[mk2] podpiecie lamp usa i panela klimy

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
jakob
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 297
Rejestracja: ndz mar 22, 2009 17:34
Lokalizacja: bochnia
Kontakt:

[mk2] podpiecie lamp usa i panela klimy

Post autor: jakob » wt mar 02, 2010 11:04

Wpadly mi pewne fanty a mianowicie :
Lmpy usa :
Obrazek
Obrazek
panel klimy :
Obrazek
Obrazek
brzeczyk pasow z kontrolka :
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

w zwiazku z/w pare pytan podlaczal ktos cos takiego u siebie??
jesli tak prosilbym o jakis schemat lub jeszcze lepiej o zdjecia co jak i gdzie .



Awatar użytkownika
Lipek81
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4677
Rejestracja: czw gru 01, 2005 12:20
Lokalizacja: Pruszcz Gdański
Kontakt:

Post autor: Lipek81 » wt mar 02, 2010 12:27

Na tej ruskiej stronie masz schematy mkII do ściągnięcia, a tam na nich jest tego typu wyposażenie.

[ Dodano: Wto Mar 02, 2010 11:28 ]
Choć z drugiej strony, skoro pytasz o to, jak podłączyć lampy, to pewnie nie masz zbyt wielkiego doświadczenia z elektryką? Bo podłączenie lamp jest bardzo proste...


- naprawa, odnowa i budowa od podstaw wiązek elektrycznych (także clean look);
- swapy silników;
- inne nietypowe usługi elektryczne, których warsztaty nie robią, albo biorą za nie kupę kasy :D
BARDZO niskie ceny, staranne wykonanie - szczegóły priv.

Awatar użytkownika
jhosef
_
_
Posty: 9172
Rejestracja: czw lis 16, 2006 21:12
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: jhosef » wt mar 02, 2010 13:18

A czy przypadkiem do kontrolki pasów nie powinno być jakiegoś czujnika informującego "system", że ktoś siedzi na fotelu?



Awatar użytkownika
katerpi
_________________
_________________
Posty: 901
Rejestracja: wt gru 08, 2009 20:39
Lokalizacja: RZ/RLU

Post autor: katerpi » wt mar 02, 2010 13:21

jhosef pisze:A czy przypadkiem do kontrolki pasów nie powinno być jakiegoś czujnika informującego "system", że ktoś siedzi na fotelu?
a tego czujnika nie ma przypadkiem w zatrzasku pasa? :chytry: :helm: Nie zapniesz pasa to będzie Ci wyło aż Ci uszy spuchną :hmm:



Awatar użytkownika
jhosef
_
_
Posty: 9172
Rejestracja: czw lis 16, 2006 21:12
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: jhosef » wt mar 02, 2010 13:26

katerpi pisze:a tego czujnika nie ma przypadkiem w zatrzasku pasa? :chytry: :helm: Nie zapniesz pasa to będzie Ci wyło aż Ci uszy spuchną :hmm:
No tak, w zatrzasku jest czujnik zapięcia ale system musi wiedzieć czy ma wrzeszczeć. Przeciez nie będziesz zapinał pasa bezpieczeństwa pasażera jak nikt nie siedzi.



Jajcek
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 287
Rejestracja: ndz gru 21, 2008 17:39

Post autor: Jajcek » wt mar 02, 2010 13:39

jhosef pisze:
katerpi pisze:a tego czujnika nie ma przypadkiem w zatrzasku pasa? :chytry: :helm: Nie zapniesz pasa to będzie Ci wyło aż Ci uszy spuchną :hmm:
No tak, w zatrzasku jest czujnik zapięcia ale system musi wiedzieć czy ma wrzeszczeć. Przeciez nie będziesz zapinał pasa bezpieczeństwa pasażera jak nikt nie siedzi.
To tylko informuje o niezapiętym pasie kierowcy



Awatar użytkownika
jakob
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 297
Rejestracja: ndz mar 22, 2009 17:34
Lokalizacja: bochnia
Kontakt:

Post autor: jakob » wt mar 02, 2010 13:40

jhosef, ja mam kabel wychodzacy tylko z zatrzasku pasa kierowcy , pasazer nie ma takiej opcji bylem dzis i sprawdzilem jeszcze raz
Lipek81, moze i tak w eu wersji a us ma kable nie wkladki, czylk kazdy kabel trzeba podlaczyc do odpowiedniego miejsca. proste??



Awatar użytkownika
Lipek81
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4677
Rejestracja: czw gru 01, 2005 12:20
Lokalizacja: Pruszcz Gdański
Kontakt:

Post autor: Lipek81 » wt mar 02, 2010 14:03

jakob pisze:Lipek81, moze i tak w eu wersji a us ma kable nie wkladki, czylk kazdy kabel trzeba podlaczyc do odpowiedniego miejsca. proste??
- oczywiście, że proste - trzeba wyciąć wtykę w instalacji samochodu i połączyć przewody z tych wkładek w lampie US do kabli z wiązki. Co w tym trudnego? Widzisz przecież, po ścieżkach we wkładzie, gdzie szło zasilanie na daną żarówkę, z którego kabelka. Więc gołe kable podłączasz do odpowiednich wkładek na podstawie wkładu z lampy. Nie mam teraz przy sobie schematów, podałbym kolory, który przewód od czego, ale można przecież dojść bez schematów - po ścieżkach we wkładzie.


- naprawa, odnowa i budowa od podstaw wiązek elektrycznych (także clean look);
- swapy silników;
- inne nietypowe usługi elektryczne, których warsztaty nie robią, albo biorą za nie kupę kasy :D
BARDZO niskie ceny, staranne wykonanie - szczegóły priv.

Awatar użytkownika
jakob
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 297
Rejestracja: ndz mar 22, 2009 17:34
Lokalizacja: bochnia
Kontakt:

Post autor: jakob » wt mar 02, 2010 14:44

Lipek81, tez o tym pomyslalem.



bodzio_j
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3850
Rejestracja: sob lip 09, 2005 10:05
Lokalizacja: Skawina
Kontakt:

Post autor: bodzio_j » wt mar 02, 2010 15:26

jakob, A nie wystarczy przełozyć te oprawki które masz? Chyba, ze chcesz mieć podwójne stopy i postojówki. Wtedy kombinacja jest. Te lampy nie mają p/m
Ten wyjec to w oryginale wyje jak drzwi sa otwarte i kluczyk w stacyjce - upierdliwa rzecz :helm:



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 243 gości