lekkie poszrpywanie oraz korekcja na 13kanale ok 2mg

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

DANIEL LHR
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 520
Rejestracja: czw cze 07, 2007 00:28
Lokalizacja: hrubieszów

lekkie poszrpywanie oraz korekcja na 13kanale ok 2mg

Post autor: DANIEL LHR » ndz lut 28, 2010 20:09

Mam takie lekkie poszarpywanie na 1 i 2 biegu przy wolnej jezdzie , oraz jak puszcze gaz na niskim biegu troche nie rowno chodzi . Oprucz tego korekcja na drugim wtrysku wynosi ok -2,05mg lekko plywa , czasammi pokazuja sie wszystkie korekcje na cylindrach ujemne. Dawke mam 3mg , silnik 1z 350tyskm przebiegu
Czy juz czsas na czyszczenie nastawnika ?
Słyszalem ze po czyszczeniu korekcje na wtryskach zwykle sie o wiele zmniejszaja .
Czy ktos tez to zaobserwował?



Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » ndz lut 28, 2010 20:13

DANIEL LHR pisze:Czy juz czsas na czyszczenie nastawnika ?
a jak pozostałe korekcje ? myślę, że nastawnik powoli zaczyna się brudzić



DANIEL LHR
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 520
Rejestracja: czw cze 07, 2007 00:28
Lokalizacja: hrubieszów

Post autor: DANIEL LHR » ndz lut 28, 2010 22:58

tak z pamieci -0,5 , -2,10 , -0.8
Czasmi to sie zmienia na mniej jak przytrzymam go troche na obrotach .
z tego co pamietam dawka na wolnych waha sie miedzy 2,6 - 3,0 mg



Awatar użytkownika
edzio
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3937
Rejestracja: pt cze 27, 2008 01:00

Post autor: edzio » ndz lut 28, 2010 23:17

Można też na początek dawkę zmiejszyc ,może porawi się praca na wolnych obrotach.



DANIEL LHR
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 520
Rejestracja: czw cze 07, 2007 00:28
Lokalizacja: hrubieszów

Post autor: DANIEL LHR » ndz lut 28, 2010 23:31

chyba zdecyduje sie na czyszczenie nastawnika , bo chcialbym calkiem usunac przyczyne , nie wiem tylko czy przyczyna czsem nie lezy w samej pompie



Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » ndz lut 28, 2010 23:38

odpinałeś wtyczkę od impulsatora ? jeśli pomoże to czyść, ustaw dawkę na okolice 4 i RSW na 0.740
Ostatnio zmieniony ndz lut 28, 2010 23:38 przez damcio151, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
munior
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2307
Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: munior » pn mar 01, 2010 00:40

damcio151 pisze:odpinałeś wtyczkę od impulsatora ?
Mi nastawnik też zaczął dawać znaki i lekko poszarpywało w pewnym zakresie obrotów na 4 i 5 tym biegu.Jako że nie mam teraz czasu na zabawę (dwie pompy leżą i czekają :grin:) to skorzystałem z expresowej naprawy i za radą damcio151 ciachnąłem przewód niebiesko biały tyle że nie przy ecu a przy liczniku bo bardziej odstępny i po problemie :grin:


Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018

DANIEL LHR
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 520
Rejestracja: czw cze 07, 2007 00:28
Lokalizacja: hrubieszów

Post autor: DANIEL LHR » pn mar 01, 2010 09:39

impulsator zdejmowalem jeszcze wczesniej na orginalnym sterowniku 1z i pomagalalo ,teraz mam nowszy 16bit i jest jeszcze lepiej ale przy jednostajnej jezdzie na 1 i 2 biegu sa wyczuwalne.
No i denerwuja mnie te korekcje kilka lat temu byly na poziomie +- 0,5 na kazdy cylinder



Awatar użytkownika
munior
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2307
Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: munior » pn mar 01, 2010 10:40

DANIEL LHR pisze:No i denerwuja mnie te korekcje kilka lat temu byly na poziomie +- 0,5 na kazdy cylinder
Przyczyny dużych korekcji są zasadniczo dwie .Pierwsza to słabsze ciśnienie spręzania i tu korekcja bedzie raczej stała .Druga to niedomagający(e) wtrysk(i).Lejące ,zapieczone lub nietrzymające ciśnienia


Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018

Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » pn mar 01, 2010 11:59

Przyczyny dużych korekcji są zasadniczo dwie .Pierwsza to słabsze ciśnienie spręzania i tu korekcja bedzie raczej stała .Druga to niedomagający(e) wtrysk(i).Lejące ,zapieczone lub nietrzymające ciśnienia
a trzecia to nastawnik :grin:



Awatar użytkownika
ringel
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 242
Rejestracja: ndz lis 25, 2007 19:58
Lokalizacja: Munchen

Post autor: ringel » pn mar 01, 2010 12:58

DANIEL LHR pisze:Słyszalem ze po czyszczeniu korekcje na wtryskach zwykle sie o wiele zmniejszaja .
u mnie się polepszyły korekcje



Awatar użytkownika
marcin999
Forum Master
Forum Master
Posty: 1129
Rejestracja: wt wrz 19, 2006 12:40
Lokalizacja: LJA/LU

Post autor: marcin999 » pn mar 01, 2010 14:35

W jakich granicach powinny byc te korekcje żeby było dobrze?
Vag podaje chyba -2 do 2?


SPRZEDAM: Przełącznik zespolony kierunków i wycieraczek wersja z kompem golf IV
Pompa wody prawie nowa silnik AHF (ALH,ASV,AGR)

DANIEL LHR
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 520
Rejestracja: czw cze 07, 2007 00:28
Lokalizacja: hrubieszów

Post autor: DANIEL LHR » pn mar 01, 2010 17:15

jakby u mnie bylo do +- 1,0 to bym sie nie przejmowal , ale na jednym jest- 2,2 mg i tak sobie faluje zmniejsza do -0.5 i tak w kólko
kompresje i wtryski wykluczam , poniewaz korekcje ciagle sie zmieniaja
ringel pisze:DANIEL LHR napisał/a:
Słyszalem ze po czyszczeniu korekcje na wtryskach zwykle sie o wiele zmniejszaja .
u mnie się polepszyły korekcje
ile sie U Ciebie zmniejszyly korekcje po czyszczeniu?



Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » pn mar 01, 2010 17:32

korekcje z zabrudzonym nastawnikiem potrafią sięgać 4 - 5 , nawet więcej, po czyszczeniu okolice 1 , o ile wszystko inne ( sprężanie, wtryski itp. ) jest OK



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 51 gości