cofanie
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 557
- Rejestracja: śr lut 25, 2009 13:30
- Lokalizacja: okolice krakowa
- Auto: Passat b5 fl 2003r Kombi
- Silnik: AZM
cichy64, heh normalne
masz specjalną sprężynę co ma pomóc ci wyprostować auto to samo masz do przodu jak pojedziesz
powiem tyle że jest różny skręt/zasięg skrętu w autach z i bez wspomagania po to żeby ci nie wyrwalo kierownicy jak masz bez wspomagania masz mniejszy skręt
ps. udowodnione na passatach b3 identycznych jedne ze wspomaganiem drugie bez![helm :helm:](./images/smilies/helm.gif)
![Razz :P](./images/smilies/icon_razz.gif)
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
ps. udowodnione na passatach b3 identycznych jedne ze wspomaganiem drugie bez
![helm :helm:](./images/smilies/helm.gif)
passat b5 115KM AZM 2003r
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
Damian3942, piszesz głupoty.
cichy64, jedż na diagnostyke. Geometria i stan tuli metalowo gumowych przy ptrzednim wahaczu oraz przgubów kulowych do sprawdzenia, ale mozliwe ze jest ok.
cichy64, jedż na diagnostyke. Geometria i stan tuli metalowo gumowych przy ptrzednim wahaczu oraz przgubów kulowych do sprawdzenia, ale mozliwe ze jest ok.
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 364 gości