Problemy z odpaleniem mk4 TDI
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- Psinka
- Nowicjusz
- Posty: 36
- Rejestracja: śr mar 15, 2006 03:30
- Lokalizacja: Leszno/Basingstoke
- Kontakt:
Problemy z odpaleniem mk4 TDI
Witam
Niedawno kupilem Golfa 4 TDI Z poczatku wszystko bylo ok palil na dotyk. Jednak tak po tygodniu mam problem z odpaleniem go np po 10 godzinnym postoju. Musze go krecic tak z 5 sec zanim zaskoczy, przy tym leci pelno bialego prawie dymu (mysle ze to nieprzepalona ropa). Dziwne jest to ze przy cieplym silniku tzn nawet jak nim pojade 1 min odpala na dotyk. Ostatni wymienilem w nim kompletny rozrzad. Czytalem ze moze to byc problem z katem wtrysku jednak na cieplym pali elegancko i z moca nie ma problemow.
Czy moga to byc swiece lub akumulator ? Czy mozna sobie z tym poradzic bez wizyty w serwisie (jestem w uk) ? Z gory dziekuje za pomoc
Niedawno kupilem Golfa 4 TDI Z poczatku wszystko bylo ok palil na dotyk. Jednak tak po tygodniu mam problem z odpaleniem go np po 10 godzinnym postoju. Musze go krecic tak z 5 sec zanim zaskoczy, przy tym leci pelno bialego prawie dymu (mysle ze to nieprzepalona ropa). Dziwne jest to ze przy cieplym silniku tzn nawet jak nim pojade 1 min odpala na dotyk. Ostatni wymienilem w nim kompletny rozrzad. Czytalem ze moze to byc problem z katem wtrysku jednak na cieplym pali elegancko i z moca nie ma problemow.
Czy moga to byc swiece lub akumulator ? Czy mozna sobie z tym poradzic bez wizyty w serwisie (jestem w uk) ? Z gory dziekuje za pomoc
- piotrek1313
- Użytkownik
- Posty: 447
- Rejestracja: sob lip 30, 2005 09:40
- Lokalizacja: Wrocław
Re: Problemy z odpaleniem mk4 TDI
Hmm, dziwna sprawa z tym bialym dymem, nieprzepalona ropa to tak bardziej na czarno kopci... Kata wtrysku sobie sam raczej nie sprawdzis. Swiece tak - powykrecaj i podlacz na chwilke kazda na krotko pod akumulator - jak beda ladnie grzaly to sa dobrePsinka pisze:Witam
Niedawno kupilem Golfa 4 TDI Z poczatku wszystko bylo ok palil na dotyk. Jednak tak po tygodniu mam problem z odpaleniem go np po 10 godzinnym postoju. Musze go krecic tak z 5 sec zanim zaskoczy, przy tym leci pelno bialego prawie dymu (mysle ze to nieprzepalona ropa). Dziwne jest to ze przy cieplym silniku tzn nawet jak nim pojade 1 min odpala na dotyk. Ostatni wymienilem w nim kompletny rozrzad. Czytalem ze moze to byc problem z katem wtrysku jednak na cieplym pali elegancko i z moca nie ma problemow.
Czy moga to byc swiece lub akumulator ? Czy mozna sobie z tym poradzic bez wizyty w serwisie (jestem w uk) ? Z gory dziekuje za pomoc
A on ci na bialo kopci tez po zapaleniu czy tylko jak go krecisz??
nie wiem czy doczytałeś -
czyli ropa się nie spala podczas uruchomienia - nie podczas kręcenia na wysokich obrotach. I skoro się nie spala poczas rozruchu to dym jest wtedy faktycznie białyPsinka pisze:Musze go krecic tak z 5 sec zanim zaskoczy, przy tym leci pelno bialego prawie dymu (mysle ze to nieprzepalona ropa).
- piotrek1313
- Użytkownik
- Posty: 447
- Rejestracja: sob lip 30, 2005 09:40
- Lokalizacja: Wrocław
- piotrek1313
- Użytkownik
- Posty: 447
- Rejestracja: sob lip 30, 2005 09:40
- Lokalizacja: Wrocław
- piotrek1313
- Użytkownik
- Posty: 447
- Rejestracja: sob lip 30, 2005 09:40
- Lokalizacja: Wrocław
Watpie zeby byl pod macha. W Mk3 TDI bezpiecznik swiec jest nad przekaznikami w oddzielnym gdziezdzie i jest w ogole troche wiekszy od normalnych bezpiecznikow...piotrek1313 pisze:Hmm, wydaje mi sie, ze bezpiecznik od swiec zarowych powinien byc gdzies pod maska, ale to nie jestem na 100% pewnien. Poza tym tak chyba bylo w straszych golfach, jak sie myle to prosze mnie poprawic Sprawdz opisy tych pod kierownica, jak tam nie bedzie bezp od grzania swiec, to szukaj pod macha
W Mk4 TDI powinien byc predzej gdzies tam niz pod macha. W TDI pod macha to moze byc (nie w kazdym jest) np. bezpiecznik od swiec podgrzewajacych plyn...
- piotrek1313
- Użytkownik
- Posty: 447
- Rejestracja: sob lip 30, 2005 09:40
- Lokalizacja: Wrocław
- Psinka
- Nowicjusz
- Posty: 36
- Rejestracja: śr mar 15, 2006 03:30
- Lokalizacja: Leszno/Basingstoke
- Kontakt:
Bezpieczniki sa ok. Dzisiaj sprawdzilem swiece i wszystkie sa spoko. Wg mechanika nie wiadomo co jest. Wg niego silnik chodzi normalnie Zadnych dziwnych stukow. Zalecil mi dolanie Diesel Fuel Cleaner . Niby ma przeczyscic pompe paliwowa i wtryski. Zobaczymy. Jak nie pomoze to zostanie mi podjazd do VW
PS ale to juz jak bede w Polsce bo tutaj wolaja 200 poundow za odczyt bledow heh smiech na sali
[ Dodano: Wto Mar 28, 2006 16:41 ]
Mam wielka prosbe do was ! Mozecie mi powiedziec gdzie jest przekaznik od swiec zarowych w mk4 ? Bylem dzisiaj u mechanika i sprawdzij ze swiece sa ok jak je sie podlaczy na krotko pod akumulator ale nie ma pradu w kablu zasilajacym swiece. Nie wiem wlasnie czy na to nie mial wplywu goracy silnik no ale chyba powinny sie chociaz na moment zapalic. Takze stwierdzil ze jest to wina przekaznika ale gdzie go szukac ?? Ma ktos moze schemat tego obwodu ze swiecami ??
moj emil apele@poczta.onet.pl
Z gory wielkie dzieki
PS ale to juz jak bede w Polsce bo tutaj wolaja 200 poundow za odczyt bledow heh smiech na sali
[ Dodano: Wto Mar 28, 2006 16:41 ]
Mam wielka prosbe do was ! Mozecie mi powiedziec gdzie jest przekaznik od swiec zarowych w mk4 ? Bylem dzisiaj u mechanika i sprawdzij ze swiece sa ok jak je sie podlaczy na krotko pod akumulator ale nie ma pradu w kablu zasilajacym swiece. Nie wiem wlasnie czy na to nie mial wplywu goracy silnik no ale chyba powinny sie chociaz na moment zapalic. Takze stwierdzil ze jest to wina przekaznika ale gdzie go szukac ?? Ma ktos moze schemat tego obwodu ze swiecami ??
moj emil apele@poczta.onet.pl
Z gory wielkie dzieki
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 72 gości