi tryska troche
Podejrzewam,że chodzi Ci o odpowietrznik LDA
Obrazek
Jeśli tak,to pompa do uszczelnienie,bo w przeciwnym razie będziesz gubił paliwo i LDA nie będzie działało jak trzeba :bajer: ...


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Gódek
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 33
Rejestracja: wt lut 02, 2010 18:20
Lokalizacja: Biskupiec reszelski
Kontakt:

Post autor: Gódek » pn mar 01, 2010 18:56

przypomnialo mi sie piszac tu ze przekładalem to ze starj pompy do tej i wkrecilem palcami bylem teraz dokrecic i przegazowalem i nie tryska nic czy to mogla byc tego przyczyna ?????


Samochód jest Bogiem
Prędkość nałogiem
Tuning zabawą
Car Audio Podstawa ;]

Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14205
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » pn mar 01, 2010 19:05

Co przykręciłeś,bo teraz to już nie wiem o co biega :bajer: ?
Czy chodzi o to co zaznaczyłem na fotce?
Ostatnio zmieniony pn mar 01, 2010 19:05 przez Michał_1977, łącznie zmieniany 1 raz.


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Gódek
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 33
Rejestracja: wt lut 02, 2010 18:20
Lokalizacja: Biskupiec reszelski
Kontakt:

Post autor: Gódek » pn mar 01, 2010 19:09

tak to to przełozylem cała to srobke z ta gumka i teraz dopiero dokrecilem mogła to byc tego prtzyczyna ze tak paliwo tryskalo ?


Samochód jest Bogiem
Prędkość nałogiem
Tuning zabawą
Car Audio Podstawa ;]

Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14205
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » pn mar 01, 2010 19:19

Gódek, szczerze powiedziawszy to dziwię się,że przestało,bo to nic nie da...
Chodzi o to,że w LDA (tym grzybku) nie powinno w ogóle być paliwa.
Chcesz więcej szczegółów,to zajrzyj na 27str. mojego tematu :bajer: ...są tam fotki z uszczelniania LDA,bo też mi tam ciekło :grrr:


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Gódek
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 33
Rejestracja: wt lut 02, 2010 18:20
Lokalizacja: Biskupiec reszelski
Kontakt:

Post autor: Gódek » wt mar 02, 2010 18:02

Chcesz więcej szczegółów,to zajrzyj na 27str. mojego tematu .

nie moge znalesc tego a mogł by miktos powiedziec mniej wiencej jaki jest koszt uszczelnieniea tego czy to jest ta mebrana co sie znajduje w tym grzybku ?????


Samochód jest Bogiem
Prędkość nałogiem
Tuning zabawą
Car Audio Podstawa ;]

Awatar użytkownika
Bolekrsko
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 674
Rejestracja: ndz lut 04, 2007 11:18
Lokalizacja: Radomsko
Kontakt:

Post autor: Bolekrsko » wt mar 02, 2010 18:16

nie to nie ta membrana gumowa co w grzybku. to siedzi w gornej czesci pokrywy pompy. a jesli chcialbym uszczelniac pompe to polecam uszczelnic całą i miec spokoj z glowy i dodatkowo zrobic gov moda przy okazji :)


http://datingsidorsingel.com/" onclick="window.open(this.href);return false;

Gódek
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 33
Rejestracja: wt lut 02, 2010 18:20
Lokalizacja: Biskupiec reszelski
Kontakt:

Post autor: Gódek » wt mar 02, 2010 18:20

ale jak bym czcial tak uszczelnic tylko to to jakie to koszty moga byc a jakie jak calal ? a jeszcze ze tak zapytam to mozna tak jezdzic ???? nic powaznego sie nie stanie jak narazie bede tak jezdzil ????


Samochód jest Bogiem
Prędkość nałogiem
Tuning zabawą
Car Audio Podstawa ;]

Awatar użytkownika
Bolekrsko
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 674
Rejestracja: ndz lut 04, 2007 11:18
Lokalizacja: Radomsko
Kontakt:

Post autor: Bolekrsko » wt mar 02, 2010 18:22

koszty od 150 -250 no mozesz jezdzic, jak bedzie cos nietak to bedzie palil z 8 litra moze wiecej i bedzie mułem


http://datingsidorsingel.com/" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14205
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » wt mar 02, 2010 18:30

Jak nie możesz znaleźć?
Klikasz w zdjęcie :dol: i masz temat,później idziesz do str.27 :bigok:


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Gódek
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 33
Rejestracja: wt lut 02, 2010 18:20
Lokalizacja: Biskupiec reszelski
Kontakt:

Post autor: Gódek » wt mar 02, 2010 18:43

a sam dal bym rade uszczelnic to co mi tak poszcza i wytryskuje przy duzych obrotach z odpowietrznika ? a sam koszt tego naprawy jest tak duzy ???? i czy moze miteraz tak duzo palic ma kopyto i to nawet bardzo ale troche kopci przy duzuch obrotach ale mysle ze to moze kont wtrysku bo jeszcze nie był regolowany .


Samochód jest Bogiem
Prędkość nałogiem
Tuning zabawą
Car Audio Podstawa ;]

Awatar użytkownika
munior
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2307
Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: munior » wt mar 02, 2010 20:56

Gódek pisze:ma kopyto i to nawet bardzo ale troche kopci przy duzuch obrotach ale mysle ze to moze kont wtrysku bo jeszcze nie był regolowany .
A ja myslę że nie . Kopci ci dlatego że jak sam napisałeś
Gódek pisze:ma kopyto i to nawet bardzo
dawkę paliwa ktoś podkręcił a ciśnienia doładowania nie i to jest przyczyna kopcenia .O ile ci kopci przy stałej prędkości bo jak przy rozpędzaniu to raczej normalne.
Ostatnio zmieniony wt mar 02, 2010 21:09 przez munior, łącznie zmieniany 2 razy.


Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018

Gódek
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 33
Rejestracja: wt lut 02, 2010 18:20
Lokalizacja: Biskupiec reszelski
Kontakt:

Post autor: Gódek » śr mar 03, 2010 07:47

rano przy odpalaniu ale to chyba normalne i puzniej jak sie rozgrzeje tak jak wezme gazuje stojac tak od polowy gazu do konca to pojawia sie siwy dym ale troche tylko


Samochód jest Bogiem
Prędkość nałogiem
Tuning zabawą
Car Audio Podstawa ;]

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 235 gości